Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Fanez View Post
    E prea mare panta/rampa. Glumesc. Nu stiu daca functioneaza in cazul unei rampe/pante foarte mari.

    am incercat eu cu o rampa foarte mare si a functionat, mi au patinat si rotile la plecarea de pe loc la cat de abrupta era
    laureate 1.5l, albastru marin

    Comment


    • Ia uite ce norocosi sunt unii, raman si fara directie. Trebuie sa fie o senzatie unica...


      Number: R/2016/007
      Date: 2016-02-23
      Concern: STEERING MAY FAIL
      Defect: On a small number of vehicles the drive rotor at the ball join on the steering rod may break due to excessive stress.
      Remedy: On affected vehicles check steering rack type and if necessary replace.
      # Vehicles: 550
      Manuf. Ref: 0C7T
      Vehicles Affected

      Model VINs Dates
      LOGAN UU15SDA1553938905 to UU17SDE3354468831 2015-09-17 to 2015-12-04
      SANDERO UU15SDA1553938905 to UU17SDE3354468831 2015-09-17 to 2015-12-04
      Attached Files

      Comment


      • Nu e grav. O bagatela.

        Comment


        • mda, viitorul suna sumbru pentru dacia

          Comment


          • Nu suna sumbru. Este absolut normal. Asa-i in toata industria auto. Si nu doar auto. Si asta-i vina consumatorului...vrea cat mai multa tehnologie, cat mai ieftina...prin urmare, se produce intr-un ritm mai rapid, se face o cercetare mai rapida...prin urmare o testare mai sumara. Asta-i reversul medaliei progresului rapid (bine...poate daca nu erau si interesele materiale era usor mai bine...dar traim intr-o lume in care banul este ca baza peste tot...)

            Comment


            • Vai ce noutate veche, "e" OTS-urile 5180D/5181D din februarie 2016, bielete de direcție, pentru Dokker/Lodgy/X52 ph1
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • @t0rquemada si in ce conditii cedau? Daca fceai raliu si loveai o bordura? Sau intr-o curba usoara prin serpentine...cand tu vrei saf aci stanga...iar in fata ta ai prapastia?. Daca-i primul caz...sansele sa se intample o nenorocire sunt 1 la 1000 parlamentari cinstiti. Dar daca-i cazul al doilea...atunci sansele sunt altele.
                Asta-i exact cum am patit eu sa fiu chemat sa schimb o infrastructura intreaga...pentru ca se putea deschide un geam si lovi serverele (evident...am batut un cui in geam...si am rezolvat problema...si asta la un geam care nu a fost deschis de vo 10 ani...de cand a fost montat)...dar a fost teribil de haios

                Comment


                • Nu cheltuie zgarcitii de la Renault degeaba bani.

                  Comment


                  • Puteau ceda și la urcarea bordurii, cauza: lot cu probleme de material
                    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                    Comment


                    • Teoretic nu este vina Dacia/Renault, dar ar trebui sa plătească corespunzător și producătorul sa livreze componente de calitate.

                      Comment


                      • Ai dat banu?! Sa fii sanatos cu/fara bielete sau airbag... Inca un lucru interesant: pana la data respectiva s-a folosit un alt material (de calitate se pare) , apoi, in urma unei sedinte in care au stabilit ca trebuie sa mai scada costurile de productie, au ales sa foloseasca un material si mai ieftin?? Ehe, cine stie cate sedinte o sa mai fie. Sa tot cumperi Dacia.

                        Comment


                        • aris86 cand se produce in serie...riscul de serii cu defecte creste exponential. Motivul este simplu: nu-ti poti permite sa le testezi pe toate...testezi prin sondare. Asa s-a intamplat cu un lot de hdd-uri de aprox 10.000 bucati de la un foarte mare producator...care au crapat toate in decurs de 6 luni (evident, producatorul a schimbat fara sa comenteze...chiar si dupa 4-5 ani le schimba gratis...chiar daca erau iesite din garantie).
                          Acum nu vreau sa spal imaginea Dacia/Renault...dar defecte pot sa fie. Loturi cu defecte sunt...in aproape ori ce domeniu (inclusiv in productia de hartie igienica...sa prinzi un lot in care lipiciul a intrat prin 50% din straturi? Si tu esti cu ochii iesiti din orbite?)

                          @razvanCC sa tot cumperi masini...nu doar la dacia. Toti fac asa...Vrem ieftin si des? Asta-i reversul medaliei

                          Comment


                          • Din câte știu furnizorul respectiv "s-a lins pe bot" de alte contracte, iar problema era pe mașini fabricate la noi, ruși, marocani și brazilieni
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Cat de bizar...pe masinile Renault nu regasim acest furnizor buclucas !?
                              Last edited by prometheus; 14 March 2017, 19:41.
                              sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                              Comment


                              • Buna seara ,
                                de cateva zile au inceput si la mine sa "cante greierasii", in partea dreapta a soferului, nu am reusit sa stabilesc locul.
                                Asta, numai cand trec peste denivelari.Am masina de trei ani.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google