If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ia uite ce norocosi sunt unii, raman si fara directie. Trebuie sa fie o senzatie unica...
Number: R/2016/007
Date: 2016-02-23
Concern: STEERING MAY FAIL
Defect: On a small number of vehicles the drive rotor at the ball join on the steering rod may break due to excessive stress.
Remedy: On affected vehicles check steering rack type and if necessary replace.
# Vehicles: 550
Manuf. Ref: 0C7T
Vehicles Affected
Model VINs Dates
LOGAN UU15SDA1553938905 to UU17SDE3354468831 2015-09-17 to 2015-12-04
SANDERO UU15SDA1553938905 to UU17SDE3354468831 2015-09-17 to 2015-12-04
Nu suna sumbru. Este absolut normal. Asa-i in toata industria auto. Si nu doar auto. Si asta-i vina consumatorului...vrea cat mai multa tehnologie, cat mai ieftina...prin urmare, se produce intr-un ritm mai rapid, se face o cercetare mai rapida...prin urmare o testare mai sumara. Asta-i reversul medaliei progresului rapid (bine...poate daca nu erau si interesele materiale era usor mai bine...dar traim intr-o lume in care banul este ca baza peste tot...)
@t0rquemada si in ce conditii cedau? Daca fceai raliu si loveai o bordura? Sau intr-o curba usoara prin serpentine...cand tu vrei saf aci stanga...iar in fata ta ai prapastia?. Daca-i primul caz...sansele sa se intample o nenorocire sunt 1 la 1000 parlamentari cinstiti. Dar daca-i cazul al doilea...atunci sansele sunt altele.
Asta-i exact cum am patit eu sa fiu chemat sa schimb o infrastructura intreaga...pentru ca se putea deschide un geam si lovi serverele (evident...am batut un cui in geam...si am rezolvat problema...si asta la un geam care nu a fost deschis de vo 10 ani...de cand a fost montat)...dar a fost teribil de haios
Ai dat banu?! Sa fii sanatos cu/fara bielete sau airbag... Inca un lucru interesant: pana la data respectiva s-a folosit un alt material (de calitate se pare) , apoi, in urma unei sedinte in care au stabilit ca trebuie sa mai scada costurile de productie, au ales sa foloseasca un material si mai ieftin?? Ehe, cine stie cate sedinte o sa mai fie. Sa tot cumperi Dacia.
aris86 cand se produce in serie...riscul de serii cu defecte creste exponential. Motivul este simplu: nu-ti poti permite sa le testezi pe toate...testezi prin sondare. Asa s-a intamplat cu un lot de hdd-uri de aprox 10.000 bucati de la un foarte mare producator...care au crapat toate in decurs de 6 luni (evident, producatorul a schimbat fara sa comenteze...chiar si dupa 4-5 ani le schimba gratis...chiar daca erau iesite din garantie).
Acum nu vreau sa spal imaginea Dacia/Renault...dar defecte pot sa fie. Loturi cu defecte sunt...in aproape ori ce domeniu (inclusiv in productia de hartie igienica...sa prinzi un lot in care lipiciul a intrat prin 50% din straturi? Si tu esti cu ochii iesiti din orbite?)
@razvanCC sa tot cumperi masini...nu doar la dacia. Toti fac asa...Vrem ieftin si des? Asta-i reversul medaliei
Buna seara ,
de cateva zile au inceput si la mine sa "cante greierasii", in partea dreapta a soferului, nu am reusit sa stabilesc locul.
Asta, numai cand trec peste denivelari.Am masina de trei ani.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment