Dacă nu se mai duce lichidul înapoi o să dai de probleme noi, fie că la fiecare viraj sau frana va curge lichid pe capota, fie că dacă rămâne un timp îndelungat lichid în duze poate se vor înfunda de la depuneri.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Vin si eu cu o idee.... cand am desfacut la vechea Dacie 1300, dupa o nefunctionare asemanatore, am descoperit ca pompita are o turbina din plastic, "elice" infipta fortat in axul motorasului. La mine s-a crapat plasticul, axul motorului invartea in gol. Am rezolvat cu o improvizatie la timpul respectiv. Cauza fisurarii plasticului presupun ca este alcoolul metilic din lichidul de spalare, sunt patit cu acest tip de reactie a materialelor din plastic la alcool.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Originally posted by bobbyred View PostPoti incerca Fabian,eu am montat ceva similar (vezi My ride ) si chiar face treaba
Spor!
Comment
-
Originally posted by Crs. Sandel View PostDar iarna nu exista riscul sa inghete lichidul pe circuit (chiar daca rezista la -25 grade si fiind in cantitate mica) mai ales la cei care au Sandero sau Mcv?Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!
Comment
-
Originally posted by aris86 View PostAC-ul nu mai raceste corespunzător. Luni voi merge la Meridian Vest pentru constatare, probabil este senzorul buclucas.
S-a rezolvat pe garantie.
Comment
-
-
-
Poate sa se duca peste un an. Era bine sa verifici daca ai pierderi. Se pune "substanta de contrast" odata cu freonul si poti sa vezi pe unde ai pierderi.
Asa cum am zis. Am venit la service. Baietii au bagat 2 l de lichid pana a dat pe afara. Normal ca merge 5-6 sprituri. O sa-idee mai dau eu si pe urma ma întorc la ei.
Cat lichid incape maxim in vas?
Comment
Comment