Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @Stoicanu banuiesc ca si tie-ti arata cati km poti face pana la urmatorul schimb (sau doar la E6?) Daca da...cam la cati km iti indica tie sa schimbi? Daca circuli 80% din km in oras?

    Comment


    • Incepe de la 20.000 si scad mult mai repede fata de cati km fac
      Cam la 14-15.000 km vine randul pentru revizie dupa CB


      Sent from my iPhone using Tapatalk
      sigpic

      Comment


      • Am intrat in panica , cand de la ultima completare cu ulei, am parcurs mai putin de 3000 Km. A trebuit sa completez aproape 300 ml ulei. Am ajuns sa merg cu litrul de ulei in portbagaj ca la dacia veche 1300 ...dar cand vad ca si capra vecinului a murit (consuma ulei ) ,parca imi revin putin...
        Deci , nimeni nu a reusit remedierea " defectiunii" ? inseamna ca trebuie sa ma impac cu gandul consumului de ulei ... alta Marie cu aceeasi palarie ... Dacia.

        Comment


        • Offtopic. Scuzati derapajul.

          Comment


          • @maravela , consuma cam mult ! una e sa pape 1L de ulei la 15.000 de km si alta-i 1 l la 1000 de km, este diferenta foarte mare. EU zic totusi sa te duci la Reprezentanta si sa le expui problema daca zici ca masina este inca in garantie.
            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

            Comment


            • @maravela de la o revizie la alta nu e normal sa fie nevoie sa completezi cu ulei
              De scazut mai poate scadea dar sa completezi cu 1.8 L in 20.000 km nu prea e normal


              Sent from my iPhone using Tapatalk
              sigpic

              Comment


              • @maravela, la 52500 km motorul nu consuma gram de ulei. 3,65 litri am pus ultima data și am verificat joja zilele trecute și era la fel.

                Comment


                • consumurile astea "dezordonate" de ulei tin, in principal, de calitatea uleiului.
                  la cit de ahtiati sint afaceristii (a se citi "importatorii") dupa profit si la cit se contraface in ucraina si in zona rusiei apropiata de ucraina, e cam greu sa nimeresti tot timpu` ulei de calitate la noi in tara. ce scrie pe foile de provenienta ale vinzatorului e una, provenienta reala e (in mare parte)... un pic diferita.
                  am "completat" si eu, la un moment-dat, cu 4,5 litri de Castrol 5W-30 (de obicei merg cu 5W-40, dar am vrut sa fac un experiment). am scurs, la revizie, vreo 2,5l; a consumat, deci, vreo 5,5l la 10k km (2 bidoane a 4 litri bucata).
                  am pus, inapoi, 5W-40 - a consumat aproape normal, pina la 1,5l la 10.000 km.
                  am mai facut o revizie, am pus tot un "mangatec c3 5-40" si am completat cu aproape juma' de litru pina s-au implinit urmatorii 10-11k.
                  acum mai am cam 4k pina la revizie si am comandat 2 litri de ulei, preventiv; tot "mangatec c3 5-40".
                  de 280k km merg cu acelasi "mangatec", in afara de experimentul cu 5-30.
                  conditiile de drum sint tot timpul aceleasi; in week-end nu "rup" mai mult de 20-30 km.
                  concluzia mea ar fi ca motoarele n-or fi ele chiar "groaznic de naspa", numa' ca materia prima din miezu` reviziei... ceva e nasol pe-acolo. si tare am impresia ca de la "provenienta" ni se trage.

                  Comment


                  • Io nu prea cred in teoria asta.
                    Atunci loganele din prima generatie de ce n-au nicio problema cu consumul de ulei intre schimburi...mai ales ca sunt destui care baga toate posircile.
                    Last edited by Kojak; 26 April 2017, 22:53.

                    Comment


                    • Pai da! S-au emancipat rashnitzele de la Dacia!
                      Numai uleiurile nobile, nu le arunca prin eșapament!
                      „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                      Comment


                      • Originally posted by devreg View Post
                        consumurile astea "dezordonate" de ulei tin, in principal, de calitatea uleiului.
                        ....


                        Șăfu', ma scuzi, dar era vorba de un Logan in garantie.
                        Cum poti sa spui ca Dacia Oil nu e de calitate, de vreme ce il recomanda producatorul masinii?

                        Consum de ulei.
                        Este cineva care a rezolvat aceasta problema?Cum?
                        In vara iese din garantie...
                        Oricum, la sub 60k, motorul benzinar e practic nou, nu are voie sa consume ulei, in conditii normale.
                        Last edited by mr.K; 27 April 2017, 08:34.

                        Comment


                        • Ca fapt divers a bagat cineva Mobile One New Life 0W-40 pe Tce 0.9, a constatat cineva ca papa ulei?

                          Comment


                          • Originally posted by maravela View Post
                            , Am intrat in panica , cand de la ultima completare cu ulei. Am ajuns sa merg cu litrul de ulei in portbagaj ca la dacia veche 1300 ...
                            alta Marie cu aceeasi palarie ... Dacia.
                            Cam asa se intampla la cei cu instalatii GPL, gazul le cam papa uleiul.Se zice ca gazul este uscat pe cand benzina are si propietati de ungere.

                            Comment


                            • Originally posted by McDan View Post
                              Ca fapt divers a bagat cineva Mobile One New Life 0W-40 pe Tce 0.9, a constatat cineva ca papa ulei?
                              Da o geana la M1 0w40 ESP formula, ca e C3 si s-ar putea sa fie compatibil cu 0,9 TCe.

                              Comment


                              • benzina dizolva grasimi, n-am auzit sa se unga rulmenti cu benzina, eventual sa-i speli de vaselina, cu benzina. gazul arde uscat, benzina arde umed, zic unii. pai le-as sugera sa-si toarne benzina pe maini, sa-si dea foc, sa vada daca e echivalentul unui dus. ca fapt divers, gazul prin ardere produce CO2 si apa. intr-adevar arde "uscat"...
                                toti semialfabetizatii de pe vremea lu' ceasca si-au dat cu parerea despre cum functioneaza un motor si lumea ia de bun ce zic "aia batrani care se pricep". e ceva adevar in gazul care distruge uleiul, dar nu arderea uscata. tocmai acea apa si ametecarea gazului in pelicula de ulei fac probleme, nu benzina e gresant. dar atat au inteles ei si asta le baga si altora in cap. pt cine are dubii, sa treaca pe la scoala, sa citeasca carti, nu sa mearga la vrajitoare sa-i faca diagnoza la motor.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google