Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by C.Mike View Post
    Este normala urmatoarea situatie:
    Cu masina pornita, scoasa din viteza, nu reusesc sa mentin o anumita turatie, de ex 1500 rot, daca apas foarte putin acceleratia, turatia creste incontinuu.
    Motor 0.9 tce, la cealata masina cu motor 1.2 nu era o problema.
    In acelasi fel se manifesta si la mine. Mai am si evacuarea afumata . Am fost la confirmare in service . Au strans din umeri .

    Comment


    • Ce sa iti confirme, ca se accelereaza sau ca ai evacuarea afumata? Nici una dintre ele nu este importanta. Folositi masinile si nu va mai bateti capul cu aspecte nerelevante. In principiu cam asa sunt toate...

      Comment


      • Evacuarea afumata este normala la motoarele turbo (fie benzina, fie diesel)
        Faptul ca nu sta constanta turatia cand ai "piscata" acceleratia in liber...este iar normal
        Turbina este actionata de cantitatea de gaze ce iese din motor...cu cat creste turatia...creste si cantitatea...deci si turbina pompeaza mai mult aer in motor, pompand aer mai mult in motor...ECU injecteaza mai multa benzina...deci creste puterea...creste cantitateea de gaze arse...deci si turbina baga mai mult aer (de asta simtim ca are putere mai mare cand creste turatia motorului...). Chiar si in sarcina, la turatie mica se simte...dar la o sarcina mai mare...turatie usor mai mare (probabil undeva peste 1600 rpm)...nu se mai simte pentru ca turbina ajunge la limta ei maxima de pompare (compresie...cum vrei sa-i spui)

        Comment


        • Asa aveam si la fostul sandero tce.Evacuarea era afumata.Si la Tce 1,2 actual tot afumata este.
          Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

          Comment


          • Sa inteleg ca daca evacuarea este afumata la motoare aspirate,au o problema?
            A mea,la 1.2,este neagra de funingine....

            Comment


            • La mine, evacuare este curata, nici pic de funingine, asa cum e normal sa fie la un motor aspirat.

              Comment


              • @Alltricks de regula este legata de calitatea combustibilului...sau mers foarte mult cu motorul rece (adica drumuri de 1km...stationat 4 ore).
                Funinginea apare cand amestecul este usor imbogatit (adica fix la pornirea mtoorul cand este rece). Evident, vorbind de motoare aspirate. La logan-ul vechi, la 200k toba era curata.

                Comment


                • O sa fac o poza sa vedeti cim arata.Sincer si mie mi se pare ciudata chestia asta, dar poate are de a face si cu calitatea benzinei, cine stie...

                  Comment


                  • Ieri am plecat de acasa seara sa îmi "recuperez" sotia de la sala.
                    La vreo 300 m mi s-a eeschis usa. A fost inchisa, cel putin nu se aprindea becul pe bord, nu piuia.
                    Probabil ca s-a deschis doar pana la prima "treapta" dar m-am panicat un pic. A inceputa sa piuie, si sa incerce sa se încuie la cateva secunde (am activata incuierea automata).
                    Sper ca a fost doar o intamplare... Poate inchisa la limita (nu îmi place sa trantesc usile).

                    Comment


                    • Azi am observat și eu una din reducerile de costuri. La acționarea dezaburirii lunetei, azi am rămas neplăcut surprins de "palma" care rămâne în partea de sus. Mai aveau puțin și lăsau jumătate de lunetă fara lamele pt dezaburire.

                      Comment


                      • La MCV pare a fi ok...

                        Comment


                        • Azi cu 4 persoane in masina dezaburirea nu a facut fata.voi la clima monozona cum o fixati?

                          Comment


                          • Nu prea a fost frig tare acum insa, cand au fost sub zero grade:
                            - am lasat comutatorul ala pe 24 de grade (asa sta si vara...rar dau pe 23)
                            - o scot de pe modul auto setand ventilatorul pe treapta 2 (nu stiu cate are...vreo 7?)
                            fac acest lucru ca sa nu se duca aburul din respiratie pe parbriz, ca sa nu omor motorul racindu-l aiurea, si pentru a ajuta incalzirea geamului
                            - setez aerul sa mearga spre geam
                            Cand motorul incepe sa se incalzeasca, cresc turatia (treapta 3 maxim 4) si directionez aerul si pe aeratoarele centrale....

                            Asta a functionat momentan...vedem cand vor fi -20....

                            Comment


                            • Originally posted by meticulosul View Post
                              Azi cu 4 persoane in masina dezaburirea nu a facut fata.voi la clima monozona cum o fixati?
                              La inceput ii dau pe.functia aia de "max" sau cum ii zice pentru 30 de secunde după care setez la 22-24 (auto) de grade și nu mai am treabă. Adevărul e că nu am fost 4 persoane pe vremea asta cu aburit că sa spun daca merge

                              Comment


                              • Originally posted by sebibv View Post
                                Ieri am plecat de acasa seara sa îmi "recuperez" sotia de la sala.
                                La vreo 300 m mi s-a eeschis usa. A fost inchisa, cel putin nu se aprindea becul pe bord, nu piuia.
                                Probabil ca s-a deschis doar pana la prima "treapta" dar m-am panicat un pic. A inceputa sa piuie, si sa incerce sa se încuie la cateva secunde (am activata incuierea automata).
                                Sper ca a fost doar o intamplare... Poate inchisa la limita (nu îmi place sa trantesc usile).
                                si eu am patit la fel si mai multi baieti de pe forum. Tranteste si tu usile mai ferm cand inchizi, nu-ti fie frica

                                faza cu aburirea e un fenomen fizic, se intampla la orice masina de pe planeta asta. Daca chiar vreti sa nu se abureasca nimic stati cu AC'ul pornit
                                Last edited by GuGu21; 25 October 2017, 08:26. Reason: Automerged Doublepost

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google