Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Exact aceasi problema este si la BMW la motorul N47 cu lantul, desi trebuia sa fie lifetime. Nici lanturile nu mai sunt ce au fost.

    Comment


    • La revelion, a fost o discuție de motorizarea dacia. Un posesor de 0,9 TCe i-a picat turbina la 90000 km și i-au schimbat-o pe garanție, altfel trebuia sa o suporte din buzunar.

      Comment


      • orice turbina mai devreme sau mai tirziu(preferabil) se distruge eventual din ungere necorespunzatoare
        si la dizel k9k e la fel

        daca filtrul de aer prost scapa o granula de criblura praf ti-o face nu trebuie 90000km
        Last edited by anton.dan; 2 January 2017, 13:25.

        Comment


        • Sunt cazuri si cazuri
          Pana la urma sunt fiare


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          sigpic

          Comment


          • De vreo 5-7 ani nu prea se mai fac distributii pe lant fiabile. Unul din doua motive (sau ambele) : Masina fiabila=service pustiu. Lantul fiabil se proiecta de ingineri cu carte (o specie preistorica). Din sumara experienta ca posesor de vvt-i, distributia variabila pe lant necesita mai multa atentie la intretinere: ulei full sintetic, cat mai subtire, schimbat de preferabil inainte de 10.000 km, cu tot cu filtrul de ulei si cel de aer, toate de calitate, bujiile corecte schimbate la maxim 30.000, fie ele si NGK, iar la pornirile la rece, atat vara cat si iarna, asteptam sa coboare bine turometrul inainte de plecare. Peste 5000 rpm numai pe autostrada. Asa imi intretin eu o masina despre care se spune ca-i trebuie schimbat lantul pe la 120.000 (P12, motor QG16). Acum am peste 140.000 (o am de la 84.000) si n'are nimic.
            http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=50
            Last edited by BereRece; 8 January 2017, 21:43.
            Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

            Comment


            • Dimineata, cand e f rece, se aude un scartait, nu foarte proeminent, ca de curea. Dupa ce se incalzeste putin motorul nu se mai aude.

              Comment


              • Cand s-a schimbat kitul de distributie si cel de accesorii ?
                sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                Comment


                • De acesorii n am idee, distributia a fost schimbata anul trecut la 60 de mii, are 114 mii acum.

                  Comment


                  • Ai facut 54K intr-un an? Deci anu asta din nou distributia....
                    „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                    Comment


                    • Banii de benzina au depasit de mult valoarea masinii, dar tot sunt curios de acel sunet la rece.

                      Comment


                      • Daca nu a fost schimbata cureaua de accesorii...cu siguranta asta-i problema. Iar daca a fost schimbata, 90% sigur ca-i asta problema.

                        Comment


                        • trebuie intinsa bine cureaua accesorii si n-o sa mai faca un timp pina se rupe

                          asa face la toate mai ales la nemtestile vechi sh germania

                          Comment


                          • Taranii sunt obisnuiti cu carutele, nu investesc in intretinere. Merg cu sh-urile pana pocnesc.

                            Comment


                            • Originally posted by bolovan View Post
                              Daca nu a fost schimbata cureaua de accesorii...cu siguranta asta-i problema. Iar daca a fost schimbata, 90% sigur ca-i asta problema.
                              Mi am adus acum aminte, cureaua de accesorii a fost schimbata vara trecuta. M-as mira sa fie tot aia. O sa vedem cand ajung cu ea la reprezentanta.

                              Comment


                              • Originally posted by hasserro View Post
                                Banii de benzina au depasit de mult valoarea masinii, dar tot sunt curios de acel sunet la rece.
                                Era mai economic un diesel, îți scoteai investiția initiala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google