Originally posted by bolovan
View Post
Voi, stiti mai bine daca are dreptate sau nu in ce spunea.
Referitor la OCS ul ala , ma asteptam sa aud si argumente, de ce nu e corect acel sistem, din moment ce e atat de contestat.
In fine, eu nu am Logan II, dar detin o masina, care are ca motor un k9k prezent pe Logan 2 si implicit sistemul OCS.
Parerea mea ca nu difera de cel de pe Logan, din moment ce se foloseste de aceleasi informatii furnizate de ECU, pentru calcularea intervalului de service; adica nr. de porniri, viteza medie, temp. motorului. Cu alte cuvinte identifica particularitatile rulajului, adica exact ceea ce conteaza, cand vorbim despre deteriorarea uleiului.
Aici am auzit destule pareri legate despre faptul ca acest sistem, nu face aprecieri asupra calitatii uleiului din carter; evident ca nu, ca nu face analiza uleiului. Un ulei mai performant, va avea o perioada mai lunga, in care isi pastreaza performantele. Lucru valabil si la alte masini, echipate cu acest sistem.
Pana la urma, e optiunea fiecarui utilizator, sa tina sau cont de indicatiile acestui sistem.
Eu la dCi, tin cont de aceste recomandari.
Comment