If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ce să auzim, 5 actuatoare care blochează ușile la punerea contactului (adică alarma blochează ușile) pe o mașină cu baterie de 40Ah și motorizare Euro5 fără update la soft.
La Euro6 ai probleme doar la cele fabricate după mai 2016, dar de...
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Parca asa am auzit si eu
Baterie cam moarta
Cel putin la ultima cheie daca nu pornea murea bateria
Banuiesc ca mai era si frig afara
In acel videoclip sigur e vorba de amperaj slab la pornire
Motorul nu are nici o problema
Vezi ca ai uitat sa mentionezi: "S-a rezolvat pana la urma cu update de soft. Ramane de vazut si cat o sa tina "
Iar pornire anormala=/=pornire ratata
am o problema destul de neobisnuita,s-a blocat din computerul de bord afisajul care indica numarul de pavele -corespunzator nivelului de carburant-
dupa 600 km parcursi am incercat sa alimentez,dar de fiecare data cand am introdus pistolul alimentatorului de la pompa de benzina-am fost la trei statii- acesta s-a blocat instantaneu,cu greu am alimentat cam 13 litri la ultima pompa,apasand foarte usor pe declansatorul respectiv..nu stiu ce poate fi,poate ma descurca cineva..sa fac update de soft?.Multumesc anticipat!
Eu zic sa stai calm......dai mai multe relatii despre masina?, la ce nivel s-a blocat (cate pavele)?, cand ?, unde si de ce? o poza ?
Spui o poveste, pe urma apar colegii cu supozitii.......
Cum a spus si colegul, ce legatura este intre pompa de benzina (operatia de umplere a rezervorului) si calculatorul de bord? Poate rezervorul este plin (cum au mai patit si altii) si tu incerci sa bagi peste nevelul normal.
„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
@doryen: Dacă mai ai garanție apelează la ea, posibile probleme la plutitor/injecție/TdB
-la pornire se citește joja (care apropo are 0ohm la 50L, deci la 55L ar avea "-3ohm")
-se afisează pavelele 8 pavele= 45L nu 50L !!
-cu motorul pornit joja e ignorată și se merge pe fuel-flow(injecția spune am consumat 1000 picături(de exemplu) adică 1L(de exemplu) și TdB se conformează)
@cristi....
Ești invidios că TCe90 poate avea autonomie de 900km la un plin? rămâi la FCA că ăia fac motoare.
La Duster ph1 era rezervorul de vină nu afișajul, dar fără date e ușor să-ți dai cu părerea
Last edited by t0rquemada; 10 September 2016, 23:57.
Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
nu sunt invidios ca tce 90 face 900 km autonomie
si eu pot sa fac 800- 800 si ceva, deci nu e diferenta mare, cativa zeci de km. de ce as fi invidios pe cativa zeci de km in plus? ah, daca facea 2 mii cu un plin , ziceam
un ford mondeo a reusit o autonomie de 2 mii si vreo 100 de km cu un plin
La marque américaine Ford propose une gamme assez étendue et diversifiée. Les berlines sont toutefois moins nombreuses suite à la disparition de la Mondeo en Europe. On retrouve chez Ford les modèles suivants : la citadine Fiesta, le petit SUV Ecosport, le SUV urbain Puma, la Focus, le SUV familial Kuga, le ludospace Tourneo Connect, les Explorer, S-Max, Galaxy ainsi que les fameuses Ford Mustang.
pe asta pot fi invidios, pe tce 90 nu
acu putem reveni la subiect si sa lasam aerele de superioritate la o parte?
nu mi-am dat cu parerea. in iunie cand am fost pt revizie ac venise unu de la o firma cu o flota de dustere , ph2, tot asa ca nu poate baga motorina in rezervor iar ala de la service a zis ca s-ar putea sa fie plutitoru si ca nu e bai, ii schimba rezervoru cu totu
Last edited by cristi....; 11 September 2016, 00:01.
Deci dupa 600 de km ala micu de tremura din greu produce benzina continuu si nu mai ai nevoie pe la pompa?
Daca e asa, sunt invidios, a mers 600 de km cu 13 litri, un consum de 2,1 %.
dupa 600 km parcursi am incercat sa alimentez,dar de fiecare data cand am introdus pistolul alimentatorului de la pompa de benzina-am fost la trei statii- acesta s-a blocat instantaneu,cu greu am alimentat cam 13 litri la ultima pompa
Eu tot nu inteleg celegatura are softum masinii cu pompa de la statie. Aia declanseaza si se opreste cand nivelul de carburant a crescut in rezervor pana la buza pistolului, e ceva fizic.
Buna,
Am o mica problema cu luminile de la faruri logan. Cand am schimbat din faza lunga in scurta am vazut ca nu mai merge faza scurta deloc(in rest merge tot...faza lunga, pozitii, semnalizare, avarii). Am fost la un electrician, s-a uitat pe acolo(din ce am vazut eu nu prea se pricepea), si mi-a zis ca e blocul de lumini ars. Sigurantele le-am verificat, merg (le-am inversat cu alea de la faza lunga), becurile sunt bune, unde ar fi problema? Mu prea imi vine sa bag bani acum in blocul de lumini.Merci. Mai e ceva de verificat? Alte sigurante in afara de cele de sub volan? Merci.
Daca ai fost la electrician si a zis ca e ars blocul de lumini, incearca la un parapshiholog, poate or fi niste energii negative in jurul masinii tale.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment