ok nu mai am sticla ca sa vad procentul multam
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by einstein1984 View PostCL e mercedes, eu ziceam de renaulturi.
Deci laguna 2 si megane 2 sunt mai avansate tehnologic decat CLul ca au valve instrumentate?
Cele neinstrumentate sunt in dotarea de serie cea ce la renault nu gasesti.sigpic
Comment
-
Am pierdut si eu doua piulite de plastic care sunt cam simple si nu prezinta de loc siguranta de prindere dar filetul este ca la holtsurub nu este metric asa ca nu potriveste nici un fel de piulita normala m6 sau m5 eu am rezolvat problema cu plastic am taiat patrat de 15 pe 15 mm am dat gaura de 4,5 mm si am insurubat mai fortat si sa autofiletat plasticul dupa filetul surubului Acuma da ca e prinsa mai bine si nu va cadea accidental
Comment
-
Cred ca se refera la piulitele de la aparatorile din fata rotilor spate ... acolo unde si eu am pierdut o piulita.
Eu am rezolvat-o prin lipirea piulitelor cu un adeziv de la bison. Oricum daca dai cu ele in zapada intarita se rup cu totul da macar nu le mai pierd accidental, sau mai ajung pe la contraaripi sau in parbrizul vre-unuia din spate (m-am referit aici la aparatorile in in sine nu la piulite).:-)
Comment
-
Originally posted by Nairda23 View PostAzi am vrut sa plec cu masina sa fac testul, dar inainte de a pleca cu ea am zis ca deschid putin capote sa ma uit sa nu fie vreo mufa scoasa, dar cand m-am uitat la lichidul de racire cred cel din stanga este sub nivelul minim "sub scrisul de nivel minim" sa fie oare aceasta problema? bine ca am servisul auto dacia aproape de mine, maine la prima ora la iei.
eu azi am facut un drum de ~120km si la un moment dat a inceput un bip foarte scurt care se repeta la intervale neregulate de timp. nu aveam niciun martor luminos in bord. bip-ul nu suna deloc ca cel de portiera deschisa/frana de mana trasa/centura nepusa ci era foarte asemantor cu bip-ul care se aude atunci cand esti pe rosu la rezervor (mentionez ca rezervorul era aproape plin, facusem plinul inainte de plecare).
la un moment dat am oprit la o bariera de cale ferata si am oprit motorul...dupa ce am repornit, nu s-a mai auzit deloc acel bip.
Comment
-
Am mai intalnit o problema motorul rece aprox dupa un min de functionat in relanti, am incercat sa plec de pe loc si a dat sa moara si am incercat sa il accelerez si nu a vrut sa reactioneaze dupa care a revenit la turatia normala. Am patit treaba asta de doua ori pana acum, iar un amic la 1.2 16v a patit o singura data. A mai trecut cineva prin asa ceva?
Comment
-
-
Originally posted by geoovy View Postai reusit sa aflii de la ce este sunetul?
eu azi am facut un drum de ~120km si la un moment dat a inceput un bip foarte scurt care se repeta la intervale neregulate de timp. nu aveam niciun martor luminos in bord. bip-ul nu suna deloc ca cel de portiera deschisa/frana de mana trasa/centura nepusa ci era foarte asemantor cu bip-ul care se aude atunci cand esti pe rosu la rezervor (mentionez ca rezervorul era aproape plin, facusem plinul inainte de plecare).
la un moment dat am oprit la o bariera de cale ferata si am oprit motorul...dupa ce am repornit, nu s-a mai auzit deloc acel bip.
Comment
-
Originally posted by M.FLORIN View PostPe nicio masina vanduta in romania nu este activata aceasta averitzare ... deci nu are cum sa fie de acolo.
P.S. daca raspunzi la un post anterior ultimului citeaza-l ("quote") ca altfel nu se intelege nimic.
Comment
Comment