If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu este neaparat un lucru rau ca trebuie golit o parte din portbagaj.
Zic asta deoarece la un break (modelu' vechi 1410), puteam scoate rezerva fara sa dau mai nimic jos(aceasta era vertical in partea dreapta), dar din cauza greutatii, cand am ridicat masina cu cricul am avut surpriza sa indoi/mutilez, zona aceea de ridicare, iar de atunci ma feresc sa suspend masina daca am greutate prea mare pe ea.
nu reusesc nicicum pe vremea aceasta (rece de iarna) sa setez ventilatia astfel incat geamurile sa fie uscate
nu este o problema tehnica, dar nu am gasit un alt thred in care sa postez aceasta problema - toate geamurile transpira inclusiv parbrizul...si am incercar diferite cobinatii de nivele de caldura cu locul de ventilatie.
imi puteti spune voi cum aveti pozitionate butoanele de ventilatie asftel incat sa nu transpire geamurile
- aer de afara, nu recirculat
- AC oprit, dezaburire pornita (initial, dar se opreste dupa ~10min si n-o mai pornesc)
- aerul bate in parbriz si la picioare
- ventilator pe treapta 2 initial (5-10min) apoi pe 1
- cald maxim, apoi pe la 3/4 ca se incinge prea mult
- diuzele laterale le tin mereu indreptate in geamurile laterale, doar cele 2 centrale dau spre pasageri.
Dimineata (-5C) am un strat subtire de gheata pe geamuri, dar in 5minute e acceptabil, pot pleca, urmand ca in 10-15min sa fie uscata complet pe toate geamurile. Si asa ramane tot drumul.
Incearca, daca ai disponibil pe masina, sa rulezi cateva minute cu AC pornit si cald la maxim ... si o sa vezi ca nu mai ai probleme. Evident aerul de afara nu recirculat si voletul pe parbriz sau parbriz si picioare.
Asa rau am ajuns incat sa nu stim sa dezaburim o masina.
Daca eram pe vremea lu Dacia 1300 ce naiba faceam fara internet telefoane mobile si manual de utilizare
Pe vremea aia stergeam cu laveta geamurile si parbrizul Cam astea se gaseau pe bordul fiecarei dacii vechi, carpe cat cuprinde.
Din cand in cand predam stafeta si laveta si pasagerilor din spate pt dezaburirea manuala a lunetei si geamurilor laterale.
Iar pt Geoovy..este de ajuns sa dai clapeta spre stanga pt a veni aerul din afara, iar daca afara este umezeala multa de la ceata,ninsoare sau ploaie, mai dai si drumul la Aer Conditionat si o sa vezi ca se usuca toate geamurile in cateva minute.
Last edited by Ivan Marian; 24 December 2013, 17:36.
..este de ajuns sa dai clapeta spre stanga pt a veni aerul din afara
aici era problema la mine..eram asa de sigur ca pozitia clapetei pentru aer exterior este in stanga (obisnuinta de la vechiul logan)...in dimineata asta m-am asigurat din nou ca clapeta chiar este in stanga, dar abia acum am observat ca de fapt la logan II comenzile sunt inversate...recirculare aer interior este in stanga si aer exterior ii defapt in dreapta...
EEEEEee ....la noi la logan 1 tragi in stanga de clapeta ca aerul sa vina din afara si in dreapta pe recirculare. Daca la logan 2 sunt pe invers comenzile, inseamna ca s-au sucit astia de la dacia.
Dar fii atent si tu la SIMBOLURILE de pe consola atunci cand tragi de clapeta aia.
Daca ai mai multe persoane in masina si afara este multa umezeala, mai trebuie sa pornesti si AC-ul din cand in cand, pt ca nu este de ajuns ca aerul sa vina din afara, indiferent de treapta folosita la ventilatie. Daca dai caldura mai mare si ventilatorul pe treapta 2/3 si ai AC-ul oprit,,o sa transpirati toti si nu rezolvi nimic cu dezaburirea.
Deci,,mai pornesti si aerul conditionat cand e nevoie de el, daca ventilatia normala numai face fata.
Eu am gasit ce era, plasticul de la centura de siguranta, cel de jos se misca sesizabil cu mana, ca si comparatie am facut cu cel din dreapta care e fix pe pozitie. Solutia o sa iau un set de imbus STEA maine si sa-l strang mai bine sau sa-l dau jos si sa pun un adaos ceva !
Legat de zgomotele astea pe partea dreapta sunt si eu enervat. Am impresia ca a scazut calitatea plasticelor si imbinarilor fara de logan 1. La mine mai am o banuiala.... proprietarul dinainte a pus geamuri fumurii si a demontat odata toate fetele si cele doua aripi de plastic din lateralul lunetei. Am gasit doua clipsuri rupte deja pe fata usilor. In fine, am inceput sa o iau sistematic, usa fata, usa spate si imi ramane stalpul din mijloc sa ma uit la ec zici tu. Am captusit toate punctele de contact cu PEE lipita pe banda dublu adeziva. Mai este ceva.. daca bati in tija de metal de la deschiderea usii se aude un zgomot urat. Am incercat sa creez o suprafata mai groasa din PEE si banda dublu adeziva ca sa tina cumva mai " bombata" tija asta, in interiorul usii aproape de broasca (sau nu stiu cum sa o numesc).
Inseamna ca Streulea Cristian daca si-ar lua logan2 ar avea o multime de imbunatatiri de adus masinii Pai e frumos asa? masina din generatia a2a cu aceleasi deficiente ca logan1?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment