Știi care este problema, ca în București o sa o dea cam din colt în colt ca nu e treaba lor și sa te duci de unde ai luat-o. Totuși încearcă o programare prin VC la Dacoserv Militari.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
E alt furnizor de casete pe X98, ultima problemă la X52 e cu bieletele de direcție oricum minoră față de problemele altor modele duble ca preț
Cu ce e mai presus Dacia ca are probleme de tot felul? Doar ca e mai ieftina? Daca ar fi gratis, da, as intelege. Pentru romani nu exista masina ieftina, raportat la nivelul veniturilor.
Cum pe proprietarul de Dacia il costa bani sau timp sa rezolve minorele probleme pe garantie, zic sa ne abtinem de la a mai pasa pisica moarta in curtea altor marci.
Aia au clientii lor, care pot denigra in voie marca, daca au probleme.
Dacia nu e ieftina pentru ca trebuie sa ne asteptam la probleme.
Dacia e ieftina pentru ca e construita din materiale ieftine, tehnica mai veche,cu dotari ce nu costa mult.
Un cumparator nu da cateva mii de euro in minus si odata cu asta se asteapta sa fi cumparat ceva care sa functioneze.Last edited by mr.K; 19 September 2016, 09:12.
Comment
-
Tipic... nu ai Dacia/Renault/Nissan/Lada dar comentezi, ca de obicei, aiurea.
1. X98și X52 au multe subansamble comune nu doar arhitectura electronică T4 și T4VS.
2. modelele duble ca preț sunt tot în curtea Renault deci conteazăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Tipic... nu ai Dacia/Renault/Nissan/Lada dar comentezi, ca de obicei, aiurea.
Tu comentezi aiurea, in curte am si un Logan. Crezi ca-l cumpara cineva fara timbru de mediu platit? E bun ca masina de tavaleala. De fapt, de nou e bun pentru asta, doar unii il vad limuzina.
2. modelele duble ca preț sunt tot în curtea Renault deci contează
Asa ca, daca ai ceva de zis despre masina livrata cu ABS-ul defect, in afara ca si la Renault sunt probleme.
Stiu ca Dacia are o strategie de a adormi electoratul, lansand zvonuri cu probleme intalnite si la case mai mari. Aia de la case mai mari au poate 2-3 masini in familie, isi permit sa stea cu una in service. Cei care au Dacia, nu stiu daca isi permit sa stea 5 saptamani cu masina in service petru a inlocui blocul ABS defect, iar dupa aia tot sa nu functioneze cum trebuie.Last edited by mr.K; 19 September 2016, 10:59.
Comment
-
colegul si-a luat teapa cu o masina prost configurata, vreo eroare umana de pe linia de productie sau vreo manarie de-a dealer-ului... oricum dealarul care a vandut masina stiind ca are probleme e o mizerie de om si e mai naspa decat cei ce dau km inapoi in targuri de masini... daca problema nu i se rezolva colegului cu ABS-ul, ar trebui sa dea in judecata dealerul de unde a cumparat masina si sa incerce sa i se schimbe cu una noua.RTFM
Comment
-
- ziceam de o uzura a volanului
- azi am trecut pe la "baieti" , mi-au spus ca au mai avut un caz similar
- s-a constatat , s-a facut comanda pt. volan nou si treaba e ca si rezolvata , astept telefon din partea lor
- inca o data am remarcat ca se poate fara discutii suplimentare si alte "intepaturi"
- respect !
lasa punctele alea, sau ai prea multe?Last edited by Seba; 19 September 2016, 17:52.
Comment
-
@dadan: eroarea umana pe linia de productie nu trebuia sa se intample datorita sistemelor anti-bou si de trasabilitate pe care dacia ar trebui sa le aiba implementate; in plus, testul final pe masina are lacune serioase daca se verifica doar functionalitatea can-bus si on/off pe pompa si pe servovalve, fara test pe role.
daca de la furnizor a venit prost abs-ul (recte continental sau bosch), aia ar trebui bagati maine in audit si frecati sa le sara fulgii. desi la defect intermitent nu prea ai ce sa faci, cum sa-l eviti pe viitor daca nu e ceva evident gresit.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by old_radu View Post- ziceam de o uzura a volanului
- azi am trecut pe la "baieti" , mi-au spus ca au mai avut un caz similar
- s-a constatat , s-a facut comanda pt. volan nou si treaba e ca si rezolvata , astept telefon din partea lor
- inca o data am remarcat ca se poate fara discutii suplimentare si alte "intepaturi"
- respect !
lasa punctele alea, sau ai prea multe?
Comment
-
Daca imbrac volanul in piele, "afecteaza"?
Caut piele, o culoare deosebita, ce recomandati, ma refer la animalul de provenienta.....eu visez la ceva exotic, am un client marinar, si am vazut la el ceva din sarpe, de prin brazilia, poate il trombonesc, trebuie sa masor circumferinta volanului sa vad daca ajunge. Ma intereseaza daca tine, sa nu ma chinui degeaba.„Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”
Comment
-
Am inbracat eu volanul la PH2 care dupa 50.000 km s-a ros, la o firma din Cluj care se ocupa cu tapiserii de piele la comanda. A costat 220 lei, dar am fost foarte multumit de calitatea lucrarii. Singura "problema" a fost ca pentru aproximativ 1 luna mirosea a pantofi noi
Firmele astea pun piele de care vrei si ce culoare vrei, dar cred ca cea mai potrivita e aia neagra simpla. Daca vrei ceva excentric si sa iasa de bun gust ar trebui tot interiorul facut la fel si aici ma refer la scaune, bord, panouri usi, stalpi, plafon si podea.Last edited by ady_dragan; 20 September 2016, 08:23.
Comment
-
...e normal sa apara anumite urme de uzura si asta se observa la aproape orice masina , dar nu asa devreme
...sa ma vad cu volanul inlocuit si ii voi pune si eu husa
...se gasesc variante suficente , inclusiv huse din piele naturala (diverse culori si combinatii de culori) , la preturi modice .
Comment
Comment