Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • [QUOTE=stoicanu;1724333]De multe ori nu e problema la Dacia
    E problema la dealer Dacia
    Nu vor sa isi bata capul cu garantiile
    E multa hartogareala si nu le arde de chestii daste


    Piesele ce tin de siguranta se schimba fara aprobare de la uzina, eu am schimbat ceva senzor de pe ax volan care pocnea la capat cursa stanga, care a fost schimbat fara aprobare uzina in 30 min. Pt macara dreapta geam si polistiren pedalier cu aprobare Dacia si amenintare cu protectia consumatorului

    Comment


    • Si senzorul ala tot cu aprobare de la uzina se schimba
      Pentru ca uzina plateste contravaloare piesei si a manoperei catre reprezentanta


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • TOATE, piesele ce fac obiectul garantiei se inlocuiesc la propunerea unitatii service agreate si cu acordul Dacia; dupa inlocuire, acestea raman in proprietatea Dacia.
        In functie de valoare pieselor inlocuite, dacia poate cere unitatii service agreate un raport de constatare amanuntit, eventual poze, imagini, etc.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Am fost astazi la service am vb cu un domn de la garantii si impreuna cu un domn care era ori sef service ori sef caroserii/vipsitorie/tinichigerie si m-au programat pt maine dimineata ca sa desfaca fata de usa sa vada ce e acolo.Normal ca au strambat din nas ca am folie pe geam si ca cei care mi le-au montat au umblat pe acolo ca daca face poze si trimite la fabrica si vad aia ca am folie(am
          Inteles si i-am rugat totusi sa desfacem) ca .....zulu zulu.interesant este faptul ca il cuosteau pe patronul unde am pus folii.seful de service sau caroserii ce era el a zis ca ramane la latitudinea celui de la garantii daca imi schimba sau nu

          Comment


          • Astia s-ar lega si ca is murdare presurile numai sa nu faca nimic pe garantie...

            Comment


            • Salutare lume...
              Am plecat ieri din București și am ajuns la Bacău fără probleme La drum întins mașina s-a comportat foarte bine, nimic de comentat. Aici (Bacău) am o cunoștință la Dedeman - dealer autorizat Dacia... am sunat și astăzi am fost la el... nu cred ca m-a păcalit dar mi-a zis sa merg ceva cu ea și apoi sa vedem ce și cum. Un lucru foarte bun... zic eu... pe care l-am observat în dimineața asta... pornirea a fost mult mult mai ușoară... în procente - 90%, nici un păcănit.... doar câteva fluctuații la turometru ...dar mici... e posibil sa fie rezultatul celor aprox 350 KM parcurși în regim de extraurban?

              Sper ca maine dimineață sa îmi pornească la fel... sau mai bine Doamne ajuta!

              Comment


              • Si eu zic sa mai mergi sa mai isi "dea drumul". A mea pana in 1000 de km era foarte ciufuta, acuma merge mai lin.

                Comment


                • In următoarea săptămână am în plan cam 1.5 mii... cu 0.5 pe care ii mai am ma apropii de 3k... cat mi-am propus sa o rodez ... .... ... și vedem... Doamne ajuta!

                  Comment


                  • Posibil sa ai probleme cu un injector(infundat) , incearca sa mergi cat mai mult extraurban.
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Probleme Tehnice Logan II

                      Incercati sa ii mai dati si ceva turatii
                      Mersul la economie dauneaza sanatatii motorului


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • [QUOTE=stoicanu;1724396]Si senzorul ala tot cu aprobare de la uzina se schimba
                        Pentru ca uzina plateste contravaloare piesei si a manoperei catre reprezentanta


                        Nu a cerut nici o aprobare de la uzina pt masina mea. Mecanicul a constatat, i-a comunicat sefului si acesta ia zis sa mearga la magazie sa ridice alt senzor. Probabil au aprobare pentru piese ce tin de siguranta masinii. Nu vor sa plateasca daune. La un polistiren pedalier sau macara geam fac figuri

                        Comment


                        • Originally posted by eliadib View Post
                          Salutare lume...
                          Am plecat ieri din București și am ajuns la Bacău fără probleme La drum întins mașina s-a comportat foarte bine, nimic de comentat. Aici (Bacău) am o cunoștință la Dedeman - dealer autorizat Dacia... am sunat și astăzi am fost la el... nu cred ca m-a păcalit dar mi-a zis sa merg ceva cu ea și apoi sa vedem ce și cum. Un lucru foarte bun... zic eu... pe care l-am observat în dimineața asta... pornirea a fost mult mult mai ușoară... în procente - 90%, nici un păcănit.... doar câteva fluctuații la turometru ...dar mici... e posibil sa fie rezultatul celor aprox 350 KM parcurși în regim de extraurban?

                          Sper ca maine dimineață sa îmi pornească la fel... sau mai bine Doamne ajuta!
                          Dupa ce am recitit, reanalizat informatiile, m-am scarpinat bine, incep din nou....motorul ala inainte de a fi pus pe masina a fost rodat, s-a completat o fisa in care s-au trecut toate deficientiele din probe, si s-a dat ok, CTC dupa rezolvarea lor. Probleme au aparut dupa montarea pe masina, cred ca rulajul de 2-3km din curtea fabricii a fost de bine, nu a facut urat, altfel nu trimitea masina. Eu daca eram in locul lor, faceam tot posibilul sa aflu cauza, resoftarea clapetei este "frectie la picior de lemn", nu asa trebuia sa inceapa dignosticarea, se incepea cu rampa de injectoare, inlocuita pt proba, de la un motor bun, clapeta electronica, s.a.m.d. Acum cred si eu ca balbaiala este de la un injector infundat, cred ca trebuie curatata toata instalatia de alimentare si schimbata toata rampa cu injectoare. Mizeria nu o scoti cu un mers turat extraurban, ramane acolo pe vecie in filtre, injectoare, pana iesi din garantie, apoi o faci pe banii tai.

                          Eu sunt sigur ca daca apar probleme dupa 2-3 luni, o sa dea vina pe benzina. Se mai face pe garantie?
                          Last edited by Oti; 8 August 2016, 09:37. Reason: Automerged Doublepost
                          „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                          Comment


                          • Problema: geamul soferului scartaie cand il ridic/cobor. Deja sunt 3 dungi pe el. A mai patit cineva asta?

                            Comment


                            • Posibil sa fi prins ceva mizerie intre geam si cheder. Pietricele, ceva.

                              Comment


                              • Probleme Tehnice Logan II

                                Da am patit eu dungile sunt pt ca atinge/"freaca" pe acolo pe undeva.
                                update:am fost la service au desfacut fata de usa,s-au uitat la macara si "totul este in regula" ceva cred ca au facut pe acolo ca pana am vb 3 min la telefon au si pus fata de usa la loc.rezultatul scartaie si pocneste mai putin cred ca au uns mecanismul.momentan am santier acasa si nu mai am chef de panarama.problema nu ramane asa..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google