ati fi surprinsi sa aflati costul de productie al unui senzor de distributie pt audi, daca senzorii de renault vi se par scumpi. 41 de lire pe ebay, in reprezentanta, unul orginal costa dublu. cost de productie, 5 euro. din 10 senzori, producatorii fac profit cat din vanzarea unei masini intregi.
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@Seba nu confunda costul de productie propriu-zisa cu costul de dezvoltare si productie. Nu productia este mare parte din pret...ci proiectarea lui
Doar ca fapt divers...Daca-mi aduc eu aminte bine, Pentium I, proiectarea si cercetarea lui a costat 1.5 miliarde USD.Banii aia trebuie recuperati. Mai mult...cu cat produci mai putine bucati, ponderea cercetarii in pretul final este mai mare. Tu platesti sa dezvolti un produs...nu un numar de produse.
Nu compara cu china, china neste extrem de putin in dezvoltare...iar principala investitie in dezvoltare este in fotocopiatoare.
Comment
-
Eu n-am zis ca este mai ieftin la Audi. Si de reprezentante vorbeam, masini noi, garantie, piese de origine, nebunii....
Cei ce cumpara Renault, mai ieftin decat Audi sa zicem, pshihologic se asteapta sa dea mai putini bani pe piese la service. Norocul lor ca au economisit bani la cumpararea masinii, ca vor avea nevoie de ei.
Comment
-
Cauți echipament, căști și accesorii moto? La Moto.com.ro găsești sute de modele de echipamente moto, geci și ghete motociclisti, la cele mai bune prețuri. Vezi oferta pe site!
deci cel putin dublu fata de dacia
Aceasi revizie la dacia costa 450 lei (din cate am citit pe aici). La masinile mai scumpe, costa cel putin dublu
Dar cred ca suntem deja offtopic
Comment
-
Off-topic, ca tot se vorbeste despre tema asta.
Profitul unor marci auto, inclusiv Dacia.
Comment
-
Originally posted by bolovan View Posthttp://www.motorstory.ro/2011/01/cat...e-clasa-medie/
deci cel putin dublu fata de dacia
Aceasi revizie la dacia costa 450 lei (din cate am citit pe aici). La masinile mai scumpe, costa cel putin dublu
Dar cred ca suntem deja offtopic
La dci revizia e 7-800 de lei, cat la Mazda 6 2.2 turbodiesel si aproape de 950 lei la Opel Insigna si 1100 lei cat scrie acolo ca e 2.0 tdi.
Comment
-
Originally posted by bolovan View Post20 centi*1 mil motoare...oare cat da?
Mai pune si ceva cabluri, mai pune si ceva grame de metal (fiecare gram de metal presupune si un consum de energie etc)...si iote asa scoti niste profituri frumusele.
Sa nu uitam, nu sunt companii (indiferent cum se numesc)...de bine facere...toate sunt evaluate exclusiv dupa profitul pe care-l fac.
P.S. SI ce te deranjeaza ca ai un senzor mort si nu un cep?
exemplu: nu cred ca un buson de scurgere ulei e mai scump decit senzoru` ala.
mi se pare aiurea sa ajungi sa platesti mai mult decit face doar pentru ca unu` a fost, la un moment-dat, in concediu si nu s-a gasit un alt competent pentru a semna un teanc de hirtii aferent unui contract pentru "dopuri" d-alea.
cam atit era de zis si de-nteles.
Comment
-
Revin cu problema mea (are momente cand calc accelratia si nu accelereaza).
Saptamana asta am mers fara ECO...si spre deosebire de ECO ON...acum nu doar ca nu vrea sa accelereze.,..ci si smuceste foarte tare. In schimb, am observat ca, daca ridic rapid piciorul de pe acceleratie si calc iar...merge ok. Daca nu fac asta...pot trece si 4-5 secunde pana accelereaza.
La sfarsitul lu' Aprilie merg in revizie cu ea (revizia de 20k)...si am sa le parchez masina pana rezolva problema.
Comment
-
Originally posted by bolovan View Postmr.K nu, hai sa te contrazic: La audi de regula romanii fac service la colt de strada, cu piese din shrot/after market. De asta este mai ieftin. Corect este sa compari reprezentantele.
Am fost cu loganul la reprezentanele dacia si sunt mecanici toti taranii care nu au habar sa faca nimic si te mai si fura, ii platesti 5 litrii de antigel, iti completeaza putin si bidonul ti-l vezi cand il cumperi peste cativa ani.
PS: Ce-i cu atatea pagini de probleme la L2 ?
Comment
-
@ManGreek pai nu, noi discutam de reprezentante. Plus ca eu am experiente destul de naspa cu piese "de origine". A trebuit sa schimb un rulment pe spate la un alt logan, si m-am zgarcit...decat sa dau 230 lei pe el...am preferat sa dau 90 lei...facut in germania (pe semne ca asa se numea vaporul)...50 lei manopera...a tinut fix 9000 km...am schimbat iar...cu unul putin mai scump, 120 lei, iar 50 lei manopera...un total de 310 lei cu tot cu manopera...a tinut ceva mai mult...vo 15.000 km...asta era pe la 80.000 km. Pana la urma am luat de Dacia/Renault...230lei+50 lei manopera...si la 210k km inca mergea ok.
P.S. Mult offtopic.
Comment
Comment