Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • La mine la Opel am nevoie de minim treapta 2 la ventilator ca sa faca fata aerul conditionat chiar si la 23 de grade afara.
    Compresor, freon si filtru de polen cu reviziile la zi.
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • Dacă AC-ul este în parametrii e suficient doar treapta 1 de ventilație. Azi la mine la 2, nu făcea fata, ca anul trecut. Trebuie sa le mai fac vreo vizita, anul trecut au pus 150 g freon, acu se pare ca se repeta fenomenul.

      Filtrul de polen a fost schimbat în decembrie, nu se pune problema, măcar nu miroase urat încă. Maine o sa pornesc ac-ul și trebuie sa fie 6 grade la o gura de aerisire, orice alta temperatura înseamnă probleme la AC.

      Comment


      • La mine inca mai miroase a masina noua (30.09.2016) mai ales acum cand o mai bate soarele si in interior si se acumuleaza caldura de peste zi! doar mirosul ala face 1000 de oiro! vorba unui coleg de forum! aproape 13.000 km si inca nu au aparut probleme!Logan 1.2 73 euro6. Super multumit! aviz amatorilor! inca nu am greieri!

        Comment


        • Originally posted by aris86 View Post
          Din nou probleme cu AC-ul, nu face fata nici la 23 de grade, iar cred a pierdut freon. Urmează o noua vizita la service, a fost completat vara trecuta.
          Anul trecut ti-au verificat instalatia, sa nu aiba pori, pe undeva?
          Am avut o petarda de Ford Fiesta, si la fel, pierdea freon. Au bagat o substanta flourescenta pe circuit, si supriza, avea pori, pe unde "transpira" agentul de racire.

          Daca nu ti-au facut verificarea asta anul trecut, roaga-i frumos acum.

          Comment


          • Originally posted by aris86 View Post
            Din nou probleme cu AC-ul, nu face fata nici la 23 de grade, iar cred a pierdut freon. Urmează o noua vizita la service, a fost completat vara trecuta.
            Originally posted by Fanez View Post
            Si la mine am observat ca nu raceste coerespunzaror. Trebuie sa ma duc sa solicit o verificare.
            Daca nu mai aveti garantie, nu mai dati banii aiurea prin service-uri.
            Va recomand eu pe cineva super priceput la care merg de ani de zile si la care au mers si destui colegi de pe forum, inclusiv colegul @Ampt.
            Toata lumea a fost foarte multumita de lucrare si pret.

            Comment


            • Merci Kojak. Am fost acolo cu 1.4. La 1.2 mai am garantie.

              Comment


              • Si eu am probleme la 0.9 TCe cu A/C-ul, la 24 de grade baga aer rece, dar nu suficient de rece. In constrast la cealalta masina, la 43 de grade afara imi ingheata mana la gaura cat de rece baga.

                In iulie la revizie o sa ridic problema asta ca ma seaca. Vara trecuta stetam cu el la treapta 4 dar nu am fost multumit. Plus ca e sacaitor ca tot se opreste / porneste.

                Comment


                • logan II are compresor cu geometrie. de asta se tot opeste si porneste. Logan-ul vechi era cu geometrie variabila...

                  Comment


                  • Geometrie sau cilindree?
                    „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                    Comment


                    • Dupa ce au plecat piticii, AC si-a revenit la normal. Azi 24 de grade (pe cesul din bord), dupa 15 minute pe treapta 2a l-am oprit.

                      Comment


                      • @tipicarul alege...ambele sunt adevarate. Prin modificarea geometriei...se schimba clinidreea (capacitatea cilindrica). Practic clindirii sunt pusi pe un disc care are o miscare ovala...si un piston electric micsoreaza sau mareste ovalizarea (nu's sa ma exprim...sunt inginer...privirea-mi estei nteligenta...dar la fel si la un caine). Si practic modifica cursa pistonului...mai mare sau mai mica. De asta nu este nevoie sa-l opreasca cand agentul de racire ajunge sub o anumita temperatura.. Practic modificand geometria (unghiul discului) modifica cilindreea...deci ambele afirmatii sunt corecte.

                        Clutch-Less Variable Displacement AC Compressor.LINKS:http://www.autodiagnosticsandpublishing.com/TransTS.htmlhttp://www.autodiagnosticsandpublishing.com/CBT...

                        Cam asa functioneaza.
                        Compresorul este mai scump...dar functioneaza non-stop...deci nu mai ai momente in care nu baga aer rece. Plus ca nu mai produce hopuri in puterea motorului (de exemplu, daca mergi cu viteza, creste eficienta radiatorului de racire din fata, prin urmare, clinidree mai mica, prin urmare, putere consumata din motor mai mica). La astea noi, cu cilindree fixa, full on, full off. La 0.9 nu prea se simte, dar banuiesc ca la 1.2 se simte destul de bine (mai ales la viteza mica/sarcina mica)

                        Comment


                        • Fanez cum ai resuit sa-i convingi sa plece? Vreo sinuzita, ceva?

                          Originally posted by bolovan View Post
                          @tipicarul alege...ambele sunt adevarate. Prin modificarea geometriei...se schimba clinidreea (capacitatea cilindrica). Practic clindirii sunt pusi pe un disc care are o miscare ovala...si un piston electric micsoreaza sau mareste ovalizarea (nu's sa ma exprim...sunt inginer...privirea-mi estei nteligenta...dar la fel si la un caine). Si practic modifica cursa pistonului...mai mare sau mai mica. De asta nu este nevoie sa-l opreasca cand agentul de racire ajunge sub o anumita temperatura.. Practic modificand geometria (unghiul discului) modifica cilindreea...deci ambele afirmatii sunt corecte.
                          Eu stiam ca geometria variabila este aplicabila numai la compresoare centrifugale (turbocompresoarele auto standard de exemplu), iar cilindreea variabila este aplicabila la compresoarele volumice (compresor AC, pompe de ulei/combustibil)... dar poate gresesc eu!
                          Last edited by tipicarul; 3 April 2017, 17:00. Reason: Automerged Doublepost
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • Nu, cred ca gresesc eu, chiar daca modificarea cursei clinidrului se face prin modificarea geometriei bieletei (aka unghiul in care se misca scade). Dar cred ca mai degraba ai tu dreptate. Dam...nu sunt nici mecanic nici femeie...deci am o scuza.

                            Comment


                            • OK! Hai sa trecem on topic!
                              „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                              Comment


                              • Originally posted by bolovan View Post
                                ... banuiesc ca la 1.2 se simte destul de bine (mai ales la viteza mica/sarcina mica)
                                Nu se simte.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google