Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cat am avut sandero cu 0.9Tce am patit.o si eu sa porneasca in 2 cilindri..facea urat oricum..Am oprit.o si la repornire a functionat normal.Nu cred ca e de la benzina.La mine era de la Mol.
    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

    Comment


    • Eu am doi ani si 24K km cu Sandero 0.9 tce si nu am avut nici o problema de genul asta. Benzina de la Petrom si ocazional de la OMV. La pornire o las cam 30s inainte de a pleca de pe loc, iarna-vara, pana porneste medianav-ul.

      Comment


      • C.Mike., incearca sa eviti o perioada benzinariile Lukoil..si maine, inainte de pornire sa ij scoti busonul de la rezervor pentru 2 secunde , il pui inapoi si apoi pornesti masina.

        Comment


        • Din pacate nu am gasit cauzele concrete pt pornirile in 2 cilindri/ oscilatiile rpm la relanti si vad ca multi posesori au acest comportament, care se manifesta aleator la fiecare pornire (ex de 10 ori porneste bine apoi o data o data in bara). Pare a fi mai degraba o problema de aprindere sau alimentare.
          Singura mea consolare este ca nu sunt singurul care a patit asta.
          Am sa incerc si eu sa schimb benzinza, cu toate ca nu cred ca va avea vreun efect.
          Last edited by cyrusmddd; 31 October 2017, 21:45.

          Comment


          • Sper sa nu fiu off-topic, dar cand a aparut motorul 1.216v pe Logan, existau aceleasi probleme, dadea rateuri la pornire, tocmai cand iti era lumea mai draga. Eu am patit si pe vreme insorita si pe vreme racoroasa, am fost la verificare pe garantie si au spus ca totul e ok..mi-au dat si Fisa de verificare, dar am remarcat ca ulterior nu prea s-a mai repetat, reglasera ceva din soft legat de parametri injectie. De asemenea, mi-au mai recomandat de a face din cand in cand banalul gest de a desface busonul de la rezervor pentru cateva secunde. Surprinzator, dar am scapat de rateurile la pornire, mai dadea cate un semn la schimbarea anotimpurilor..dar preventiv mai scoteam busonul si nu am mai avut surprize neplacute. De fiecare data remarcam eliberarea presiunii prin acea rasuflare, desi nu mergeam cu supraplin..

            Comment


            • In dimineata aceasta afara - 4 grade.
              Scot busonul 2 sec, asa cum a zis vali2008, intru in masina trag aer in piept, bag cheia in contact invart cu emotie... contact si... Motorul porneste, turatia peste 2000, turatiile scad 1000, 800 si mai jos, gata motorul da sa se opreasca... face ca tractorul si.... brusc isi revine se stabileste la 1000 rpm.
              Un adevarat suspans prima pornire, oricum eu eram obisnuit de la celalalt logan 1.2.
              Bravo Dacia.
              Last edited by C.Mike; 1 November 2017, 17:20.

              Comment


              • Motor 0.9 . Porneste "la sfert", dupa 3-4 secunde da sa se opreasca apoi se accelereaza normal si totul decurge asa cum trebuie . Aceasta se intampla la temperaturi sub zero grade cand frecarile sunt mai mari , ulei mai gros , etc. Cred ca imediat dupa pornire intra un consumator electric mai mare care pune in sarcina motorul. In consecinta cand temperaturile sunt sub zero grade la prima pornire a zilei accelerez foarte putin ( pana la 2000 ture) pentru cca. zece secunde , dupa care totul intra in normal.
                Last edited by georgstelsib; 1 November 2017, 18:12.

                Comment


                • Da, de 3 ani am aceeasi problema cu 0.9-le. Initial am crezut ca e de la benzina si alimentez doar de la OMV sau Rompetrol(in afara tarii Shell, si cu Shell face la fel).

                  Eu fac ca la dacia veche si o tin eu turata cand incepe sa dea sa moara...numa ca nu prea se accelereaza in momentul ala.

                  Comment


                  • Deci, vorba lui Dorel, simbolul Dacia "asa face toate".

                    Comment


                    • Motorasul asta trage bine si isi face treaba. De aceste aspecte sunt multumit.
                      Din pacate are aceasta problema la pornire si e oarecum neplacuta pt ca ma asteptam sa fie precum motorul 1.4 de pe Logan 1 la pornire.
                      La prima revizie am sa expun problema in service.

                      Comment


                      • vroiam sa intreb ce ulei ati pus in motor la revizie dar....cyrusmddd o are noua deci....
                        Eu de la inceput am zis ca nu imi place cum porneste masina comparat cu 1.4 chiar si cand e cald afara.

                        Comment


                        • Eu am Motor de 1.2 (30.09.2016) am peste 30k km i nu am întâmpinat nici un fel de probleme cu pornirea! Am deja 2 revizii i am folosit Dacia Oil 5w30! Bateria de 40!nu tiu ce regim de exploatare au unii, dar eu o exploatez normal, mie îmi ajung cei 73 de cai, cu 5 persoane sau cu o persoana în main, maina se comporta exemplar! Cei care au probleme cu mainile probabil vor sau se gândesc ca au sub capota 500 de cai i probabil exploateaz maina în acest sens! Eu am învat mult de la btrânul 1.4, nu te juca cu ea, pentru ca i ea la un moment dat se va juca cu tine!

                          Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                          Comment


                          • Cei care au probleme cu mainile probabil vor sau se gândesc ca au sub capota 500 de cai i probabil exploateaz maina în acest sens!
                            Nu mai vorbi prostii, oamenii au probleme cu pornirea masinii, iar tu ii acuzi de diverse care nu au legatura cu pornirea.
                            Nu ajunge sa te gandesti ca ai sub capota 500CP, iar masina se si transforma intr-una din asta.
                            Fa-ti un topic unde sa te lauzi cu masina ta si lasa oamenii sa isi expuna aici problemele de care se lovesc.
                            Last edited by mr.K; 1 November 2017, 20:03.

                            Comment


                            • Eu de ce nu am probleme? Sau ceilali mii sau zeci de mii cu 1.2?

                              Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                              Comment


                              • Pentru ca motorul de 0.9 e cu problemele de pornire.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google