bolovan,e fabricata pe data 26.07.2016.benzina 95 petrom.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Nu e protecție pentru ECO la rece, trebuie să pornească.
99% benzina e de vină, iar la prostia cu S&S e recomandat să citim manualul(cum și ce face) înainte de a scoate perle.
Degeaba pornește 1,4mpi la -25C dacă are un consum de 5L/35KM (nu 2L/35km - consum de TCe în București)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
-
-
Rectific
Originally posted by t0rquemada View PostDegeaba pornește 1,4mpi la -25C dacă are un consum de 5L/35KM pe zi (nu 2L/35km pe zi - consum de TCe în București)
OFFtopic Restul comentariilor sunt inerente pe un forum ce nu este exclusivit (ai marca și modelul - intri, nu ai - stai afară)Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
t0rquemada aaa...de ce prostie? Ai citit ce am spus? Hai sa-ti explic: Porneam motorul...ambreiajul era apasat. Se oprea motorul...si automat repornea (nu dadeam eu la cheie..pornea singur). Murea iar...si iar automat repornea. Ester bine asa?
mr.K viata bate filmul...sorry..la mine a fost 100% benzina. Dar nah...daca era sigla de coreana, japoneza, sau macar jermana...atunci cred ca era ideacord cu mine
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostDeci:
Cu blocul deconectat de la F29 pui un fir pe
f2,3 pentru faza lungă
f4,5 pentru fază scurtă
f6,7 pentru poziții
F10 pentru claxon
dacă merg blocul e problema, dacă nu circuitele respective sunt cu probleme siguranțe/becuri
F9 sunt luminile de marșarier !!
Am verificat sigurantele si functioneaza, adica se aprind becurile corespunzatoare.
Am fost in reprezentanta si mi-au montat un bloc de lumini nou, iar problema persista.
Ce mai pot verifica ca sa aflu problema?
Multumesc frumos!
Comment
-
Originally posted by bolovan View Postt0rquemada aaa...de ce prostie? Ai citit ce am spus? Hai sa-ti explic: Porneam motorul...ambreiajul era apasat. Se oprea motorul...si automat repornea (nu dadeam eu la cheie..pornea singur). Murea iar...si iar automat repornea. Ester bine asa?
20C< temperatura lichidului de răcire <105C, deci cu motor rece (sub 0C) nu ai S&S
Aici http://www.loganclub.ro/forum/showpo...postcount=5860 descrie corect situația
buna ziua!am o speta de prezentat si poate gasesc si raspunsul.acum 2 saptamani,dupa 48 de ore de nefunctionare a masinii,fiind ger afara,plus butonul ECO activat,dau cheie,porneste motorul dar dupa cateva secunde se opreste.am dat cheie de 3 ori dupa care am scos-o din modulul ECO si a pornit fara probleme.In aceasta dimineata , darcand sa o pornesc fara modulul ECO activat,s-a oprit motorul ,am pornit-o din nou si am tinut putin accelerata masina dupa care a fost OK.Mentionez ca am motorul de 0.9.
@dj_bllue: Trebuie luată instalația(conector bloc lumini și tablou siguranțe habiaclu) la puricat cu un multimetruAttached FilesLast edited by t0rquemada; 30 December 2016, 16:13.Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
Comment