Originally posted by C.Mike
View Post
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Evacuarea afumata este normala la motoarele turbo (fie benzina, fie diesel)
Faptul ca nu sta constanta turatia cand ai "piscata" acceleratia in liber...este iar normal
Turbina este actionata de cantitatea de gaze ce iese din motor...cu cat creste turatia...creste si cantitatea...deci si turbina pompeaza mai mult aer in motor, pompand aer mai mult in motor...ECU injecteaza mai multa benzina...deci creste puterea...creste cantitateea de gaze arse...deci si turbina baga mai mult aer (de asta simtim ca are putere mai mare cand creste turatia motorului...). Chiar si in sarcina, la turatie mica se simte...dar la o sarcina mai mare...turatie usor mai mare (probabil undeva peste 1600 rpm)...nu se mai simte pentru ca turbina ajunge la limta ei maxima de pompare (compresie...cum vrei sa-i spui)
Comment
-
@Alltricks de regula este legata de calitatea combustibilului...sau mers foarte mult cu motorul rece (adica drumuri de 1km...stationat 4 ore).
Funinginea apare cand amestecul este usor imbogatit (adica fix la pornirea mtoorul cand este rece). Evident, vorbind de motoare aspirate. La logan-ul vechi, la 200k toba era curata.
Comment
-
Ieri am plecat de acasa seara sa îmi "recuperez" sotia de la sala.
La vreo 300 m mi s-a eeschis usa. A fost inchisa, cel putin nu se aprindea becul pe bord, nu piuia.
Probabil ca s-a deschis doar pana la prima "treapta" dar m-am panicat un pic. A inceputa sa piuie, si sa incerce sa se încuie la cateva secunde (am activata incuierea automata).
Sper ca a fost doar o intamplare... Poate inchisa la limita (nu îmi place sa trantesc usile).
Comment
-
Nu prea a fost frig tare acum insa, cand au fost sub zero grade:
- am lasat comutatorul ala pe 24 de grade (asa sta si vara...rar dau pe 23)
- o scot de pe modul auto setand ventilatorul pe treapta 2 (nu stiu cate are...vreo 7?)
fac acest lucru ca sa nu se duca aburul din respiratie pe parbriz, ca sa nu omor motorul racindu-l aiurea, si pentru a ajuta incalzirea geamului
- setez aerul sa mearga spre geam
Cand motorul incepe sa se incalzeasca, cresc turatia (treapta 3 maxim 4) si directionez aerul si pe aeratoarele centrale....
Asta a functionat momentan...vedem cand vor fi -20....
Comment
-
Originally posted by meticulosul View PostAzi cu 4 persoane in masina dezaburirea nu a facut fata.voi la clima monozona cum o fixati?
Comment
-
Originally posted by sebibv View PostIeri am plecat de acasa seara sa îmi "recuperez" sotia de la sala.
La vreo 300 m mi s-a eeschis usa. A fost inchisa, cel putin nu se aprindea becul pe bord, nu piuia.
Probabil ca s-a deschis doar pana la prima "treapta" dar m-am panicat un pic. A inceputa sa piuie, si sa incerce sa se încuie la cateva secunde (am activata incuierea automata).
Sper ca a fost doar o intamplare... Poate inchisa la limita (nu îmi place sa trantesc usile).
faza cu aburirea e un fenomen fizic, se intampla la orice masina de pe planeta asta. Daca chiar vreti sa nu se abureasca nimic stati cu AC'ul pornit
Comment
Comment