Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motorul nu sufera si el uzura suplimentara, de la atatea porniri?
    Sau turbina unui dci care ramane fara racire cand se opreste motorul la semafor?
    Ma-ntreb si eu, nu-s specialist, dar sunt niste chestiuni de logica.
    Si totul pentru ce? Pentru 3 stropi de carburant in minus si ca sa incadreze motorul in nu stiu ce norma euro.
    Last edited by mr.K; 28 October 2016, 15:07.

    Comment


    • liviunvl nu sunt proiecta...ce? Nu-l crezi pe mr.K? Are 17.000 de posturi...din care 16.999 sunt cu indicatii cu ce au gresit inginerii...in toate domeniile...
      Eu zic sa ne oprim cu offtopic-ul.

      mr.K. Sunt materiale/compozitii diferite. Plus ca sunt usor diferite proiectate. Ca de exemplu

      Motorul nu sufera din cate am inteles. Motivul este simplu: Perioada intre opriri si pornir este scurta (de la o secunda la 120-160 secunde). Timp in care uleiul nu ajunge sa se scurga in baie...iar pelicula de pe cilindrii nu dispare. Mai mult, S&S nu functioneaza sub o anumita temperatura a motorului (cand pelicula se formeaza mai greu etc). Mai mult, vara, la peste 35 grade, cand toata zona motorul este foarte incinsa...prin urmare si uleiul se incazeste mai tare...S&S nu functioneaza (pelicula de ulei dispare prea repede)...si ca protectie. Este dezactivat

      Si dacas turbina ramanae fara racire ce? Oilcooking? Nu cu uleiuri sintetice. Plus ca nu mai discutam de tehnologie din anii 70 cand aveam flacara pe evacuare etc. Acum nu mai avem flacara pe evacurare (de la norma de euro 1). Practic, turbo nu mai este asa de incins.

      Comment


      • Am luat cu copy-paste pt. ca nu pot sa pun link-ul
        Citat din (4)tuning
        Sistemul Start/Stop nu inseamna doar o baterie mai buna si un buton in masina de activare sau dezactivare. Pentru ca un sistem Start/Stop e ceva mai complex, nu degeaba producatorii cer bani mai multi pentru asa ceva. Adica pe langa partea electrica, toate componentele de frictiune din interior sunt diferite fata de un motor obisnuit, care nu are acest sistem. Adica sunt special realizate pentru a face fata unui numar de 500.000 de porniri de-a lungul vietii, fata de 30.000 de porniri, cat face o masina normala.
        Cu ce sunt diferite piesele la un motor cu S/S?
        Toate piesele de frictiune din interior sunt altele. Asta inseamna cuzineti, segmenti, pistoane, supape si asa mai departe. Toate sunt realizate din materiale mai rezistente, pentru a face fata unui numar mare de porniri in decursul unei zile. Mai mult, piesele metalice din interiorul unui motor, piese de frictiune, cum sunt cuzinetii, au straturi de lubrifiant solid, pentru a rezista la pornirile cu putin ulei.
        De ce motoarele cu Start/Stop sunt cele mai fiabile din lume?
        Cuzinet cu un strat de lubrifiere solid, special pentru masinile cu Start/Stop
        In acelasi timp, segmentii sunt diferiti. Sunt segmenti care pastreaza mai mult ulei in interiorul lor, astfel incat atunci cand motorul porneste, dupa ce am stat cateva minute pe loc, sa aiba o lubrifiere optima si sa nu se uzeze pana cand prinde iar pelicula de ulei.
        La fel se intampla si cu vilbrochenul, adica arborele cotit, care este construit dintr-un otel mai rezistent, astfel incat sa faca fata la frecare, atat la temperatura inalta, cat si la temperatura joasa, cu putina sau deloc lubrifiere. De fapt, tot ce inseamna piesa interna din motor este realizata diferit la motoarele cu Start/Stop.
        Care este diferenta dintre un motor normal si unul cu Start/Stop?
        In primul rand, trebuie stiut ca un motor simplu si cu unul dotat cu S/S sunt identice la performante, greutate, aspect si functionalitate. Dar diferite elemente interne, precum cele prezentate mai sus, sunt construite din materiale mai rezistente, capabile sa reziste la o frecare indelungata, la frictiune pe uscat fara lubrifiant si la o gama mai larga de temperaturi joase si inalte. Niciodata un motor simplu, cu piese obisnuite, nu va fi instalat pe o masina cu sistem Start/Stop. Ci acesta va fi montat doar daca masina are pornire simpla, conventionala, iar motorul nu se opreste la semafor pentru a economisi carburant.

        Comment


        • Sunt sigur ca aveti dreptate. Totul suna bine.
          Eu am rabdare pana scrieti din nou la Probleme tehnice ca teoria e teorie, realitatea poate sa difere putin.

          Comment


          • Oau ce smecher e vilbrochenul ala care merge cu putina sau deloc lubrifiere. E facut din metale extratereste )). Si lumea isi favea griji apropo de calitatea uleiului. Pfff, ce amarati. Nici nu stiau ca Dacia are motor cu vilbrochen fara lubrifiere aaaahahahahaha ))
            Last edited by razvanCC; 28 October 2016, 15:24.

            Comment


            • mr.K hai sa o luam altfe, tehnologia asta este utilizata la paroape (cu accentul pe aproape) toate masiniile din 2010 in coace...Cate masini cu S&S cu probleme ai auzit (ma refer la uzuri premature)

              razvanCC cuzinezii au niste santuri speciale unde ramane ulei, chiar si dupa o luna. In momentul in care porneste, ungerea se face din santul ala. Asta pana ajunge uleiul pe rampa si incepe lubrifiera normala (acum vb din amintiri...ca citisem acum ceva vreme...cica la un motor rece, la 0 grade, discutam de aprox 3 secunde, la un motor cald, peste 60 grade, discutam de aprox o secunda)

              Comment


              • bolovan, eu am aspirat euro4 si pot spune ca in sarcina sau la turatii ridicate scuipa flama pe evacuare pana in gura catalizatorului. bine, nu la ralanti, asa nici dacia 1300 nu scotea flacari si era africa -5

                in rest, treaba cu materiale diferite la masinile cu start-stop o citisem si de la altii, nu numai pe patrutuning.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Originally posted by mr.K View Post
                  Bun, voi doi aveti baterie corespunzatoare.



                  liviunvl, un pic mai multa diplomatie in exprimare nu strica.
                  E adevarat ca circula multe povesti despre Caracal, demonstreaza tu ca lumea se inseala.
                  Vad ca ai editat unde ziceai ca "inseamna ca mr. K vorbeste prostii".
                  Orice vorbesc, eu imi asum, tu nu.
                  Nu am vrut sa consideri post-ul un atac la persoana, desi de multe ori faci afirmatii gratuite(ex. cel mai recent 0.9tce are baterie de 40Ah). Si despre zona Moldovei sunt multe povesti, dar nu e momentul si locul sa le dezvoltam acum...

                  Comment


                  • Nu ai cumva probleme cu senzorul de oxigen? Nu de alta, dar flacara pe evacuare inseamna o pierdere uriasa de energie..
                    Imi aduc aminte ca reglam amestecul la motocicleta (deh...acum 20 ani...sunt mos...expirat)...noaptea. Ca in sarcina sa nu scoata flacara prea multa (de fapt...era un jet de 2-3 cm)...atunci avea puterea. Adevarat...daca lasam amestecul usor mai bogat...aveam putere mai mare...dar crestea consumul si cu 50%.
                    La drujba cam aceasi poveste. Cu motorul in sarcina, nu aveam mai mare flacara 2-3 cm. Daca era mai mare flacara...crestea consumul drastic...iar cu un spor de putere in sarcina maxima minim (aeevarat...putere mai mare avea cand sarcina nu era asa de mare). Ca idee, cu doua rezervoare taiam un vagon (de CFR) de lemne, daca sarea flacara de 5 cm...aveam nevoie cam de 3-3.5 rezervoare pt vagon. (un rezervor avea 1.5L benzina)

                    Comment


                    • Originally posted by liviunvl View Post
                      Nu am vrut sa consideri post-ul un atac la persoana, desi de multe ori faci afirmatii gratuite(ex. cel mai recent 0.9tce are baterie de 40Ah). Si despre zona Moldovei sunt multe povesti, dar nu e momentul si locul sa le dezvoltam acum...
                      Tu compari Iasul, orasul cu prima universitate din Romania, cu Caracalul?
                      Nu m-am referit la zona Olteniei.

                      Nu, nu e atac la persoana, pe unde prinzi un post de-al meu, hop si tu. Vrei sa le caut pe toate?

                      Ca sa vezi diferenta dintre Iasi si Caracal, eu m-am documentat inainte sa fac afirmatii, nu citesc de pe 4 tuning ce sistem S&S au alte masini smechere, nu Dacia.







                      Bine, si bolovan stia, ca a participat la discutie, dar ii place s-o plimbe in parti cand e vorba de mine.
                      Last edited by mr.K; 28 October 2016, 15:42.

                      Comment


                      • bolovan, flama nu apare la turatie stabila, ci la accelerari/decelerari. dar cum asta e regimul preponderent al motorului, teava aia e cam bantuita de flama ca sua de tornade
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Hai sa nu intram in zona asta cu vesnicul razbel intre regiuni. Si asa deja este prea mult offtopic.

                          Seba adevarat...n-am avut cu injectie motoare fara galerie de evacuare (ma rog...druba avea o caricatura de toba...pe care o dadeai jos cu o cheie de 21...iar motocicleta....la fel)...Acolo era flacara cat timp era in sarcina (la turatie mare dar cand nu era in sarcina nu aparea).
                          Nu's cum este la astea pe injectie...ma tenteaza sa experimentez pe masina lu' tata ...
                          Last edited by bolovan; 28 October 2016, 15:44. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • Cineva vorbește din "globul de cristal", demarorul la Stop&Start e diferit
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Originally posted by Seba View Post
                              bolovan, flama nu apare la turatie stabila, ci la accelerari/decelerari. dar cum asta e regimul preponderent al motorului, teava aia e cam bantuita de flama ca sua de tornade
                              Blana apare oricand. Cauza este amestecul bogat. https://youtu.be/8qhSZDIng_0

                              Numai ca la avioane amestecul de piata tabla in tp ce motorul functioneaza.

                              @bolovan stie ca spune.
                              sigpic

                              Comment


                              • Originally posted by t0rquemada View Post
                                Cineva vorbește din "globul de cristal", demarorul la Stop&Start e diferit
                                Bun, e heavy duty cum le plac e americanilor sa spuna la orice e un pic supradimensionat.

                                Cat de diferit poate fi? Are pinion din titan?

                                Problema nu e doar demarorul, mai e si motorul.

                                Stie cineva cat de diferit e un 0.9tce cu S&S fata de un 0.9tce fara? Aceeasi intrebare si pentru un 1.5 dci.
                                Last edited by mr.K; 28 October 2016, 20:05.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google