Şi ai observat vreo scădere vizibilă a consumului?
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Eu am vazut un consum redus cu Eco pe autostrada, daca o pui pe cruise control si apoi activezi Eco. Nu e nicio diferenta, merge tot cu viteza constanta dar consumul indicat e cam cu 0.5 l mai mic. Doar ca daca e aglomerat si mai e nevoie de cate o accelerare, cu Eco on de la 130 cu 1.5 de 90 cp masina e moarta. Pe de alta parte, teoretic, la o apasare completa pe acceleratie Eco se dezactiveaza temporar. Mie mi se pare ca nu e chiar asa, accelereaza ceva mai bine dar parca nu exact ca daca Eco e off.
Comment
-
@horatiuc verifica pe o distanta dus-intors. Asa, cu consumul instantaneu este irelevant...asta-ti doar da o indicatie cat este de "solicitat" motorul in momentul X...iar solicitarea depinde inclusiv d temperatura exterioara. Relevant este urmatorul test: in conditii aprox identice, mergi din A in B dupa care retur in A. Faci traseul asta cu Eco on si cu Eco Off...o sa ai o surpriza...0 diferente. In schimb in oras...mie-mi pare ca este mai economic.
Mie-mi pare ca se dezactiveaza complect cand calc pana in podea (trec de punctul dur)...acum adevarat...eu am pe benzina...nu diesel.
Comment
-
Chestia cu dieselul, idee proastă în orașe și aglomerații este o poveste veche de pe vremea secolului trecut. În Marea Britanie, orașele sunt pline (50%) de dieseluri, asta le-a creat tot felul de alte probleme, dar mașinile sunt bine mersi. Inclusiv DPF-urile care au fost învățate să se regenereze la ritm de oraș, fără mers pe autostradă.
Iar un diesel în modul ECO la mers în aglomerație mie mi se pare o idee foarte bună. Modul ECO îți temperează piciorul mai greu pe accelerație ceea ce este foarte bine pentru că ai oricum cuplu foarte mare la turații mici, nu ai nevoie să crești repede turațiile.
Comment
-
mda... sa mergi 3-4 km, sa-l opresti ceva vreme, sa pornesti, iar sa mergi... semafoare, blocaje/mers bara-la-bara, ma face sa ma-ntreb cind ajunge apa din motoru` ala la 90 de grade (astfel incit sa mearga, cit de cit, "corect"). dupa incalzire, racirea se face cu foarte mult ventilator; care ventilator e alimentat din... (?)
se ignora si temperatura de functionare corecta a catalizatorului.
si, toate cele de mai sus, in baza consumului de motorina romaneasca.
faceti cum vreti, rugati-va sa n-am dreptate!
Comment
Comment