cred ca pocniturile alea se aud din motor datorita balbaielii, tinde sa moara si se accelereaza singura, foarte dubios.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Cu pocniturile alea, asociate cu miscarea cablului, variatiile de turatie, motorul nu este problema, parca ECU incearca sa compenseze un cuplu variabil, el nu stie despre ce este vorba, nu primeste date din senzori, si reactioneaza astfel. Pornirea este normala, mersul motorului pare normal, eu cred ca pocniturile vin din ambreiaj sau cutia de viteze, este un defect de natura mecanica, presupun ca problema este in cutia de viteze. Acum sa vedem specialistii "lu' peste prajit" din reprezentanta ce spun.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View PostCu pocniturile alea, asociate cu miscarea cablului, variatiile de turatie, motorul nu este problema, parca ECU incearca sa compenseze un cuplu variabil, el nu stie despre ce este vorba, nu primeste date din senzori, si reactioneaza astfel. Pornirea este normala, mersul motorului pare normal, eu cred ca pocniturile vin din ambreiaj sau cutia de viteze, este un defect de natura mecanica, presupun ca problema este in cutia de viteze. Acum sa vedem specialistii "lu' peste prajit" din reprezentanta ce spun.
Originally posted by ten View Postzici ca sunt rateuri...Last edited by eliadib; 31 July 2016, 19:01.
Comment
-
Sunt si eu foarte curios de unde poate apare comportamentul asta, imi pare rau mie, multi o sa se bucure, o saptamana voi fi intr-o zona fara net si gadgeturi, asa ca rezultatul investigatiei o sa-l stiu mai tarziu.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by Oti View PostSunt si eu foarte curios de unde poate apare comportamentul asta, imi pare rau mie, multi o sa se bucure, o saptamana voi fi intr-o zona fara net si gadgeturi, asa ca rezultatul investigatiei o sa-l stiu mai tarziu.
Comment
-
Era interesant și un video cu turometru, o filmare în pararel. Sa încerci mâine dimineață. Acu vreo doua săptămâni eram la 5 km de Bretcu, intr-o poienita la măsurători. La un moment dat oprește un Passat 2.0 TDI. I s-a oprit motorul în mers după ce a urcat serpentinele. Omul a crezut ca i-a murit pompa de motorina, a desfacut pompa, a mers pe circuitul de alimentare, a văzut ca funcționează. A pus-o la loc, când a pornit motorul, rămânea fără aer, practic motorul se strangula, nu mai venea aer dinspre turbina, nu mai avea presiune. Daca ești singur e mai dificil sa identifici cauza și posibilitatea sa o rezolvi mai mica. Succes mâine!
Comment
-
Originally posted by Oti View PostSunt si eu foarte curios de unde poate apare comportamentul asta, imi pare rau mie, multi o sa se bucure, o saptamana voi fi intr-o zona fara net si gadgeturi, asa ca rezultatul investigatiei o sa-l stiu mai tarziu.
Nu cred ca este o bucurie.Se poate intampla oricui.Sunt bani multi si nu este de ras.
Originally posted by eliadib View PostSa speram ca se va rezolva pana atunci. Mă rog sa se rezolve pentru ca joi as vrea sa plec și eu la un drum mai lung. Drumuri bune și.... o sa afli sigur cauza dacă "inginerii" o vor descoperi
Maine diminata du masina la reprezentanta de unde ai luat-o si spune-le ca Miercuri pleci,nu Joi.Altfel vor trage de timp.Nu e normal sa faca asa la o saptamana de la achizitie.Sincer traiam aceleasi sentimente de bucurie cand ai primit-o( http://www.loganclub.ro/forum/showpo...count=3236)iar acum...imi pare sincer rau.Dar totul are o rezolvare.Numai bine !Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostMișcarea timoneriei de una singură nu e normală !
Originally posted by aris86 View PostEra interesant și un video cu turometru, o filmare în pararel. Sa încerci mâine dimineață. Acu vreo doua săptămâni eram la 5 km de Bretcu, intr-o poienita la măsurători. La un moment dat oprește un Passat 2.0 TDI. I s-a oprit motorul în mers după ce a urcat serpentinele. Omul a crezut ca i-a murit pompa de motorina, a desfacut pompa, a mers pe circuitul de alimentare, a văzut ca funcționează. A pus-o la loc, când a pornit motorul, rămânea fără aer, practic motorul se strangula, nu mai venea aer dinspre turbina, nu mai avea presiune. Daca ești singur e mai dificil sa identifici cauza și posibilitatea sa o rezolvi mai mica. Succes mâine!
Originally posted by Old Driver View PostSalut!
Nu cred ca este o bucurie.Se poate intampla oricui.Sunt bani multi si nu este de ras.
Parca nu in cutie se aude.Se juca cineva la schimbatorul cutiei de viteze?
Maine diminata du masina la reprezentanta de unde ai luat-o si spune-le ca Miercuri pleci,nu Joi.Altfel vor trage de timp.Nu e normal sa faca asa la o saptamana de la achizitie.Sincer traiam aceleasi sentimente de bucurie cand ai primit-o( http://www.loganclub.ro/forum/showpo...count=3236)iar acum...imi pare sincer rau.Dar totul are o rezolvare.Numai bine !
Nu se juca nimeni la schimbător... eu eram la volan și nu ma jucam cu schimbătorul... am apăsat ambreiajul odată, în momentul pornirii și atât îmi amintesc ca am făcut.
Mulțumesc ca sunteți alături de mine... e ca și fiica mea... mi-am dorit-o atât de mult și acum
Mulțumesc încă odat' de support
Comment
-
Bucurie......pentru unii, ca nu mai sunt pe forum, asta am vrut sa se inteleaga.
Pun un film cu pornirea la motorul de 1.2, la cald si una la rece, unde se observa o usoara balbaiala. Fata de masina de acu doi ani, turatia de relanti este un pic mai mica si usor oscilanta, ceea ce confima ipoteza mea ca clapeta electronica se decalibreaza in timp, la unii mai repede la altii mai incet, rezovarea este prin resoftare atunci cand situatia devine nesuportabila.
Film:https://www.youtube.com/watch?v=5Jqe...ature=youtu.be
pornire in 2015, iarna https://www.youtube.com/watch?v=9qun...HgzlpC&index=3Last edited by Oti; 31 July 2016, 21:27.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Este in faza de experiment, vreau sa observ circulatia gazelor carter, cat de mult se murdaresc furtunele de ulei, am ridicat nivelul la care este situat "T-ul", inclinatia este cazatoare de la filtrul de aer spre admisie, astfel uleiul curge spre admisie. Acum sunt vapori de ulei findca este cald afara, cum se face frig apare si condensul vaporilor de apa, condensul curge in carter sau se duce spre filtrul de aer, cu consecinte negative. Ideea este ca am sa construiesc un T, unidirectional, cu sensul fitru de aer, carter spre admisie, pt arderea condensului in motor. Am cam 1000km cu improvizatia asta.Last edited by Oti; 31 July 2016, 21:42.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
Comment