If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Stie cineva sa- mi raspunda?la un logan 2 am o problema cu ceasurile si luminile din bord.Se aprind toti martorii insa nu am lumini si nici nu merg ceasurile(turometrul si vitezometrul)
Da, stiu ce este. Dar imi pare destul de ciudat ca la drum intins nu face figuri. Si incercam sa inteleg.
Nu-i chinuit. cu tr I-a este foarte turata. Iar cand mergi pe camp sau drum de tara...La naiba, nici 1.4 nu avea problema asta. La chestiile de turatie mica totul este sa nu accelerezi in forta (pisti doar acceleratia)
Stai ca mie inca nu mi-au spus asta
Astept ziua de miane...doar ca...daca o sa fie la fel de frig ca astazi...posibil sa nu mai faca probleme...si am sa ma oftic rau
Noi descoperiri din seria probleme. Mai nou, si pe la garniturile de la bujii este ulei. Traiasca mecanicul de la Nesti care a pus ulei peste limita maxima. Chiar si dupa ce am extras 150 ml, uleiul tot este la maxim.
Update: am fost. N-am rezolvat nimic. E normal sa fie "pișată" masina peste tot. Mergem mai departe, la Vocea Clientului. Din cauza acelorasi pete, mi-a fost schimbata garnitura de la motor. Acum este normal sa fie si pe la bujii...da, ce sa va povestesc. Uleiul e la maxim, e normal sa fie la maxim. Ei sunt mecanici, eu sunt vai de mama mea, dar macar stiu ca uleiul trebuie sa fie intre minim si maxim, pe la jumatate (am dreptate?). Daca nu e asa, ma las de master si ma apuc de mecanica. Despre poze ce sa mai zic, alea spun totul.
Traiasca democratia!
Poate trebuie facut un soi de colt al turnatorului. Unde sa postam strict problemele avute in service (nu probleme cu masina)...ci cu service-ul). Nu de alta...dar eu nu accept replica "asa face toate".
Faptul ca este rugina pe bujii...murdarie pe cauciuc si praf desic de frana...fix la banana ma doare.
Si da, plangeriile pe forumuri ...sunt fix apa de ploaie daca nu sunt insotite si de plangeri catre producator (el nu are de unde sa stie ce probleme apar daca nu sunt raporte...si daca sunt cazuri ziolate...il si doare la bana)
Cand ai sa rupi o bujie in bloc, durerea la banana va migra la cap.
Dacia trebuie sa adauge in manual: periodic, bujiile se vor desfileta si se vor curata cu o perie de sarma pentru a indeparta depunerile de oxizi.
Nu intentionez sa tin 20 ani bujia in bloc...de fapt, nu intentionez nici amcar sa tin masina 10 ani...ca sa ajunga sa rugineasca in halul asta. Stiu ca povestea drobului cu sare vine din moldova...dar totusi
Dupa ce ca fabrica le face cum le face, mai pune mana si un tatae d'asta, mecanic sadea, si iaca Dacia noastra incepe sa ofteze. Trist!
Nu ne ramane decat sa ne ajutam unii pe altii prin intermediul forumului (sau sa ne injuram, dupa preferinte).
Pai bujiile alea au 80k, numai ca stoican a facut km aia in termen scurt, nu in 10 ani, ca altii.
Poveste drobului de sare a fost inlocuita cu povestea Dacia.
PS: Nu contest, o fi povestea drobului de sare depasita, asa suntem noi moldovenii, depasiti. De aia, restul tarii poate sa ignore ce a scris un Creanga, un Eminescu, ce a mazgalit un Luchian, un Tonitza.
Acum sunt la moda operele din zona Teleorman.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment