Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mai, sincer, daca o.9 TCE e asa de laudat si totusi are probleme...eu sunt curios cum e 1.0 sau 1.2 (care e destuld e cunoscut pentur problemele avute).
    Ca si performanta, din toate punctele de vedere este peste 1.4 MPI, dar, acela esre bullet proof.
    Ca si pornire, il simt ca o ia ceva mai greu....chiar si la rece (5-10 grade fata 1.4) isna poate e normal, nu stiu. Cert este ca nua s fi avut ce sa aleg...disel-ul era ami scump si oricum il omoram la cat conduc eu iarna (3-4 km pana la munca, seara iar atat).

    Daca astea ar fi singurele probleme ale lui, ma declar multumit de alegere.

    Comment


    • pai 1,2 are destule bube, chiar ma miram ca 0,9 sa fie impecabil.

      Comment


      • Deoarece respect limba noastra...voi rescrie postul anterior, plin de greseli...


        "Mai, sincer, daca 0.9 TCE e asa de laudat si totusi are probleme...eu sunt curios cum e 1.0 sau 1.2 (care e destul de blamat pentru problemele avute).
        Ca si performanta, din toate punctele de vedere, este peste 1.4 MPI dar acela este "bullet proof".
        La pornire, il simt ca o ia ceva mai greu....chiar si la rece (5-10 grade fata 1.4) insa poate e normal, nu stiu. Cert este ca nu as fi avut ce sa aleg...diesel-ul era mai scump si oricum il omoram la cat conduc eu iarna (3-4 km pana la munca, iarseara tot atat).

        Daca astea ar fi singurele probleme ale lui, ma declar multumit de alegere."

        Comment


        • sebibv 0.9 este undeva intre 1.6 8v si 1.6 16v (puterea ca si 1.6, dar cuplu incepand de jos)
          @aris86 impecabil sunt doar eu...restul...toate au bube...acum, totul tine cat de mari sunt bubele...

          @darksun banuiesc ca in exterior nu face figuri...

          Comment


          • Motorul este foarte misto, trag de el 90% zilnic. Se tureaza frumos pana in 6000, trage bine, consuma foarte bine la cum ii dau sa sara. Doar ca nu inteleg de ce se ineaca la rece, parca e vechea dacie cand era infundata.

            Nu as alege nici un alt motor din gama Dacia.

            Comment


            • Gama Dacia? Vechea Dacia sau te referi la motoarele Renault care îi sunt permise Daciei să le folosească? Sunt mulți ca jură că dCi-ul 90 este cel mai reușit.

              Comment


              • Sa fie oare o combinație de tip ulei motor + benzina + turbo lag la temperatura rece? Și eu pățeam asa când era pe ECO on și numai dimineața. Acum cu ECO off nu mai face. Încearcă sa te joci puțin cu ECO on off de câteva ori poate declanșează ceva sau se resetează. Cine știe poate i-a rămas vreo scama de la off. La mine e din iunie sau iulie 2016 E6. Apropo când foloseam ECO iarna trecuta porneam se ducea singura la 1200 - 1400 stătea vreo 30-60 secunde și apoi scădea sub 1000. Dacă încercăm sa plec în acest timp îmi dădea în nas. Deci?
                Last edited by McDan; 17 October 2017, 08:18.

                Comment


                • La mine Eco este activat continuu in oras. Doar cand merg la munte il mai dezactivez si in mod clar cand sunt in trafic aglomerat pe sosele cu o singura banda pe sens si trebuie sa depasesc.
                  In perioada cand dimineata erau cam 6 grade uneori la pornire acul turometrului statea cam 5-8 secunde putin peste 1000 rot/min, dupa care scadea pana la turatia normala.
                  Motorul este silentios, insonorizarea corecta, singurele vibratii se simt doar daca se tine palma lipita pe bord. La turatia normala de ralanti acul are o oscilatie aproape imperceptibila. Daca apesi un pic acceleratia nu se mai resimte nici acea vibratie din bord.
                  In paranteza fie spus, cand eram in cautari pentru o masina noua, am mers cu 1,2 aspirat de 82 CP de la Citroen-Peugeot. Se spune ca toate motoarele in 3 cilindri au o vibratie la ralanti. Ei bine, acest motor nu vibreaza absolut deloc.
                  Last edited by gabrieln1960; 17 October 2017, 08:32.

                  Comment


                  • Dar ati incercat, cand sunteti opriti, sa accelerati pana pe la 1200 rpm (cu masina scoasa din viteza)?
                    La mie vibreaza destul de puternic...

                    Comment


                    • La voi se simt vibratii in scaunul de la sofer cand stati la semafor de exemplu? Posibil sa fie duse ceva tampoane?

                      Comment


                      • Sa nu fie bine reglata capota. La mine nu vibreaza. Ba chiar se linisteste

                        bogdan_cj la mine nu se simt vibratii
                        Last edited by bolovan; 17 October 2017, 13:27. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • la mine doar la acea turatie vibreaza mai tare....la mai mica sau mai mare e ok....

                          Comment


                          • Să simţi vibraţii în scaun la un benzinar..nu prea e în regulă. La un diesel mai înţeleg..deşi nici la ăsta nu mai e .

                            Comment


                            • Originally posted by gabrieln1960 View Post
                              L
                              In paranteza fie spus, cand eram in cautari pentru o masina noua, am mers cu 1,2 aspirat de 82 CP de la Citroen-Peugeot. Se spune ca toate motoarele in 3 cilindri au o vibratie la ralanti. Ei bine, acest motor nu vibreaza absolut deloc.
                              Cine, la pej-citronel nu vibrează motor în 3 cil ? Doar la Reno ??

                              Comment


                              • Vibratii se simt si la mine dar doar la ralanti! Cand apas acceleratia se calmeaza imediat!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google