Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts



  • Salut,
    Si eu intampin aceeasi problema cu scurgerea de ulei pe la fise..

    Comment


    • Exact aceeași problemă și la mine. Am observat-o de pe la 15k. Probabil că trebuie schimbat acel furtun....

      Comment


      • Daca nu este spart capacul, scurgerile de ulei pe fise pot fi de la furtune aerisire carter, cel care duce la galeria admisie si este aproape, deasupra, fiselor.

        Vin si eu cu o rezolvare la o problema (evenimente din parcare): spoilerul fata are un mic joc cand este presat cu mana (v.poza, urechile, distantieriele, cleme sau cum s-ar numii erau presate, deformate.). Pt al fixa mai bine de bara (v.poza), am lipit cu prenandez pe partea interioara a spoilerului, burete grosime 5-8mm. (v. poza)
        Attached Files
        Last edited by Oti; 25 July 2016, 14:45.
        „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

        Comment


        • A fost un pic de lucru... Să înțeleg că problemele au apărut ca urmare a unei lovituri?

          Comment


          • Deja am o indemanare......5-10min dat jos spoilerul, 5min observat cauza, 10min solutia, lipit buretii, 5min montat la loc. Total timp pierdut cel mult 30min.
            Problema era de cateva luni, nu stiam de ce am jocul pana cand nu l-am dat jos.. Clemele, distantierele elastice mai au un pic si se rup - sunt din plastic, nu mai sunt arcuite. Bara a fost presata cand masina din fata (vecin cred sau in supermarket) a dat cu spatele pt a iesii din parcare. Pozele nu sunt din timpul lucrarii, am pus ce am gasit in PC, cu exceptia pozelor in care presez cu mana si prezint buretele, tip izopren - mai tare si nu absoarbe apa.
            Last edited by Oti; 25 July 2016, 19:51.
            „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

            Comment


            • Am patit-o și eu cu bara, acu 2 ani, găsită lovita în parcare și avea un luft. Le-am zis băieților în service și au rezolvat problema, de la cleme.

              Comment


              • In afara de faptul ca trebuie sa incerc de 2-3-4 ori sa dau casetofonul pe "mute" am mai descoperit ca atunci cand vorbesc la telefon prin blutut trebuie sa urlu ca sa fiu auzit. M-as duce sa-i intreb de sanatate despre astea.

                via Tapatalk

                Comment


                • Fanez asta cu microfonul este si la mine. Si cred ca tine de pozitia microfonului. Ce am observat: cand merg cu viteza (peste 70-80km/ora), interlocutorul ma aude rau. La fel si daca am ventilatia data pe tr 3/4. Poate o solutie este sa modfiicam pozita microfonului.
                  Asta cu mute...eu nu am probleme (eu am MediaNav)

                  Comment


                  • Si eu am probleme cu microfonul se aude faorte incet. Nu exista vreo setare sa poti sa dai mai tare sunetul ?

                    Comment


                    • Ia incercati de unde reglezi si volumul pentru radio and stuff..
                      Last edited by micutzu666; 29 July 2016, 11:15.
                      Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                      Comment


                      • Se regleaza volumul pentru cel care vorbeste in boxe, nu pentru microfon.

                        Comment


                        • Da, doar la boxe se modifica. Un nenic de acolo mi-a zis sa ma duc sa intreb la servive daca nu exista ceva reglaje dar n-am avut timp azi. Deci nici el nu stia.
                          In concluzie "asa face toate" pana in prezent.

                          Am mai gasit o buba. Pun contactul si nu pornesc imediat, stau vreo 10-15 secunde si apoi cand incerc sa pornesc nu mai merge. E blocata cheia, merge doar inapoi si peburma sa mai incerc o data. Mi s-a intamplat de 2-3 ori.

                          via Tapatalk
                          Last edited by Fanez; 29 July 2016, 13:23. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Microfonul e poziționat din fabrică orizontal, spre burete pentru a nu capta curentul de aer din habitaclu.

                            Se poate monta ca în poză, în jos, cu avantajele și dezavantajele de rigoare
                            Attached Files
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Am incercat faza cu 15 sec contactu' pus, insa la mine porneste...nu se blocheaza cheia.
                              O fi vreo hiba...


                              Sent from mobile
                              Keep walking...

                              Comment


                              • Originally posted by Fanez View Post
                                Am mai gasit o buba. Pun contactul si nu pornesc imediat, stau vreo 10-15 secunde si apoi cand incerc sa pornesc nu mai merge. E blocata cheia, merge doar inapoi si peburma sa mai incerc o data. Mi s-a intamplat de 2-3 ori.

                                via Tapatalk
                                Este posibil ca atunci cand pui contactul sa impingi un pic cheia spre pornire (fara sa cupleze demarorul) si este de ajuns si un mm ca sa considere ca ai incercat sa pornesti motorul si atunci se blocheaza cheia. Am observat si la mine asta, dar daca am grija sa pun contactul fara sa trec de acel punct nu s-a blocat niciodata.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google