Hai sa nu fim rautaciosi, cu mici ajustari o sa fie ok. Mai un un update de soft pentru pornire, mai schimbam unui kit de ambreiaj, doua, poate trei, dar pana la urma... poate apare iluminarea si la Dacia doar nu or fi chiar asa ......
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostCu alte cuvinte, Renault Logan porneste la rusi cu benzina care are CO mai mica decat cea mai slaba benzina din Romania.
Cat despre temperaturile de iarna, nu are rost sa le comparam cu cele din Romania.
K4M 842 euro5 obsolete replaced by H4M
K7M 812 euro5
K9K 838 euro4
X52ph2
K7M 812 euro5
H4M 734 euro5
K9K 612 euro5Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Originally posted by t0rquemada View PostPornește că au alte motorizări, optimizate pentru benzina aia
K4M 842 euro5 obsolete replaced by H4M
K7M 812 euro5
K9K 838 euro4
X52ph2
K7M 812 euro5
H4M 734 euro5
K9K 612 euro5
Cred ca toti colegii ti-ar fi recunoscatori daca ai renunta la codurile acestea seci si ai folosi terminologia "laica" comuna noua tuturor.
Multumesc si odata cu mine cred ca iti multumesc toti cei care te citesc .
Comment
-
Zilele trecute, pe aria cu Easy-R am facut o afirmatie gresita legata de turatia imediat dupa pornire. In realitate este 1900 rot/min.
Aveti si un filmulet cu pornire la 5 grade Celsius.
https://youtu.be/RVi-V2ozWUU
Comment
-
georgstelsib: O iau ca o glumă, ar fi trebuit să știi, sunt motorizări care au fost prezente și pe Logan I iar H4M e 1,6SCe
ÃŽn CIV-ul mașinii tale ai un H4B, ghici TCe ce e.
http://lmgtfy.com/?q=https%3A%2F%2Fe...enault_enginesPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Nu-i nicio problema, am corectat o informatie data de mine in care spuneam ca la pornire turatia creste pana la 1200 si apoi scade la turatia de ralanti unde sta constanta. Pana mai zilele trecute nici nu am bagat de seama. Citind pe aici de tot felul de probleme aparute la pornirea la rece am verificat si la mine si am pus filmuletul respectiv si o sa mai pun unul cand temperaturile se duc sub zero.
Comment
-
t0rquemada , nu , nu a fost o gluma . Pacat de munca si interesul tau daca nu-si atinge scopul . Daca-ti permite timpul , nu le mai codifica atata . Nimeni nu are atat de multa rabdare sa mai caute si in Wikipedia . Iar acolo sunt destule greseli . Este o sugestie . Voia ramane la tine .
micutzu666 , nu te mai da "destept " ca tot micut ramai .
Comment
-
georgstelsib: Codificările sunt de la Renault, arunci un ochi pe documentație(da știu... nu am timp/nu vreau/nu am chef să caut) și vezi ce și cum
Originally posted by gabrieln1960 View PostZilele trecute, pe aria cu Easy-R am facut o afirmatie gresita legata de turatia imediat dupa pornire. In realitate este 1900 rot/min.
Aveti si un filmulet cu pornire la 5 grade Celsius.
https://youtu.be/RVi-V2ozWUUPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
...arunci un ochi pe documentatie(da stiu... nu am timp/nu vreau/nu am chef sa caut)...
La 1.2-ul meu, cateodata porneste cu 1000-1100 rpm, alteori putin mai multe (1600-1700). Dilema mea este: la rece (pauza peste noapte) porneste cu 1k-1100, iar dupa un drum de cca 6 km, dupa o pauza de 15-20 de minute porneste cu 1600-1700 rpm. Afara cca 15-17 grade.
Comment
-
@t0rquemada, mie imi pare ca prima data a dat demaror dar nu era in N si piciorul pe frana.
@georgstelsib, nu e mare filosofie, cu un minim efort le poti intelege. Primele 3 caractere reprrzinta tipul motorului iar urmaroarele varianta.
Sent from my iPhone using Tapatalk ProI have no special talent. I am only passionately curious.
Comment
Comment