Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by stefi21 View PostAl meu 1.2 produs in 30.09.2016 si am parcurs aproximativ 6700 km ,pana acum e ok , consum 6.3 înc neresetat . Il voi reseta din 10.000 in 10.000 de km
Trimis de pe al meu SM-J100H folosind Tapatalk
Comment
-
@vitriol: La K7J/M dacă umbli la distribuție desfaci motorul?!
La k7J/M dacă umbli la culbutori/garnitură chiulasa se umblă fără desfacerea motorului - și marmota învelea ciocolata în staniol
0,9TCe are puține probleme, 1,2 TCe e altă povestePentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Daca Dacia iti spune ca au pus lant in loc de curea, ca sa nu mai fie nevoie sa te duci cu masina in service la fiecare 60k/90k si sa lasi niste bani, dar totusi te duci ca sa schimbi lantul de distributie si sa lasi banii pentru fo' doua distributii pe curea (daca ai ghinionul ca masina sa nu mai fie in garantie), e acelasi lucru ca si cand ai da banii pe o segmentare, de exemplu. Tot interventie la motor se cheama. Sau te-ai simti mai bine daca ai stii ca 2000-3000 lei nu sunt pentru o segmentare, ci pentru un kit de distributie? Distributie, care, repet, nu face parte din programul de intretinere al motorului.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Pai lantul de distributie n-are nicio treaba cu motorul deoarece se gaseste prin portbagaj sau pe undeva prin zona aia. Problema apare doar daca se rupe, pentru ca, ghici ce, motorul nu functioneaza fara el.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Nu se mai fac motoare ca acu` 10-15 ani , idem aceeasi problema cu lantul de distributie si la Ford ecoboost 3.5 (primele modele) , ceda patina intinzatoare cu sanse mari sa distruga motorul! , ce vreau sa evidentiez este ca probleme cu distributia pe lant au cam avut-o toti constructorii auto in ultimii 5-7 ani.
Nici mie nu mi se pare normal ca un lant/patina din componenta distributiei sa tina putin peste 100k , iar costurile interventiei sa fie suportate de catre client cand masina nu mai este in garantie.(acum depinde si ce scrie cartea de intretinere, daca se specifica "garantie pe viata").
Vad ca lantul asta de distributie de la Renault e ca la reglajul de culbutori(care necesita) in carte nu se specifica nimic , dar totusi se stie ca trebuie reglati dupa un anumit rulaj.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
A fost prezentat un singur caz, legat de lantul de la 0,9 tCe si specialistii de serviciu, au concluzionat; H4Bt are probleme cu lantul de distributie.
"ba ejti nebun?"Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Probleme Tehnice Logan II
Originally posted by prometheus View Post
Vad ca lantul asta de distributie de la Renault e ca la reglajul de culbutori(care necesita) in carte nu se specifica nimic , dar totusi se stie ca trebuie reglati dupa un anumit rulaj.
Nu ai ce sa reglezi la intinzatorul de lant
Este hidraulic
Problema a fost ca lantul S-a întins mai mult decat se deschidea acel intinzator
Patinele erau ne atinse de uzura cu exceptia unde a batut lantul
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by stoicanu; 1 January 2017, 20:43.sigpic
Comment
Comment