Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • În alte părți ai încercat?
    Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

    Comment


    • intreb, asa, ca nestiutoru': 12 lei/pop nit?
      wtf???

      Comment


      • Eu am plătit 18 lei/pop nit acu 3 ani, acu nu as mai face același lucru ��

        Comment


        • Sunt nituri speciale, se comprimă în "3 craci" nu în "guguloi"

          nit g 4.8 23.5a 7703072337 2.06e+tva, pret 02/2017 2,28e+tva
          Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

          Comment


          • Originally posted by t0rquemada View Post
            În alte pri ai încercat?


            Da si doar 16lei/nit sau 15lei/nit. O sa mai incerc la un alt service autorizat Dacia (se pare ca mai este unul in TM) sa vad.



            Sent from my iPhone using Tapatalk
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Originally posted by t0rquemada View Post
              Seamănă dar e nereparabil, grijă mare e 1400 o macara în reprezentanță.

              P.S. Macaraua e prinsă în nituri de 12ron/bucata
              Multumesc t0rquemada. M-am lamurit, deocamdata functioneaza. Cand o crapa sistemul de tot, caut la dezmembrari sau pe Olx.

              Comment


              • semi-serios: mai bine intinzi niste vaselina de timonerie pe axurile rolelor decit sa cauti nituri ieftine pe olx.
                ai inteles tu care-i una si care-i alta, nu-i asa?

                Comment


                • Salut,

                  Puteti sa-mi spuneti ce este senzorul incercuit din poza?Am constatat astazi ca se misca liber pe motor,nu este prins cu nici un clip si de asemenea,in jurul lui este umed,parca ar fi ulei....Ar avea de-a face si cu variatiile de relanti?
                  Multumesc.
                  Attached Files

                  Comment


                  • Senzor presiune aer galerie admisie.

                    Comment


                    • Uleiul nu este de la el ci de la furtunul din spatele lui.

                      Comment


                      • Da, senzor depresiune admisie, ulei de la recirculare gaze, aşa "face" toate D4F
                        citeşte pe forum zeci-sute de cazuri

                        Comment


                        • Unele D4F din primele generatii, plimba atat de mult ulei prin aerul de admisie incat mai obtureaza si orificul senzorului!
                          „Viaţa e prea importantă ca să fie luată în serios.” Oscar Wilde

                          Comment


                          • Eu n-am probleme cu acel senzor , dar schimb si uleiul destul de des.
                            sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                            Comment


                            • Azi am programare la Dacia si sunt curios care va fi rezolvarea.Inca nu am facut primul schimb de ulei,deoarece face un an in Octombrie si pana acum am doar 11.000 km !
                              Sincer....de asa face toate m-am cam saturat !!

                              Comment


                              • Am facut revizia acum o luna de un an, si aceeasi problema cu uleiul o am si eu. Mi-a zis baiatul de la Dacia, ca mai toate motoarele 1.2 scot ulei si nu stie sa imi spuna de ce. Satura-te, dar la cati bani am dat pe ele, asta am primit. Bafta.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google