Exact aceasi problema este si la BMW la motorul N47 cu lantul, desi trebuia sa fie lifetime. Nici lanturile nu mai sunt ce au fost.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
-
De vreo 5-7 ani nu prea se mai fac distributii pe lant fiabile. Unul din doua motive (sau ambele) : Masina fiabila=service pustiu. Lantul fiabil se proiecta de ingineri cu carte (o specie preistorica). Din sumara experienta ca posesor de vvt-i, distributia variabila pe lant necesita mai multa atentie la intretinere: ulei full sintetic, cat mai subtire, schimbat de preferabil inainte de 10.000 km, cu tot cu filtrul de ulei si cel de aer, toate de calitate, bujiile corecte schimbate la maxim 30.000, fie ele si NGK, iar la pornirile la rece, atat vara cat si iarna, asteptam sa coboare bine turometrul inainte de plecare. Peste 5000 rpm numai pe autostrada. Asa imi intretin eu o masina despre care se spune ca-i trebuie schimbat lantul pe la 120.000 (P12, motor QG16). Acum am peste 140.000 (o am de la 84.000) si n'are nimic.
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=50Last edited by BereRece; 8 January 2017, 21:43.Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte
Comment
-
Originally posted by bolovan View PostDaca nu a fost schimbata cureaua de accesorii...cu siguranta asta-i problema. Iar daca a fost schimbata, 90% sigur ca-i asta problema.
Comment
Comment