Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La rulmenți te bazezi pe trei fabricanți: SKF Suedia, FAG Germania, SNR Franța.
    Orice altceva este slab!
    Last edited by vitriol; 31 March 2017, 08:14.
    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

    Comment


    • Revin cu o "noua problema by Dacia"pierdere vapori ulei pe la tubulatura de admisie aer turbina, (conducata de la filtru de aer la turbina)mai exact la imbinare cu turbina are si aici un o-ring cu problema.
      Niciodata nu te certa cu un idiotu.Te aduce la nivelul lui si te bate prin experienta!!!

      Comment


      • @tipicarul cred ca Fag a fost prima tura. Posibil sa fi prins eu unul cu defect.

        Comment


        • @bolovan, bine ai venit în clubul "asa face toate" )

          Comment


          • @aris86 nu nu...doar ca din motive independente de mine (trebuie sa platesc niste impozite...prin urmare, trebuie sa muncesc)...n-am timp sa ma duc. Dar cum in aprilie o sa sar lejer de 19.000 km...am sa merg la revizie...si sa se descurce nu o iau de acolo nerezolvata

            Comment


            • "Asa face la toate" marca inregistrata DACIA

              Comment


              • meticulosul...imi pare rau sa te dezamagesc...nu-i marca inregistrata Dacia...si firme mult mai "premium". Any way...eu am avut ghinionul sa nu se manifeste (era prea rece...doar cand este cald se manifesta)

                Comment


                • Originally posted by bobbyred View Post
                  Revin cu o "noua problema by Dacia"pierdere vapori ulei pe la tubulatura de admisie aer turbina, (conducata de la filtru de aer la turbina)mai exact la imbinare cu turbina are si aici un o-ring cu problema.


                  Poti pune o poza ?
                  La mine este un simplu colier



                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  sigpic

                  Comment


                  • Originally posted by bolovan View Post
                    @tipicarul cred ca Fag a fost prima tura. Posibil sa fi prins eu unul cu defect.
                    Nu prea cred... nu tot ce vine din Germania este FAG!

                    Originally posted by bolovan View Post
                    meticulosul...imi pare rau sa te dezamagesc...nu-i marca inregistrata Dacia...si firme mult mai "premium" ...
                    E marca inregistrata din Balcani... si nenorocirea este ca si aia din vest si-au adaptat produsele dupa ea!
                    Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 12:10. Reason: Automerged Doublepost
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • I know...dar parca asa-mi adcu aminte...dar asta a fost de mult...si memoria ma lasa (chiar daca inca stiu drumul spre casa de unul singur...)

                      Comment


                      • Originally posted by tipicarul View Post
                        E marca inregistrata din Balcani... si nenorocirea este ca si aia din vest si-au adaptat produsele dupa ea!
                        Problema este ca cei din vest produc masini slab calitative pentru cei din est la preturi de Europa de vest, asta e diferenta, totodata cred ca si dacia la fel procedeaza pentru cele la export.

                        Comment


                        • Originally posted by bobbyred View Post
                          Revin cu o "noua problema by Dacia"pierdere vapori ulei pe la tubulatura de admisie aer turbina, (conducata de la filtru de aer la turbina)mai exact la imbinare cu turbina are si aici un o-ring cu problema.
                          Schimbarea o-ringului nu rezolva problema. In acea conducta nu trebuie sa existe ulei... problema vine fie de la sistemul de recircularea gazelor de carter (reniflard), fie de la utilizarea masinii cu uleiul de motor peste nivelul maxim.

                          Originally posted by bolovan View Post
                          I know...dar parca asa-mi adcu aminte...dar asta a fost de mult...si memoria ma lasa (chiar daca inca stiu drumul spre casa de unul singur...)
                          Nu te mai da asa batran, sunt altii si mai si!
                          Last edited by tipicarul; 31 March 2017, 12:23. Reason: Automerged Doublepost
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • Originally posted by aris86 View Post
                            ... cred ca si dacia la fel procedeaza pentru cele la export.
                            Eu nu cred asta. De exemplu masinile care au fost vandute la nemti aveau aceleasi probleme cu stopurile-pom de iarna (la L1), sunt convins ca si L2 exportate au aceleasi blocuri de lumini ca cele din Romania, aceleasi recall-uri etc.
                            Nu sta nimeni sa aleaga: "masina asta e mai naspa, o vindem in romania. Astalalta e mai reusita, o vindem in Belgia".
                            La mancare, este cum zici. Ce e mai prost dam la Romani ca "ei e mai fraeri".
                            Last edited by Fanez; 31 March 2017, 12:26.

                            Comment


                            • Originally posted by aris86 View Post
                              Problema este ca cei din vest produc masini slab calitative pentru cei din est la preturi de Europa de vest, asta e diferenta, ...
                              Pai asta inseamna ca si-au adaptat produsele la mentalitatea balcanica!
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Nu sta nimeni sa aleaga: "masina asta e mai naspa, o vindem in romania. Astalalta e mai reusita, o vindem in Belgia".
                                Ba cam da.
                                La Skoda, motoarele cu cele mai slabe rezultate pe banc se montau pe masini pentru Europa de Est.
                                La Toyota, cele mai slabe calitativ dintre masini au fost vandute si in Romania. Caz: reprezentanta Iasi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google