Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La vechiul logan...daca calcam frana repetat pe loc...imi crestea turatia (calculatorul simtea ca trebuie sa dezvolte mai multa putere/vacum)
    La mine (0.9) cand o bag in viteza si ridic piciorul usor de pe ambreiaj...imi creste si mie usor turatia.

    Ciudat la tine. Poate t0rque are mai multe idei...(altele decat putin probabil bug in ECU sau contact imperfect)

    Comment


    • T0rq nu mi-a gasit nicio eroare, deci n-are. La service o sa zica: "asa face toate, ai tu pitici pe creier".

      Comment


      • Pai daca "asa face toate"...sa le arate pe toate

        Comment


        • Tatal meu are Logan 1 1.2 16v.
          Fratemiu are Logan 2 1.2 16v.

          La logan 1 mi se pare motorul conectat mai direct la pedala de acceleratie.
          Cat apesi atat se tureaza.
          La logan 2 mi se pare ca in anumite regimuri motorul e turat artificial.

          Eu cred ca sunt cateva chestii schimbate in softul motorului intre cele 2 generatii.
          Cred ca o anumita turatie este mentinuta in plus la Logan 2 pentru a compensa mai bine lipsa de cuplu a motorului de 1.2.
          Mi s-a parut mai placut la condus Logan 2 fata de Logan 1. Motorul pare mai "incordat" si la viteze de pana 100 de km la ora parca e mai confortabil la condus.
          Logan GPL 1.4

          Comment


          • Originally posted by stolniceanulucian View Post
            Cred ca o anumita turatie este mentinuta in plus la Logan 2 pentru a compensa mai bine lipsa de cuplu a motorului de 1.2.
            ...la viteze de pana 100 de km la ora parca e mai confortabil la condus.
            Asa cred si eu.

            Comment


            • Originally posted by Fanez View Post
              Nu. Doar ca se tureaza putin mai mult decat zic eu ca ar fi normal. Adica sta accelerata si dupa ce ridic piciorul. Pedala revine normal, nu ramane in urma.

              Am mai descoperit o "chestie". Cand bag in viteza întâi, creste turatia. Calc frana si ambreiajul, creste turatia.
              https://youtu.be/8C_QRBRNvn0
              Partea întâi: anvelope de iarnă sau vară?

              Partea a2a e un feature al softului din injecție, după se s-au plâns mulți că le moare motorul la plecarea de pe loc. Același feature e prezent și pe 1,6 16v114CP de pe Duster ph2
              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

              Comment


              • t0rquemada exista ceva senzor de cuplu pe volanta etc?
                Intrebare: daca motorul este oprit (de S&S)...bag inviteza fara sa calc ambreiajul...dupa care calc ambreiajul...ce se intampla? Pentru ca daca se bazeaza doar pe senzorul de pe pedala...atunci incearca sa porneasca...si daca ambrejaul nu a debraiat complet...imi impinge masina inainte. Sau asteapta sa fie debraiat complet dupa care porneste motorul?

                Comment


                • La euro5, pare sa nu fie implementata caracteristica la plecarea de pe loc.

                  Comment


                  • Originally posted by t0rquemada View Post
                    Partea întâi: anvelope de iarna sau vara?
                    Partea a2a e un feature al softului..
                    1. De iarna.
                    2. Am banuit eu ceva in directia asta pentru ca face de fiecare data, nu aleatoriu.

                    Comment


                    • Originally posted by bolovan View Post
                      ?
                      La orice X52 ai senzor de neutru și marșarier și senzor pedală ambreiaj neapăsată

                      La orice X52 euro6 ai senzor dublu pedală ambreiaj (apăsat și neapăsat)
                      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                      Comment


                      • La 1.2 fără pilot nu exista senzor la ambreaj.

                        Comment


                        • @to0rquemada asta inseamna ca stie cand am pedala de ambreiaj la podea...si daca-i in viteza...dar tot n-am curajul sa incerc Teoretic probabil porneste motorul daca-i in viteza doar cand ai pedala in podea.

                          Comment


                          • Aveti idee ce este cu senzorul (sau ce o fi) din poza?
                            Attached Files

                            Comment


                            • the fcuk?! asa e el, de felu` lui, wireless cu loc de adunat noroi de pe "autostrazi"?
                              este, deci, senzorul stingher care reda valori alarmante pe scara ostracizarii
                              arata ca un senzor de turatie/ABS, da' in locu` in care-i amplasat pare mai mult un senzor de nivel lichide; ciudatel.

                              Comment


                              • La logan este mai mult un dop


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google