Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
E normal, torque-ul încearcă să citeacă ceva care la Renault/Dacia e altceva
în cazul de față în loc de catalizator(simplist scris) primește date despre IVP - Kilométrage courant véhicule pour le calcul du potentiel restant kilometraj curent pentru calculularea intervalului de schimb ulei - mai simplist kilometraj curent pentru OCS
IVP = interval vidange personnalisé
OCS = oil control sistemPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostE normal, torque-ul încearcă să citeacă ceva care la Renault/Dacia e altceva
în cazul de față în loc de catalizator(simplist scris) primește date despre IVP - Kilométrage courant véhicule pour le calcul du potentiel restant kilometraj curent pentru calculularea intervalului de schimb ulei - mai simplist kilometraj curent pentru OCS
IVP = interval vidange personnalisé
OCS = oil control sistem
Comment
-
Cum e posibil sa intre apa pe la amortizor? Ce izoleaza acolo ?Attached Files
Comment
-
-
Pe la chederul usii din stanga spate nu am gasit urme, voi schimba chederul preventiv.
Am demontat extractoarele de aer din portbagaj si nu am gasit probleme la garnituri, era uscat pe acolo, oricum le siliconez si pe alea
Insa nu stiu ce sa fac la amortizor, sa sigilez cu un silicon bun la interior? Ma gandesc sa schimb tot ansamblu amortizor.
Comment
Comment