Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by eliadib View PostNu "mestecam" nimic... asa făcea ea... eu nu am făcut nimic crede-maAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Sincer eu nu-mi amintesc sa fi pus mana pe ceva după ce am pornit-o pana m-am urcat iar în ea sa plec, dar cert e zgomotele au apărut intre mișcările timoneriei de la CV su ce erau alea... acolo vad ca sunt 2 timonerii, una cred ca e cablul de ambreiaj si una de la levierul care schimba vitezele... dar încă odată... trosneala și zguduitul motorului e intre mișcările alea ale timoneriei CV ceea ce cred nu e OK
M-am uitat acum sa vad exact... am fost la mașină și am văzut ca ceea ce se mișca acolo era timoneria de la furca de ambreiaj, e posibil sa fi apăsat ambreiajul din reflex la pornire și apoi sa îl eliberez și încă odată ulterior... involuntar... dar asa cum am mai zis zgomotul - trăncănit-ul și bâlbâiala motorului nu vine de acolo, sau cel putin sa cred eu... tu torq ce zici?
Comment
-
Eu zic să te mai uiți și să revii cu impresii:
-timoneria cutiei de viteze e pe 2 cabluri - și cel puțin unul se mișcă în filmul tău
-ambreiajul are comandă hidraulică cu lichid de frânăAttached FilesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Uite asa arata la mine... am făcut poza
Dar tot nu înțeleg ce legătură are cu modul în care îmi pornește mașina si cum face motorulAttached Files
Comment
Comment