Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Intrebare: se "spune"ca pe L1 nu trebuie sa lasi conectat un telefon sau un gps la priza de 12 V cand pornesti motorul deoarece la pornire ai un varf de tensiune care iti poate distruge deviceul. Era adevarat? Mai e valabil si ptr L2?

    Comment


    • Nu, sunt povesti pescaresti. La pornire ai o cadere de tensiune. Adevarat...incarcatorul de telefon trage o putere constanta...si daca incarcatorul trage 10W...si ai 12.5V...inseamna 0.8A. Iar cand porneste motorul pica tensiunea undeva pe la 9V...prin urmare, incarcatorul trage 1.1A (pentru ca puterea ramane constanta...inauntru sunt surse in comutatie). Dar 1.1A este un curent suficient de mic incat nici macar sa nu-l observe.
      Dupa ce a pornit...tensiunea revine la un prag de aprox 13...dupa care urca incet la tensiunea normala de 14.3V (ma rog...incet este un termen relativ...discutam de timp pana intr-o secunda...la L2 probabil situatia-i diferinta...din moment ce incarcarea este direct controlata)...sa sara de 14.3 V...putin probabil...si doar daca ai un defect major in instalatie

      Comment


      • Bine, exprimarea corecta era "varf de tensuune imediat dupa pornire"... Dar ai inteles tu
        Ok, mulțumesc pentru răspuns

        Comment


        • Am ceva zgomote ciudate la motor
          Nu au aparut de o data
          Au aparut progresiv
          Am ne dam cu parerea
          Dupa o vizita la service voi afla exact problema

          sigpic

          Comment


          • O fi iar lantul de distributie?

            Comment


            • Nu prea este acelas zgomot
              Eu sper sa nu fie
              Ma gandesc si la o rola de la accesorii
              sigpic

              Comment


              • Sa ne ții la curent, ar fi prea de tot sa pice iar lanțul .

                Comment


                • Se poate constata usor
                  Se scoate cureaua de la accesorii si se porneste
                  Daca zgomotul dispare este Ok
                  Daca nu e nasoala treaba
                  O sa imi fac timp sa vad daca reusesc sa fac treaba asta
                  sigpic

                  Comment


                  • Care este rulajul cu acel kit de accesorii ?
                    sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                    Comment


                    • Originally posted by prometheus View Post
                      Care este rulajul cu acel kit de accesorii ?
                      Daca tin bine minte a schimbat kitul la 60000km. Acum are peste 200000km

                      Comment


                      • Rulajul este aproape de 150.000 km
                        Saptamana viitoare sper sa fac o programare
                        sigpic

                        Comment


                        • Poate a contribuit la probleme si tuning-ul facut la motor

                          Trimis de pe al meu V2_Viper_X_plus folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Pana nu aflu exact despre ce este vorba nu ma pot pronunta
                            sigpic

                            Comment


                            • cand turezi putin dispare , nu ? la rece , cand e uleiul mai gros nu se aude(sau mai putin) , nu?
                              e zgomot de lant.
                              o/____\o
                              (i)
                              .........

                              Comment


                              • Dacă pica iar lanțul, se confirma teoria ca lanțul la TCe tine ~ 100000 km.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google