Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pe vechiul dci am avut şi eu acest zgomot la relanti. Nu cred că e o problemă deşi e supărător, am făcut 133 000 cu ea.

    Comment


    • Eu ieri am schimbat la vechiul dci 70cp trei rulmenți in cutie și nu ma costat decât 700lei, așa că fiți atenți de unde vine zgomotul

      Comment


      • Dacă nu ai schimbat uleiul la cutie.

        Comment


        • Da in 10 ani de două ori elf și o data Motul 75w80 . M-am lecuit eu cu schimburile astea și grija prea mare.

          Comment


          • Buna ziua,
            Azi, dupa ,peste 4000 km, se observa pe joja aproape 1mm consum ulei.Inainte la 3000 km ,completam cu 250-300ml ulei.La daciile vechi era problema alinierii segmentilor la un moment dat.Loganul consuma de la inceput.Sunt multumit ,dar m-ar multumi si o explicatie...

            Comment


            • Tocmai, ca motoarele de Logan nu prea consuma; cel putin aici nu sunt niciun fel de dubii.
              Daca nu vii cu ceva detalii, nu cred ca incumeta cineva sa-ti dea explicatiile dorite.
              Ce ulei ai pus, in ce regim folosesti masina, cati km. are?
              Last edited by IancuMIC; 17 September 2017, 18:28.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • 1 milimetru????asta da precizie!

                Comment


                • Originally posted by maravela View Post
                  Buna ziua,
                  Azi, dupa ,peste 4000 km, se observa pe joja aproape 1mm consum ulei.Inainte la 3000 km ,completam cu 250-300ml ulei.La daciile vechi era problema alinierii segmentilor la un moment dat.Loganul consuma de la inceput.Sunt multumit ,dar m-ar multumi si o explicatie...
                  Al tău ciupește ulei, parca după prima revizie? Sa nu fie din cauza GPL sa îți topească supapele.

                  Comment


                  • tare-s curios cum ai măsurat tu "milimetrul " ăla

                    Comment


                    • Tot am aceasi problema de cand am luat masina, cand sta pe loc mult (1 sapt), o pornesc si in soc merge ca naiba, turatia este okey si nu variaza, dar cand incerci sa pleci da sa se inece si zici ca merge in 3 (da stiu ca e in 3 )

                      Isi revine dupa aproximativ 1 minut de mers. Nu exista nici o eroare nici in bord nici in ECU.

                      Mai are cineva problema asta ?

                      Comment


                      • Da, cam toti cu 0.9 TCe. E din ciclul 'asa face toate'...

                        Comment


                        • Serios? N-am auzit de problema aceasta până acum pe Sandero 0.9 TCe pe niciun forum dedicat. Presupunând că observația mea este corectă, ce ar fi diferit între Logan și Sandero care să creeze această problemă mai serioasă la Logan?

                          Comment


                          • Originally posted by darksun View Post
                            T o pornesc si in soc merge ca naiba, turatia este okey si nu variaza, dar cand incerci sa pleci da sa se inece si zici ca merge in 3 (da stiu ca e in 3 )
                            Probabil atunci ratează o bujie şi merge câteva momente în doi, din trei merge în doi cilindri.
                            Exact şi la 4 cilindri face la fel doar că din 4 merge în 3
                            Ar trebui să se vadă defect înregistrat pe CLiP, rateu de combustie. Poate nu le ( mai ) înregistreză să nu facă proprietarul scandal dacă observă chestia asta ca defect

                            Comment


                            • Eu am reclamat problema si cand am fost la fiecare revizie(3 la numar) si au facut diagnoza si nu apare nici o eroare si au zis ca 'asa face toate'.

                              Comment


                              • Tocmai asta zic ca nu apare eroare, masina are 15K KM, turatia nu fluctueaza, ur si simplu cand ii dai sarcina sa pleci de pe loc pare ca se ineaca. Daca o las 1 minut pe loc si iese din soc, nu mai are problema asta. Exact la fel facea si motorul pe Loganul vechi de 1.4, ma gandeam ca au rezolvat-o pe astea mai noi.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google