@chivu, ce mai trebuie a 6a? La dci ul de 75, in a 5a la 180 ai ~3000 rpm daca tin bine minte. Cu a doua ia 90, la trepte asa lungi nu se mai preteaza si a6a sincer...
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@Chivu putin probabil, nu uita, 1.0 are cuplu destul de mic, iar puterea nu este colosala. Daca traiesti exclusiv la campie...si mergi preponderent extraurban...poate vezi un beneficiu. Altfel...nu cred ca face fata motorul. M-am tot uitat la clipuri cu 1.4 mpi (are cuplu mult mai mare decat 1.0). Si cam toate erau cu chiptuning.
Asa ca nu's ce beneficii ai avea.
Comment
-
Gol în ordine de mers (min-max) - cu conducător 75 kg
1.0 12V 75 CP - 1.048 - 1.133
0.9 TCe 90 CP - 1.087 - 1.174
0.9 TCe 90 CP Easy-R - 1.092 -1.179
0.9 TCe 90 CP GPL - 1.144 - 1.202
1.5 dCi 75 CP - 1.155-1.236
1.5 dCi 90 CP -1.155-1.236
1.5 dCi 90 CP Easy-R - 1.165 - 1.253
În CIV TCe-ul euro5 e trecut cu 1172 Kg
Nu se poate schimba pinionul de la treapta5 fără repercursiuni - pierdere CCSL și ESP pe treapta aiaPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
La mine in CIV (Logan MCV 1.5dCi Easy-R, model 2017) scrie cam asa:
Masa proprie: 1165 Kg
dar la sectiunea `Modificari [...]`, masa reala (kg): 1293. (vedeti atasamentul)
~~~
N-am gasit o explicatie pentru diferenta de kilograme (nici macar cu optionalele comandate nu cred ca se ajunge la 100+kg)Attached FilesI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
-
Ai sa-mi trag suturi in fund.
Bine...adevarat...acolo ai ceva mai multa activitate decat inlocuit distributie...dar ma uit la suma...si plang.
Ti-au spus de ce s-a dus si lantul asta? Au o cauza? Banuiesc ca operatia se face intr-o reprezentanta dacia?
Comment
-
Pompa de apa a fost o recomandare sa o schimb ca asa considera ei ca are destui km
Eu am zis pas
Din tot devizul nu schimb decat kitul de distributie kitul de accesorii si rulmentul
Restul alta data
@aris vreau si eu un SL la 22.000 RONsigpic
Comment
-
Originally posted by stoicanu View PostAsa arat devizul total dupa o verificate completa
Câte seturi distribuţie clasică pe curea intrau pentru banii ăia la 200k km ?
Eu spun că nu e mare avantaj lanţ<>curea, doar că pentru lanţ nu vii acasă la ştangă,
La curea trebuie grijă mai multă in rest similar, doar un pic de atenţie la întreţinere
Pentru mine - concluzia pentru mine doar, < nu trebuie să fiţi de acord >, un mare fâsss chestia asta cu lantul.
Marketing, avem de luat banii la clienţiLast edited by bogdan_cr; 23 May 2017, 12:06.
Comment
Comment