If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Inca sunt persone care nu vor sa accepte ca Dacia este o masina fiabila si de aici vine tot balciul asta
Eu m-am satura sa mi se spuna ca tin firma Dacia in brate
Asa ca imi vad linistit de rajnita mea cu motor de drujba
P.S
Majoritate pieselor electronice si mecanice sunt fabricate de aceeasi producatori care echipeaza mare majoritate a masinilor de pe piata
@mr.K te contazic
La S class din 2006 am schimbat 6 calculatoare (de confort si de injecie)
Am intrebat la reprezentanta cate calculatoare are sa stiu cat mai am de schimbat
Au zic ca pe confort cam 30
Asa ca zic merci ca loganul nu are asa multa electronica
Dacia chiar este fiabila, si nu as avea de ce sa afirm asta daca nu ar fi adevarat, cel putin din punctul meu de vedere. Pentru conditiile de exploatare, nu am avut absolut nicio problema serioasa cu masina. Ca a fost blocul de lumini din lot cu defectiuni si contactul la fel, este partea a doua, le consider minoritati, care oricum au fost rezolvate pe garantie.
@mr.K te contazic
La S class din 2006 am schimbat 6 calculatoare (de confort si de injecie)
Am intrebat la reprezentanta cate calculatoare are sa stiu cat mai am de schimbat
Au zic ca pe confort cam 30
Asa ca zic merci ca loganul nu are asa multa electronica
Sent from my iPhone using Tapatalk
Si cate calculatoare de confort are Loganul si dupa cat timp se schimba? Asta, ca sa poti face o comparatie calitativa, cu piesele facute de acelasi producator.
Un capat de bara nu puteai compara...in liga asta joaca Dacia.
pentru unitatile de control airbag nu se folosesc standarde sau calitati diferite fata de alte masini si tind sa cred ca si la alte componente este la fel...toata chestia tine de complexitatea produsului... de ex unitatile de control airbag se produc in aceiasi fabrica cu cele pt bmw seria 7 adica in Timisoara(va dati voi seama din poze care sunt pentru dacia)
Am patit cand lichidul este mai scazut in vas sa nu stropeasca din prima dar dupa cateva secunde s-a amorsat pompa si a inceput sa spriteze.
Eu zic ca asa ceva ar rezolva problema adica o supapa de sens pentru lichid de parbriz, si Bombardierele(metrourile) au asa ceva ca sa nu se dezamorseze circuitul.
Am rezolvat problema dezamorsarii circuitului de la stropitoare prin montarea acelei supape de sens .
Am avut eu centura pusa. N-are nicio legatura. Stiu pe cineva care la un impact frontal, singur in masina s-au activat ambele airbaguri. E cu atat mai stupid sa fie declansarea conditionata de purtarea centurii. Dupa ce ca n-ai centura sa nu se deschida nici airbagurile?
Se pare ca problema de proiectare a furtunului de evacuarea gazelor nu a fost rezolvata la modelele mai recente... încă curge bine.... După 3500 km e o pata destul de mare pe furtun și capac
Fanez dao,,,au dreptate...este o metoda de selectie naturala excelenta (in perioada 2000-2008 in SUA aproape 280 oameni au murit pentru ca n-au avut centura dar s-a declansat airbag-ul). Airbagul este complementara centurii. Adica...centura te tine sa nu te deplasezi prea mult...iar airbag-ul sa nu tai cu moaca de volan. Dar daca te deplasezi prea mult (aka n-ai centura)...viteza cu care se umfla airbag-ul poate sa fie mortala.
Si la logan 1, cele doua airbag-uri sunt doar pentru accident frontal
la dacia nu cred ca se conditioneaza declansarea airbagului de statusul centurii, doar pentru masinile mai scumpe se conditioneaza anumite ajustari de timpi de declansare... la dacia se completeaza functionalitatea cu enervantul buzzer pentru seat belt remeinder... ca sa se asigure ca se poarta centura - centura este obligatorie prin lege
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment