Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inainte de a alimenta aveam pe bord 6/8 (3/4). Conform tabelului înseamn 34 litri.
    Am alimentat 15 litri si m ateptam ca in bord sa imi apara 8/8 (conform tabelului ar trebui sa am toate cele 8 liniute in bord - pt ca teoretic aveam in rezervor 34+15 litri). Dar nu s-a intamplat asta. In continuare am 6/8.


    Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

    Comment


    • o pavela are cam 5 - 6L, când se consumă 1/2 din ea,atunci se stinge, deci 6 pavele = 34L dar râmân aprinse până la 31L.

      Ar trebuie încerat un reset via diagnoză
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Cum se face "reset via diagnoza"?
        E vorba de resetul care se face inând apasat pe butonul care afiseaza numrul de kilometri/consumul/etc?

        Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

        Comment


        • neah!
          e reset care tre' facut de reprezentanta (sau, neoficial, de unu` dibaci cu un laptop, un software si un cablu pentru diagnoza).

          Comment


          • Originally posted by igor06 View Post
            Inainte de a alimenta aveam pe bord 6/8 (3/4). Conform tabelului înseamn 34 litri.
            Am alimentat 15 litri si m ateptam ca in bord sa imi apara 8/8 (conform tabelului ar trebui sa am toate cele 8 liniute in bord - pt ca teoretic aveam in rezervor 34+15 litri). Dar nu s-a intamplat asta. In continuare am 6/8.


            Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk
            S-a rezolvat de la sine.
            Cand nivelul de benzina din rezervor a ajuns sub nivelul de benzina afisat pe bord, problema s-a rezolvat (a sczut o liniuta).

            Trimis de pe al meu ONEPLUS A3003 folosind Tapatalk

            Comment


            • Salut t0rquemada, ai vreo informatie privitoare la uzura maxima admisa de producator pentru discurile de frana? Avand in vedere ca mi se pare ca discurile se uzeaza prea repede m-am gandit sa pun aceast intrebare la rubrica de probleme...

              Comment


              • S-au gândit alții înainte: TCe/dCi 258x22mm uzură maximă 19,8mm


                și pe larg


                Atenție la data postării!
                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                Comment


                • Dap, ai dreptate. Merci pentru informatii. E timpul sa le schimb si eu: 53000km rulati am masurat uzura doar dinspre exterior, aprox 2 mm.

                  Comment


                  • Nu intra ABS-ul la franari puternice, de la o viteza de peste 50km/h.
                    Nu imi apare nimic in bord, dar pur si simplu cu frana apasata si tinuta la maxim nu se mai simte acel "tremur" in pedala specific abs-ului, ci din contra... se aude acel scartait groaznic de pneu......simt ca roata ramane blocata.
                    Am testat si la viteze mici, de exemplu la 30km/h tinde sa tremure pedala (simt doar 2 socuri) dupa roata scartaie.
                    Mentionez faptul ca ff rar si la viteze mari mi s-a intamplat sa aud scartait de pneu, iar pedala tremura bine sub picior.

                    Comment


                    • Incearca pe un drum cu pietris, nisip, (este vara, simulam cu asa ceva gheata, poleiul). Daca nici atunci nu se simte, poate este o problema. La mine si la demaraj si la franare se aprind "toate alea" in bord, intra si ABS si ESP, depinde de situatie.
                      „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                      Comment


                      • Din cate stiu tocmai pe pietris nu functioneaza ABS-ul.

                        Comment


                        • ce ti se aprinde tie in bord la franare in afara de avarii? Ca nu inteleg
                          laureate 1.5l, albastru marin

                          Comment


                          • Iar începem...

                            Amiralu confundă ABS cu AFU(ajutor frânare de urgență)

                            Oti pleacă prea rapid și îi intră ASR-ul de clipește martorul ESP


                            Se poate testa ABS-ul căutând o porțiune cu asfalt rosu(treceri de pietoni) și o frânare care să presupună schimbarea aderenței sub roți - asfalt urmat de zonă roșie - se va simți tremuratul imediat
                            Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                            Comment


                            • Mersi @Torq. Ferm ca de obicei
                              Am testat si ....nimic. Nici macar un tremur, adica nu am simitit ca pedala "ar vrea sa fie eliberata". De franat, franeaza ok. A inceput sa licare semnul de la frana de mana in bord, gen cand se aprinde, cand se stinge (neregulat), dar nimic legat de martorul rosu ABS.

                              Comment


                              • Când intră ESP sau ASR clipește des martorul încercuit cu verde.

                                Când intră ABS nu se aprinde niciun martor

                                Când ai beneficiat de AFU se vor aprinde săgețile de semnalizae stânga dreapta

                                Orice alt martor aprins NU e ok
                                Attached Files
                                Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google