If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Astazi ridic in portbagaj covorasul, sa umblu langa roata de rezerva.
Si gasesc cu stupoare apa in portbagaj.
Am verificat tot, nu am gaura, nu s-a ruginit.
Oare de unde am apa in portbagaj?
In portbagaj si in partea stanga a portbagajului.
)) E de-a rasul - plansul.
Aeratorul stanga este problema
Aceeasi problema o am si eu
Înca nu am cautat rezolvarea
Sent from my iPhone using Tapatalk
Scuze aeratorul DREAPTA
Sent from my iPhone using Tapatalk
Last edited by stoicanu; 21 March 2017, 16:42.
Reason: Automerged Doublepost
Te rezolva, dar conteaza si in ce conditii:
- daca masina mai este in garantie, nu cred ca ar trebui sa faca figuri, si sa o rezolve, pe garantie
- daca nu este in garantie, scoti bani din buzunar
Inainte sa te duci in service Dacia, arunca un ochi aici. E adevarat, acolo se discuta despre Logan 1, dar ma gandesc ca aeratoarele alea sunt la fel sau pe acelasi principiu.
sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Si eu am vazut fix problema asta! A fost de la aeratorul din dreapta.
Cand a desfacut.. era indoita tabla ochelarului unde vine montat aeratorul(masina a fost lovita si reparata). A indreptat tabla acolo, a siliconat zona si apoi totul s-a rezolvat. De atunci nu am mai avut niciun fel de problema.
Inainte sa te duci in service Dacia, arunca un ochi aici. E adevarat, acolo se discuta despre Logan 1, dar ma gandesc ca aeratoarele alea sunt la fel sau pe acelasi principiu.
Aeratoarele sunt dispuse altfel la L2
Undeva pe fusta spate sub stopuri
Sent from my iPhone using Tapatalk
Last edited by vitriol; 21 March 2017, 21:56.
Reason: Automerged Doublepost
Daca aveti infiltratii de apa in portbagaj pe la aeratoare Logan 2,se da bara din spate jos si se verifica garniturile de pe rama aeratoarelor(st-dr).Garniturile se inlocuiesc.
Nu condu cu viteza mai mare decat poate sa zboare ingerul tau pazitor!! sigpic
degeaba se inlocuiesc garniturile ca oricum vor imbatrani in timp si va intra la loc apa, cea mai buna rezolvare este masticarea ambelor aeratoare si se rezolva imediat problema mult timp de acum incolo.
In alta ordine de idei, mie imi curge motorina pe la un injector, ma rog, e mult spus curs dar in principiu se umezeste pe langa injector si miroase a fum in habitaclu.
Update: am fost. N-am rezolvat nimic. E normal sa fie "pișată" masina peste tot. Mergem mai departe, la Vocea Clientului. Din cauza acelorasi pete, mi-a fost schimbata garnitura de la motor. Acum este normal sa fie si pe la bujii...da, ce sa va povestesc. Uleiul e la maxim, e normal sa fie la maxim.
Update la update: raspunsul Dacia este ca este normal sa fie umed pe acolo. Daca service-ul spune ca nu este o problema, inseamna ca nu este. De asemenea, depinde si de stilul de mers al soferului...pana mea, e un motor mic, trebuie turat. La mine vede des, in extraurban 3-4500 de ture, ca asta e situatia, insa 5-6000 foarte, foarte rar.
Deci aveti grija cum manipulati rasnitele astea de 1.2, schimbati la maxim 2000 de ture si eventual sa aveti si camera montata pe cap pentru a inregistra toate schimbarile de treapta. (sper ca v-ati prins ca sunt ironic)
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment