Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by razvanCC View Post
    Cred ca motorul meu se va duce la Doamne Doamne, nu la dracu.


    Originally posted by Seba View Post
    eu sper sa nu fie cazul, iar problema sa fie una trecatoare. sau si daca consuma 1 litru de ulei la 5000km, dar asa trebuie, atata timp cat nu crapa, e ok. e ok in sensul ca mai toate motoristile astea mici turbo beau ulei ca friteuzele, nu ca ar fi normal ca un motor in 4 timpi sa bea ulei ca unul in doi timpi...

    Si mai zic unii ca sunt fiabile, insa degeaba nu se strica daca beau ulei ca un betiv
    O sa ducem lipsa motorizarilor mari fiabile
    Last edited by ManGreek; 30 April 2017, 00:05. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Imi poate spune cineva la ce anume face referire acel "NOT OK"
      sigpic

      Comment


      • Nu esti in parametri min-max de la 0 la 3
        Last edited by Seba; 8 May 2017, 15:05.

        Comment


        • E normal, torque-ul încearcă să citeacă ceva care la Renault/Dacia e altceva

          în cazul de față în loc de catalizator(simplist scris) primește date despre IVP - Kilométrage courant véhicule pour le calcul du potentiel restant kilometraj curent pentru calculularea intervalului de schimb ulei - mai simplist kilometraj curent pentru OCS

          IVP = interval vidange personnalisé
          OCS = oil control sistem
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Multumesc pentru raspunsunri
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              E normal, torque-ul încearcă să citeacă ceva care la Renault/Dacia e altceva

              în cazul de față în loc de catalizator(simplist scris) primește date despre IVP - Kilométrage courant véhicule pour le calcul du potentiel restant kilometraj curent pentru calculularea intervalului de schimb ulei - mai simplist kilometraj curent pentru OCS

              IVP = interval vidange personnalisé
              OCS = oil control sistem
              Cred ca esti persoana care se pricepe cel mai bine cand vine vorba de marca Dacia

              Comment


              • Cum e posibil sa intre apa pe la amortizor? Ce izoleaza acolo ?
                Attached Files

                Comment


                • Acolo trebuia sa fie un mastic pus de fabrica! Si un deflector de plastic la nivelul contraaripii...
                  „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                  Comment


                  • Toata apa aia din spate de unde este?De la usa sau de la oala spate?

                    Comment



                    • Nu este nici mastic nici deflector
                      sigpic

                      Comment


                      • Pai, normal ca nu e! Doar este vorba despre Dacia si asta ne ocupa tot timpul!
                        Ne-am luat Dacia ca sa punem noi pe masina ceea ce trebuia sa puna fabrica!
                        Last edited by tipicarul; 11 May 2017, 18:14.
                        „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                        Comment


                        • Pe la chederul usii din stanga spate nu am gasit urme, voi schimba chederul preventiv.
                          Am demontat extractoarele de aer din portbagaj si nu am gasit probleme la garnituri, era uscat pe acolo, oricum le siliconez si pe alea
                          Insa nu stiu ce sa fac la amortizor, sa sigilez cu un silicon bun la interior? Ma gandesc sa schimb tot ansamblu amortizor.

                          Comment


                          • sau sa pui niste carenaje la rotile din spate
                            laureate 1.5l, albastru marin

                            Comment


                            • Sau mai simplu nu mai dai prin bălți.
                              Pe sus nu poate intra apa decât dacă garniturile nu etanșează "because" cineva a uitat să strângă/a umblat la piulita amortizorului
                              Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                              Comment


                              • Da', mergi prin sufragerie cu masina.
                                Mai intai dai si cu aspiratorul, ca sa nu intre nici praf.

                                Credeam ca intra apa numai de sus in jos, vad ca intra si de jos in sus.
                                'ai de capul meu, ce masina!
                                Last edited by mr.K; 11 May 2017, 21:04.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google