Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu la corsa 1.2 revizia o fac la 10k la Logan 1.2 la 15k. La corsa 10w40 i la Logan 5w30

    Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

    i la Logan 1.4 la 15k 5w30 am ajuns la revizia nr. 20

    Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk
    Last edited by stefi21; 9 October 2017, 20:14. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Originally posted by ten View Post
      nici pe mine nu ma intereseaza parerea ta, am vazut ca mi porti de grija sa ma uit in caietul de intretinere, tine o pentru tine sau pentru invataceii tai. Poti sa schimbi uleiul din mie in mie, aia abia asteapta banii tai.

      Nu-ti port de grija, dar cand mai scrii pe un forum public, trebuie sa te astepti si la raspunsuri care nu corespund cu parerile tale.

      Oricum, afli lucruri interesante pe forum. Eu de exemplu am aflat azi ca:

      stai linistit, am citit orice precizare, am avut si logan 1 si logan 2, nu se pune problema de citit, asta e recomandat pentru cei care isi cumpara acum primul logan, dar mersi de grija.


      OCS-ul la Logan e cum vrei tu, numai precis nu.
      Last edited by mr.K; 9 October 2017, 20:25.

      Comment


      • Eu îl voi schimba numai la 20.000..aşa că aştept tunete şi fulgere

        Comment


        • piua putin, cei aia OCS?

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Nu-ti port de grija, dar cand mai scrii pe un forum public, trebuie sa te astepti si la raspunsuri care nu corespund cu parerile tale.

            Oricum, afli lucruri interesante pe forum. Eu de exemplu am aflat azi ca:



            OCS-ul la Logan e cum vrei tu, numai precis nu.

            inseamna ca stii cum functioneaza, l ai facut tu, l ai executat, stii exact cum lucreaza, imi cer scuze, dar nu stiam ca vorbesc cu o minte atat de luminata.
            @ cavalerul, ocs ul "citeste" uzura uleiului din motor, dar domnul K, stie exact ca nu lucreaza cum trebuie acest ocs pe logan, drept urmare nu e bun.
            laureate 1.5l, albastru marin

            Comment


            • @ten
              Inceteaza cu stilul asta de mistocar; e un avertisment.
              Invata, ca nu intotdeauna parerile tale pot sa coincida cu cele ale altor useri de pe acest forum.
              Despre probleme tehnice, va rog sa vorbiti.
              Last edited by IancuMIC; 9 October 2017, 22:08.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • dar de ce oare au scos acel OCS? am inteles ca inainte afisa informatiile. Oare paote fi reactivat? Evident, dupa garantie....

                Comment


                • E scos din afișaj, dar el e tot acolo.

                  În plus va apare și limita de zile nu numai de km
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • @IancuMIC scuze ca ma bag, dar fara suparare...dar cred ca aici este problema la mr.K...el vine cu informatii dupa ureche, pareri, impresii...throlling clasic. Nu de alta, dar cand faci o afirmatie, am pretrentii sa ai si niste argumente..altele decat faptul ca-i dacia.

                    Comment


                    • Ca sa stii ca nu am spus ceva corect, trebuie sa ai alte informatii decat ce am spus eu despre OCS Dacia, cum ca nu e precis.
                      Deci, spune-ne tu de ce OCS-ul e asa grozav, si cum determina el uzura/diluarea uleiului pentru a oferi cu exactitate informatii despre necesitatea schimbarii lui.
                      Probabil tu si altii aveti impresia unui minilaborator montat pe masina voastra.

                      Intrebarea care ramane este:
                      dar de ce oare au scos acel OCS? am inteles ca inainte afisa informatiile.
                      Din afisaj, bineinteles.

                      Pana atunci, ramane ca tu stii ca nu esti de acord cu mr. K, nu stii de ce nu esti de acord, decat ca asa vrei tu. Nu stii care e realitatea cu OCS-ul, dar stii ca e oricare alta decat cea spusa de mr.K.
                      Deci, cine e troll-ul, eu sau tu?

                      Ti-am mai spus si iti repet, da Igonre user pe profilul meu, si nimic din ce spun nu te va mai deranja.
                      Asa am facut eu cu cativa si nu mai trebuie le dau vreo replica, oricum devenise plicitisitor.
                      Last edited by mr.K; 10 October 2017, 08:37.

                      Comment


                      • Suntem deja offtopic...nu de alta, dar sunt convins ca ai facut sutdii aprofundate despre cum functioneaza. Chiar daca as pune pariu ca nici macar n-ai idee cum poate functiona un senzor
                        P.S. Ca sa nu fiu complet offtopic, unele (cica mai avansate) functioneaza destul de banal: se trece un curent printre doi electrozi...iar intre electrozi exista o pelicula de ulei. In functie de cantitatea de curent...se poate interpreta. Electrozii si mai avansati, folosesc impulsuri si analizor de spectru, aidca stie ce impuls a trimis pe anod...si vede deformarea impulsului de pe catod (dar probabil costa cat 1/3 din logan). Ce stiu sigur, este de exemplu urmatorul aspect: Un impuls de 1V si 1 ms durata. La intoarcere, se obtine aprox acelasi impuls. pe durata de 1 ms...presupunem in cazul ideal...pe anod nu avem variatii..iar pe catod avem variatii. Daca disecam acea 1 ms de impuls...si timp de 1ms tensiunea este constanta 1V...uleiul nu contine impuritati metalice, dar daca se vad frecvente cresteri de tensiune (adica sare la 1.1V...nu mai este o linie dreapta)...uleiul contine impuritati metalice multe (datorita inductantei din metal). Ma rog, asta o stiu pt feroase...
                        Nu sunt valori absolutie...adica vaorile date de mine n-au nici o treaba cu realitatea...eu stiu doar principiul de functionare.

                        Comment


                        • Suntem deja offtopic...nu de alta, dar sunt convins ca ai facut sutdii aprofundate despre cum functioneaza.
                          As vrea si sa stii cat ai habar (cu diplome de studii aprofundate) despre tot ce vorbesti pe aici (tehnica, politica, meteo si incalzire globala etc.). Sau tu ai voie sa gavaresti, numa' altii nu?
                          Dupa logica ta, ar cam trebui sa-ti tii gura daca nu ai proiectat vreun OTS, asa cum zicea si bucuresteanul ten.
                          Pana atunci, OCS Dacia e naspa! De ce?
                          Pentru ca asa vreau eu!
                          Last edited by mr.K; 10 October 2017, 08:48.

                          Comment


                          • Nu, nici vorba, doar ca eu am o argumentatie...am avut macar decenta sa ma interesez inainte sa vorbesc. Iar tu vorbesti cu o siguranta de sine incredibile...in conditiile in care habar n-ai si mai si vorbesti aiurea.

                            Cred ca deja suntem prea offtopic...nu cred ca-i productiva cu nimic discutia asta.

                            Comment


                            • Uite un exemplu.
                              Cand un mecanic iti repara masina, stie din experienta cauzele unor simptome. Daca ar sti mai mult, n-ar mai lucra ca mecanic, ci ca inginer proiectant de masini.
                              Doar tu nu poti pricepe ca faptul ca OCS Dacie nu e precis, provine din urmarirea comportamentului pe mai multe masini.
                              Daca vrei informatii de la proiectanti, poti da mail la Dacia/Renault, sa te minta aia.
                              Daca vrei doar sa ma freci pe mine la cap, da-i inainte, cred ca imi maresc Ignore list.
                              Last edited by mr.K; 10 October 2017, 08:53.

                              Comment


                              • @bolovan, de data asta chiar nu a fost mr.K agitatorul de servici :-)

                                Legat de OCS, uite ce spune comunicatul Renault Austria

                                OCS (Oil Control System) for lower maintenance costs
                                After the introduction in the dCi family, the OCS (Oil Control System) is now also available in the TCe 100 and TCe 130 motors. This system manages the maintenance intervals via the engine computer. Depending on the use of the vehicle, which also takes into account particularly stressful conditions (excluding door-to-door operation), a display in the dashboard loads the driver to the next maintenance at an early stage. The OCS allows efficient maintenance intervals and in particular benefits those drivers who do not have a classic vehicle use. The OCS is an algorithm which takes into account, in particular, the vehicle speed and the engine speed. The OCS is offered today in the TCe 100 and will be used in the entire TCe and dCi engine family from Renault.
                                Bineinteles ca e un comunicat de marketing si trebuie tratat ca atare.

                                @mr.K, mai tii minte de au scos consumul instant de la Logan 1? Ma gandesc sa nu fie pe acelasi principiu, au facut scandal ca li s-a stricat masina prea repede.
                                I have no special talent. I am only passionately curious.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google