Salut face la parcarea cu spatele cand motorul e cald. Am mers vreo 30 km iar la parcare se tureaza de vreo 3-4 ori dupa care nu se mai tureaza asa mult
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
eu am observat asta la plecarea cu spatele la rece, seara tarziu sau dimineatza devreme cu becuri aprinse, dezaburire, virat maxim si calcat frana sare o data maxim de 2 ori in 2000 apoi nu mai vrea nici macar 1300 de ture , eu zic ca eceva normal. Banuiesc ca daca face la cald e o problema dar asa la rece nush ce sa mai zic... si specific ca turatia creste la 2000 mii doar atunci cand calc frana!Last edited by Tinuletz; 18 December 2013, 16:40.
Comment
-
Motorul isi mareste turatia in functie de necesarul de consum. Adica sunt consumatori multi iar asta determina cresterea turatiei ceva mai mult pana ce calculatorul optimizeaza consumul. Toata treaba dureaza cateva secunde fiind generata de întârzierea de procesare. Si la diesel se intampla, dar cu maxim 200 ture, adica maxim 1000 ture per total, dar se simte.sigpic
Comment
-
Am si eu o intrebare.
Am logan de 2-3 luni, 1.2 16 V cu aproximativ 3000 km rulati. In momentul in care masina stationeaza, la relanti, am auzit de 2 ori un mic rateu, nu stiu exact cum sa-i spun...
Nu se intampla des, sau regulat, sau dupa o anumita perioada de timp, are cineva idee de ce ar putea sa fie?
Multumesc.
Comment
-
Eu zic ca cea mai mare problema ... pe langa cele functionale ... e locul rotii de rezerva situata la jumatatea porbagajului si .... problema mare e atunci cand e full si faci o pana si ai nevoie de roata de rezerva, trebuie sa descarci porbagajul ca sa o scoti, am patit asta azi la 21.30 cand am venit de la tzara ... am dat tot bagajul in drum ca sa scot roata ... . idee proasta si pozitionare proasta, la celalalt logan era imediat cum ridicai presul si plus de asta daca pui greutatea mai mare pe mijloc deformezi mocheta aia!
Comment
-
Poi inchipuietzi cum ar fi sa descarci tot porbagajul jos care e destul de incapator, ca daca nu lai descarca si ai trage asa brutal ai rupe de tot mocheta aia si nai putea ridica roata si mai penal ar fi sa mai uiti si bagaje pe jos sau sa cada ceva sub masina afara fiind intuneric si pe deasupra iluminat prost sau chiar deloc (doar farurile de la masina) si sa te chinui sa le scoti si daca mai esti si fata ai pus-o !
Comment
-
Plasarea rotii de rezerva trebuie privita din mai multe de vedere. Din punct de vedere al accesului, intradevar este mai incomod decat la Logan 1.
Din punct de vedere al sigurantei masinii, este mai bine. Logan 2 are acelasi ampatament ca Logan 1, in schimb la Logan 2 consolele (botul si spatele) sunt un pic mai lungi. In cazul unui impact in partea din spate, panoul spate are o zona de deformare (preluare soc/deformare) mai mare, dupa care vine compartimentul rotii de rezerva, care si el preia progresiv socul/deformarea. (e mai bine sa se deformeze caroseria mai tare in zona panoului spate, decat sa se "cocosese" caroseria in dreptul axei puntii spate)
De asemenea, distributia maselor in partea din spate este mai aproape de axul puntii spate, ceea ce confera o stabilitate mai buna a masinii in viraje.Last edited by ion_R5; 23 December 2013, 02:54.
Comment
Comment