Originally posted by aris86
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
-
-
Teoretic, atat inseamna manopera lunara facturabila pe un om.
Practic cam 70-75% se factureaza in mod real, pentru ca omul nu este masina... mai ia o pauza de tigara, mai merge la buda, etc.
Dar firma nu castiga numai din manopera, ea vinde si piese de schimb si consumabile.
Din cifra de afaceri a unui service in tarile din zona fost comunista cam 40% o reprezinta manopera facturata si 60% piesele de schimb si consumabilele.
In tarile occidentale, procentele sunt exact invers! Oare de ce?
Despre marja la manopera si la piese de schimb vom invata intr-o discutie viitoare!
Si mai este o "balanta" interesanta: daca din activitatea aftersales nu se castiga cel putin 60% din cifra de afaceri totala, adica sales (vanzare masina) + aftersales (service masina), atunci firma respectiva trebuie sa ia masuri radicale de redresarea situatiei!„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Originally posted by Ampt View PostAm învăţat toţi pe propriile buzunare, măcar o dată în viaţă!
Originally posted by aris86 View PostIntr-un final, 8000 de eur nu prea mai înseamnă mult, posibil sa fie mai mare.
Multi vând masina după ce iese din garantie ca e mult prea scumpa manopera și piesele apoi.„Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde
Comment
-
Si la mine am observat ca nu raceste coerespunzaror. Trebuie sa ma duc sa solicit o verificare.
Originally posted by bolovan View PostDin cate am inteles din surse neoficiale...cica sunt. Si problema mea este destul de tipica pentru un motor 0.9TCe cu harta gresita. Se fac harti pentru diverse parti ale lumii...specifice zonei respective. Iar pentru 0.9 exista cel putin 7 variante de software
Originally posted by aris86 View PostProblema este ca cei din vest produc masini slab calitative pentru cei din est la preturi de Europa de vest, asta e diferenta, totodata cred ca si dacia la fel procedeaza pentru cele la export.Originally posted by Fanez View PostEu nu cred asta. De exemplu masinile care au fost vandute la nemti aveau aceleasi probleme ....
Comment
-
Nu, se fac update-uri de soft specific pentru diverse zone. Sa nu confundam partea mecanica cu partea de soft. Ce imi povestea cineva. Cica astea in rusia sunt cu alta vairnata de soft. Acolo aveau probleme, mai ales in nord...unde astia porneau motorul, puneau caramida pe acceeratie...si intrau iar in casa pentru 30 min. Si se buseau motooarele intr-o veselie. Si cica acum, cand pornesti motorul, din start este limitat la ceva de genul 3500 rpm...si se opreste limitarea doar daca misti masina de pe loc.
Comment
-
Si mie-mi pare ca la Logan II nu raceste la fel de bine ca la Logan I. Acum si climatizarea este diferite (de ex, la logan I compresorul era cu cilindree variabila...ast-ai cu cilindree fixa).
La logan I, pe vremea asta, nu aveam nevoie de tr a II-a de ventilatie. La II am nevoie de ea. Posibil si ventilatorul sa fie mai slabut in treptele mici...dar si filtrul de polen obstructioneaza (inevitabil...n-ai ce sa-i faci)
Comment
Comment