Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by t0rquemada View Post
    Problema cu nefuncționarea semnalizării după anumite porniri e soft și are o legătură cu bateria mașinii (capacitate) dar de... e unul care trebuie să ajungă la 16674 de posturi și nu are ce face
    Si nu tot la reprezentanta ajungi?
    Ca parerile tale livrate cu ironie nu ajuta decat partial, a naibii probleme, tot persista, in ciuda a nenumarate OTS-uri.
    De soft m-am plictisit eu de cand aud.
    Pana la uma, o baterie optima ar fi de 60-65 Ah pentru un benzinar. Ca porneste si cu una de 40Ah e altceva.

    La 17.500 de posturi vreau sa ajung, am auzit ca se da o prima babana pentru asta. Oricum primesc 1 euro/post.
    Nu mai muri de grija altuia degeaba, intreba-ti angajatorii cand scot softul ala nou, sa nu puna lumea pe drumuri de mai multe ori.
    Last edited by mr.K; 2 September 2016, 09:08.

    Comment


    • În teorie totul e funcțional, dar în practică totu-i relativ și sublim. Meri în reprezentanta și te întorci cu 1-2 probleme suplimentare, după caz. În 2014, am fost la mecanicii la Meridian și s-au jurat ca nu exista soft nou pentru masina, dar când am fost la Autocobalcescu și s-a conectat la interfață Renault, imediat au găsit. Timpul pierdut și benzina face parte din contractul de garantie, ca la orice produs, ca unele nu prea se strica, sau cel mult odată, e alta mâncare de peste.

      Comment


      • Originally posted by mr.K View Post
        Si nu tot la reprezentanta ajungi?
        Ca parerile tale livrate cu ironie nu ajuta decat partial, a naibii probleme, tot persista, in ciuda a nenumarate OTS-uri.
        De soft m-am plictisit eu de cand aud.
        Pana la uma, o baterie optima ar fi de 60-65 Ah pentru un benzinar. Ca porneste si cu una de 40Ah e altceva.
        .
        Si atunci de ce recomandai kia c'eed cu baterie de 45 mah?
        La postul colegului cu achizitia de 1.5 dci, saptamana trecuta:

        "Priza pe consola centrala
        Bara de protectie fata spate in culoarea caroseriei
        Radio + CD + MP3
        Baterie - 45 AH - Benzina
        VSM (Vehicle Stability Management) "

        Asta e citat de la tine cu dotarile masinii respective. La kia merge baterie mica, la dacia trebe una mare?
        Inca o dovada de trolling moca si contrazicere in cateva zile
        sigpic

        Comment


        • Ce are sula cu prefectura? La L1 mergea fara probleme baterie de 45 Ah. Ca si la C'eed.
          Numa' Logan 2 are probleme din cauza bateriei mici.
          Si eu i-am recomandat C'eed, nu C'eed cu baterie de 45Ah si scaune negre.

          Treaba ta e sa contrazici tot ce postez, inclusiv adevarurile ce se vad din avion.
          Attached Files
          Last edited by mr.K; 2 September 2016, 10:26.

          Comment


          • Una era baterie 45 Ah motor benzina, cealalta era pentru un dizel, baterie mai mare 60-65 Ah, eu asa am inteles, nu-i asa e mr. K ?

            Problema GRAVA e ca dintr-un kkt de soft nu merge semnalizarea, semnalizarea tine de siguranta circulatiei si unii care tin cu Dacia nu vad asta ... asta e realmente grav !

            Comment


            • Nici nu are rost sa mai comentez, conteaza mai mult sa se dea la gioale oricui zice ceva de rau despre Dacia decat a se recunoaste problemele reale cronice cu care se confrunta masina si care nu au rezolvare, se pare.

              Comment


              • Originally posted by bogdan_cr View Post
                Problema GRAVA e ca dintr-un kkt de soft nu merge semnalizarea, semnalizarea tine de siguranta circulatiei si unii care tin cu Dacia nu vad asta ... asta e realmente grav !
                Bine punctat, unii parca ar avea actiuni la dacia, asa repede demonteaza un defect vizibil si de pe luna.
                Last edited by vitriol; 2 September 2016, 12:57. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • Eu am bateria de 40 Ah si nu am nici-una din probemele de pe aici(momentan), merge si semnalizarea si nici nu fluctueaza turometrul la pornire(bine 1-2 mm nu se pune, e normal cand motorul este rece dimineata). Acum sa vedem la iarna la -20 de grade.

                  Comment


                  • Originally posted by mr.K View Post
                    ...sa se dea la gioale oricui zice ceva de rau despre Dacia decat a se recunoaste problemele reale cronice cu care se confrunta masina si care nu au rezolvare, se pare.
                    M-am uitat si eu pe alte forumuri, la alte marci si am vazut si la maini de 20.000 de euro probleme nerezolvate cu anii, "...care nu au rezolvare, se pare..." Tot reale si tot cronice dar si mult mai serioase decât la blocul de lumini, de exemplu la transmisie. Sa zic si despre consum de peste 9/100 la motor 1,7 crdi? E prea offtopic. Dacia are multe probleme, dar fata de alte marci, de 3-4 ori mai scumpe, are probleme minore.


                    Trimis de pe al meu SM-G355H folosind Tapatalk

                    Comment


                    • La Dacia se-ntampla sa nu porneasca motorul, deci ceva minor.
                      Sa vedem cum ti se va parea la iarna problema, cat de minora va fi, daca nu va porni 1.2-u'. Mai ales din punctul de vedere de fost posesor de 1.4, care iti pornea oricand.
                      O sa zici: Dacia, pe drumul cel bun?

                      Comment


                      • ...interesante discutii , dar mai ales mentalitatea unora care doresc neaparat sa se mai defecteze ceva numai pentru a demonstra cata dreptate au avut ei cand au "prezis" nenorocirile , astfel avand oportunitatea de a le creste numarul postarilor de genul "da' nu v-am zis eu ?!"
                        ...raportat la volumul de masini vandute , problemele aparute sunt "fix pix" si defectiuni au aparut si la altii mai mari (exemple sunt kk-lau)
                        ...parerea mea este ca majoritatea posesorilor de L2 sunt absolut multumiti de achizitie

                        Comment


                        • Originally posted by mr.K View Post
                          La Dacia se-ntampla sa nu porneasca motorul, deci ceva minor....
                          Nu porneste motorul, nu pleci. Macar nu te lasa în drum.

                          Comment


                          • Nu am mai auzit de porniri ratate la 1.2 de peste 2 ani, de 0.9 si dci nici atat. Cam invechita placa...

                            Comment


                            • Uite mai recent. Cu imagini.

                              De vreo luna am observat ca nu mai porneste la prima cheie. Din informatiile de pe forum inteleg ca nu sunt singurul cu aceasta problema si problema ar fi de...


                              Daca nu auzi tu, nu inseamna ca nu se intampla.
                              Oricum, softul de la Dacia e mirific, mai nou e legat si de proasta semnalizare, probleme cu relanti-ul.
                              Last edited by mr.K; 3 September 2016, 19:53.

                              Comment



                              • Iaca asa zice la mine.
                                Zgomotul din fundal e de la activitati în habitaclu.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google