Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La 1,2 Euro6 încărcarea e gestionată de uch care controlează alternatorul via LIN, cu alte cuvinte tensiunea dată de alternator e variabilă funcție de consumatori (GEPDA), starea de încărcare a bateriei și cererea de cuplu(în mers) - sau mai simplu alternatorul poate fi roată liberă sau generator funcție de condițiile prezente la un moment dat.
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • Asta am observat si eu ca dimineata cand motorul este rece si incerc sa plec de pe loc pt 1 secunda scade intensitatea luminilor cand incerc sa virez, daca turatia este redusa, si pe langa lumini scade si intensitatea ventilatiei. Daca sa zicem ca am apasat butonul de ventilatie automata pe maxim ca sa se dezabureasca geamurile, tot cand turatia este scazuta, atunci cand ies din parcare de exemplu, scade automat turatia aerotermei, pt 1-2 secunde apoi isi revine la viteza maxima. Mi se par lucruri normale si nu le bag in seama.

      Comment


      • identic si la fel pe symbol 2012 cu 1.2 mpi...

        Comment


        • Isi revine dupa ce masina merge 30 de secunde is nu mai sare. Bineinteles ma refer la acul de la vitezometru. O sa fac o filmare sa ne amuzam, nu ma deranjeaza asa de mult, cat timp functioneaza dupa.

          Comment


          • Dupa prerea mea este normal sa scada
            Eu am avut si baterie de 92 amperi si la fel fcea
            Nu recomand baterie asa mare ca exista posibilitatea sa nu se încarce niciodata la capacitate maxima
            Daca ai pompa servo electric pana compeneseaza alternatorul lipsa de curent dureaz putin (poate o secunda doua)
            Daca este pompa doar hidraulica pe cureaua de accesorii scade relantiul si iar dureaza putin pana ecu regleaz relantiul
            Si tot asa


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            sigpic

            Comment



            • O problema tehnica
              Cred ca ii ajunge


              Sent from my iPhone using Tapatalk


              Si un amortizor curs


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              Last edited by stoicanu; 19 October 2016, 17:21. Reason: Automerged Doublepost
              sigpic

              Comment


              • Dreapta față, amortizorul și bieleta bara stabilizatoare pe stânga după 150000+km și aproape 4 ani.
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • S-a sectionat langa piulita de prindere?
                  La L1 am patit asta la 60k. Material prost in bieleta antiruliu.

                  Comment


                  • La km. aia, alea nu se mai numesc "probleme tehnice"
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • Masina are putin peste 180.000 Km
                      Nici eu nu le numesc probleme
                      Le numesc
                      -cred ca le ajunge
                      Pentru mine a fost cea mai fiabila masina de pana acum pe parte se suspensie-directie
                      Restu este ok la ea


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      sigpic

                      Comment


                      • Ati patit sa intre apa in lampile spate?

                        Stiam ca-s facute de Elba.

                        Comment


                        • Nu am auzit pe cineva sa fi patit asta. Eu personal nu am patit asa ceva.
                          De ce intrebi?

                          By phone using Tapatalk and Galaxy S6 EDGE PLUS
                          sigpic
                          This is My Ride!
                          !Visit and enjoy!

                          Comment


                          • M.FLORIN cum sa nu...toata lumea care are logan sau alt renault. Trust mr.K. Este haterul sef
                            P.S. Nici eu n-am patit asta in 12 ani cat am avut masina veche...iar asta noua nu are decat 4 luni...

                            Comment


                            • Originally posted by darksun View Post
                              Are cineva probleme cu vitezometrul, cand pornesc masina dimineata si e in soc, vitezometrul se plimba intre 0 si 10 km/h de capul lui (masina sta pe loc normal). Mi-e sa nu se dea jos din masina la un moment dat.
                              Problema asta o am si eu. Am asteptat odata pe cineva in masina vreo 2 ore si fara contact pus s-a miscat de 4 ori. Isi face singur ceva reglaje sau e vreun senzor aiurit?

                              Comment


                              • Originally posted by mr.K View Post
                                Ati patit sa intre apa in lampile spate?

                                Stiam ca-s facute de Elba.
                                Te referi in timpul mersului pe timp ploios sau dupa o spalare cu furtunul?
                                Chestia asta o auzisem la detinatorii de masini Opel 2009.

                                ps:in ambele variante nu am patit asa ceva.
                                Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google