Originally posted by Matyred
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
"topaie" un pic pe el. te tii bine de volan, tragi pirghia, te-apesi scurt si cu putere si, in fratiunea urmatoare, te tragi de volan in sus. "tractiuni la volan", cum ar fi in functie de gabaritul tau: cu grija la genunchi, la cap si la retrovizoarea centrala
poti merge si cu problema asta in service, tot la "garantii".
is mult mai misto scaunele alea cu "clichet".
Comment
-
Acum 10 minute am rezolvat-o cu scaunul.
Am țopăit pe el, dar degeaba. Până la urmă, m-am pus hotărât pe el am tras de manetă și am împins cu piciorul stâng pe lânga pedala de ambreiaj. Și s-a imediat.
La oglindă, așa este nu merge sucită. Am rabat-o și am pus-o la loc. Sper să cadă mai bine. M-am uitat și pe dreapta să văd dacă este cam la același nivel. Ochiometric par la același nivel, dar voi incerca să le măsor cu nivela. Sau mă duc cu ea în tunelul de vânt de la Frankfurt ...mama lor de francezi!
PS: Vreau să prind capacele pe aceste jenți structurale. Mă gândesc să le prind cu gută( pescuit), ca să nu se vadă. Cu șoricei, se văd și atrag privirile hoților. Mulți cred că sunt jenți de aliaj. Voi ce părere aveți, sau alt sistem care să nu se vadă?!Last edited by Matyred; 12 June 2017, 21:44.
Comment
-
daca acel capac nu "trece" prea in afara si n-ar incurca la schimbarea cauciucurilor si daca n-ai vrea sa le mai scoti vreodata le lipesti frumos-elegant-tinereste cu niste terostat (9220, 9320, sau cum se mai cheama in ziua de azi ala cu eticheta movilie). raschetezi componentele, folosesti primer-ul, totul ca-n instructiuni si, daca nu se topeste din cauza caldurii degajate de folosirea frinelor, te tine macar vreo 5 ani.
o sa fie usor mai dubios la echilibrat rotile.
partea proasta ar fi ca daca-s niste hoti prosti si hotariti or sa-ti rupa marginile si-ti vor trebui capace noi. munca multa cu dezlipit restul de capac, curatat de mastic, bla...bla...
ca un fel de concluzie: scoate capacele si vopseste jantele.
Comment
-
De ce ai lipi capacele de jante? Pe bune, de unde va vin ideile astea "romanesti"? Nu ai nevoie sa le prinzi cu absolut nimic, asta doar daca nu mergi cumva pe luna, doar asa pot sa sara de pe roata. N am avut niciodata capacele prinse cu nimic si am mers pe toate tipurile de drum si inca sunt toate 4 acolo.
Eventual poate sa le dea la iarna jos daca vrea sa le protejeze, arata interesant spitele acelea de otel fara capac.
Comment
-
serios? tu te impaci asa de usor cu gindul de a-ti fi furate lucruri pentru care ai platit din banii tai?
...te temi sa nu-ti rupa jantele cu surubelnite sau leviere?
omu` se teme sa nu i se fure capacele. si-a propus sa traga nylon de pescuit, s-a gindit la coliere de plastic, eu i-am oferit solutia aproape maxima. nivelu` urmator ar fi un bull-mastiff sau un malinois.
io-te ca zice si sebibv ca si-a muscat-o in miezu` zilei si-al capitalismului.
ideea principala e sa descurajezi furtul si sa nu fii indiferent; si cu atit mai putin sa-l inlesnesti.
in aceeasi ordine de idei ramine oricind valabila alarma (setata la un nivel foarte sensibil) sau combinatia alarma+ iluminat stradal (sau proiectoare) daca stai la casa.
Comment
-
Exemplul asta il voi da tot timpul:
Zi, pacare Carrefour Brasov, cred ca weekend, plina zi, 2 loganuri din aceeasi generatie (unul al meu, cel cu alarma), despartite de un loc de parcare. Unul este "spart", altul nu. De furat? nimic, ca nu a avut ce. Cum a ales hotul o masina in detrimentul alteia? Simplu: una avea alarma si alta nu. De ce te-ai complica cu cea cu alarma?
Daca am 2 masini, una cu capacele legate cu soricei si una fara....de la care as fura capacele (daca as fi hot)? De la cea fara, ca poate ideea imi vine pe moment...poate nu vreau sa pierd secunde pretioase ca sa tai colierele din plastic. E drept ca daca vrei sa furi...furi orice, insa cel ami probabil alegi tinta mai usoara.
Comment
Comment