Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by aris86 View Post
    Ce baterie ai la motor? Mananca ulei? Ce tip de ulei ai folosit/folosesti? Cam proaste blocurile de lumini, acu ti-a picat si maneta de la stergatoare.
    Originally posted by aris86 View Post
    Nu are treaba, dar la rulajul dansului l-am intrebat daca mananca ulei? Daca am citi mai cu atentie ce s-a scris mai sus, poate nu am mai posta gica contra.
    Ce treaba are nea Gica in ecuatia asta?
    Asa l-ai ajutat. Ai postat exact ce avea nevoie.
    Originally posted by adi79xro View Post
    Salut, de cand a venit frigul nu intra in prima treapta de viteze decat daca fortez sau o las sa se mai incalzeasca, masina este noua, nu are nici un an(1.5dci), la vechiul logan 1.4(2005), nu aveam aceasta problema.
    Originally posted by aris86 View Post
    Schimba uleiul la cutie.
    Iar cu uleiul. Ai vreun fetis cu uleiurile? Omul zice ca nu-i intra in viteza, masina nu are un an, e in garantie. Tu ii recomanzi schimbarea uleiului...

    Mai lasa

    Comment


    • Uleiul de la cutie nu e în "garanție", dacă cutia e în parametrii (nu curge, nu are zgomote, etc)
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Eu ziceam ca
        masina nu are un an, e in garantie.
        prin urmare se poate duce la reprezentanta sa expuna problema.

        Comment


        • Ii spun aia rapid ca "asa face toate".
          Cat timp nu huruie, nu sare din viteza, intra in toate treptele, e buna.

          Comment


          • iar te bagi?
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • Vorbesc din experienta.
              Si-i pregatesc sufleteste pe cei care inca n-au beneficiat de serviciile reprezentantelor pe garantie.
              Ai sa razi, dar ajuta daca stii ca si altii au primit acelasi tratament. Iti strica ziua mai putin.
              90% o sa ii spuna fix asa.

              Comment


              • Observ ca de vreo saptamana, incetul cu incetul, intra din ce in ce mai greu in marsarier, de la ulei i se trage?
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Ai ambreiaj hydraulic? Verifica nivelel lichidului. Poate sunt pierderi.
                  sigpic

                  Comment


                  • O iau drept gluma, ma gandeam la cutia de viteze, poate o fi de la ambreiaj, am sa verific sa vad ce face covorul, poate ajunge sub pedala. S-a mai intamplat.
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • O iei cum vrei. Eu nu glumesc.
                      sigpic

                      Comment


                      • @Mr K, din nefericire are dreptate, același răspuns l-am primit și eu când am reclamat ca agata în treapta I și II.

                        Comment


                        • cum a inceput sa se raceasca e normal sa nu intre din prima in tr 1 la rece, dar dupa ce se incalzeste uleiu isi revine

                          Comment


                          • Originally posted by mr.K View Post
                            Ii spun aia rapid ca "asa face toate".
                            Cat timp nu huruie, nu sare din viteza, intra in toate treptele, e buna.
                            Pai el zice ca nu intra in viteza intai. Deci nu intra in toate treptele.
                            Originally posted by cristi.... View Post
                            ... dupa ce se incalzeste uleiu isi revine
                            Cum se incalzeste uleiul din cutie daca nu mergi? Astepti sa se transmita caldura de la motor? Intreb si eu ca nu stiu.

                            Comment


                            • nu. la inceput va merge greu tr1 (nefiidn sincronizata, ca n-are cu cine sa se sincronizeze in jos, cu punctul mort nu se poate decat daca opresti motorul). in special va refuza sa intre din mers, fara "sprit" din acceleratie. dupa cateva minute de deplasare, 5-10, in functie de viteza de deplasare, de treapta folosita si de temperatura de afara, in mod normal "isi da drumul". nu in sensul ca se caca pe ea, ci ca incepe sa intre mai usor.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Deci masina are 12.700km si mai putin de un an, iar când e frig trebuie să aștept aproximativ 1minut până sa o pot baga în treapta 1. După ce reușesc să mă pun în mișcare nu am mai constatat alte probleme, se simte o ușoară rezistență la schimbarea treptei 1 în a 2 dar nu este asa supărătoare, cei drept nu au fost nici temperaturi cu minus până acum. După ce se încălzește merge perfect.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google