If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Imi pun si eu o problema, sa nu-mi luati in nume de rau, posed logan 1,2 din februarie 2016, impecabil la 3000 km.
Ma intreb oare daca la lotul de Logan Plus facut special pentru programul Rabla nu s-a facut ceva rabat la calitate ( ca sa reuseasca sa faca un pret atat de mic)?
O zi buna.
Ma intreb oare daca la lotul de Logan Plus facut special pentru programul Rabla nu s-a facut ceva rabat la calitate ( ca sa reuseasca sa faca un pret atat de mic)?
Devine din ce in ce mai evident ca acest motor de 1.2 16v si-a atins limitele. Fiind un motor de generatie veche, toate aceste upgrade-uri pe partea de reducere a emisilor poluante ii fac mai mult rau decat bine. Probabil ca cele Euro 6 au primit un alt soft fata de cele euro 5, care are niste bube mai mari decat cel pentru euro 5, de aici si comportamentul bizar la pornire.
Eu pana acum cu al meu 1.2 16v euro 5 cu 16 mii de km la bord nu am avut nicio pornire ratata sau vreun comporament de genul prezentat mai sus. In schimb am aceea problema cu "inecatul" cand este motorul rece, problema pe care am prezentat-o in topicul "intrebari logan 2" si mai nou, acum pe caldurile astea, cu clima pornita, mi se manifesta fenomenul prezentat de hassero, masina in loc sa accelereze intra in frana de motor si da in nas urat de tot.
E greu de crezut ca Renault ar face asemenea magarie, ar fi chiar nasol de tot. Cu toate astea am si eu o masina luata acum cu rabla si nu am nici-una din problemele de aici, dar nu e varianta pt rabla, ceea ce ne poate da un pic de gandit.
Eu am avut probleme cu spatarul....are niste piese din plastic care s-au uzat! Mie mi-au schimbat tot scheletul metalic! Daca nu ii iei tare n-o sa-l schime scheletul.Mi-au zis k am facut sex pe el....aberatii...
Am pus intrebarea doar teoretic.
Avand de produs un numar mare de masini in lunile aprilie-mai-iunie pentru varianta Logan Plus la programul Rabla poate nu au avut timpul necesar sa faca prerodajul, reglajele, testele sau controlul de calitate asa cum trebuie, s-au grabit si au dar rasol, cum se zice.
O zi buna.
Am uitat sa menționez, s-au uitat 2 "ingineri" la filmuleț și s-au cam speriat... sper sa se sperie și dimineață când or porni-o și pana miercuri sa o iau
Am citit si manualul. Problema e ca nu-mi apare niciun martor luminos la bord. Semnalizarile nu merg cand o pornesc prima data. O opresc, o pornesc din nou si apoi merg. Mie mi se pare tare ciudat. In mers nu mi s-a intamplat sa nu-mi mearga semnalizarile. Incepe sa-mi para rau dupa Matiz-ul meu......
Mi-au rezolvat problema cu jocul spatarului, n-am idee ce i-au facut, cert este ca nu mai joaca acum. Ramane la revizia de 100.000 sa se rezolve si problema cu acel balbait la relanti, problema de cand masina a fost noua, dar careia nu i-am dat prea mare importanta deoarece nu face la fiecare pornire, doar cand vrea.
Vad ca sunte ceva utilizatori noi pe aici, daca sunteti curiosi in 2 ani de zile ce probleme pot aparea, am de mentionat urmatoarele:
In 2 ani si 94 de mii de km:
-bloc de lumini schimbat de 2 ori pe garantie
-contact blocat, nu se rotea cheia in el, schimbat pe garantie
-balabiala la relanti, uneori(ramane de rezolvat la revizia de 100.000)
-bateria originala a masinii, dusa dupa 1 an de zile, mi s-a spus ca au fost niste consumatori pe undeva si au schimbat o pe garantie.
-furtun cu mici scurgeri de ulei pe capacul motor, se poate reolva cu un colier la ei
-spatar scaun cu joc destul de mic, rezolvat la service
-macaraua geamului ls sofer am observat ca troneste putin cand geamul este ridicat aproape de tot
-manerul usii de deschidere din interior, fata dreapta, uneori cand usile sunt incuiate merge mai greu, nu mereu
-un senzor de pe instalatia de a/c stricat(asa mi s-a spus la service, de aceea nu cupleaza mereu a/c cand apas pe buton, se va rezolva pe garantie)
Daca este ceva ce am scapat, voi adauga ulterior.
@miruna_2016: Era vorba de ce e în poze, corelat cu ce ai povestit eu suspectez baterie descărcată și/sau încărcată insuficient și/sau capacitate prea mică - e de 40Ah 310A.
Nu are treabă monomaneta, problema e electronică - ignorarea cererii de semnalizare.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment