Nu cred ca e de la benzina... Poate e o combinatie de factori... Întrebarea e care....
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by stoicanu View PostSingura problema de remediat este o bascula si amortizorul dreapta fata
In rest masina foarte fiabila
Comment
-
Originally posted by mr.K View Post...Sa ridice mana cei care nu au dat spaga vreodata la ITP pentru Dacia...
cu restul postului tau sunt de accord...
ps: scuze de offtopic...Last edited by Seba; 18 November 2017, 16:41.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Daca lantul de distributie e consumabil pe motiv ca se uzeaza odata cu funzionarea motorului, atunci si motorul e consumabil, ba chiar toata masina e un consumabil.
Altfel, lantul nu are interval de schimb stabilit de manual, ca o curea, si nici nu sufera o uzura cuantificabila clar, ca o placuta de frana de exemplu, sau un capat de bara/pivot/bucsa.
Comment
-
Dacă vreunul dintre voi reuseste sa îmi spuna care e diferența intre o piesa de schimb și un consumabil are tot respectul meu.
Granita intre cele 2 este atat de subtire și de interpretabila încât este foarte dificil a încadrezi anumite componente intr-o categorie sau alta.
Comment
-
Originally posted by sebibv View PostDacă vreunul dintre voi reuseste sa îmi spuna care e diferența intre o piesa de schimb și un consumabil are tot respectul meu.
Granita intre cele 2 este atat de subtire și de interpretabila încât este foarte dificil a încadrezi anumite componente intr-o categorie sau alta.
Comment
-
Buna, Logan Prestige 1.0 sce 2017, 2500km rulati preponderent in oras si pe distante scurte.Astazi la o verificare a nivelului uleiului, pe capacul jojei si pe filetul din interior a acesteia am observat o spuma(gen cafea cu lapte).Uleiul este in parametrii nivelului,culoare normala,vasul de expansiune aspect si nivel normal.Sa fie doar condensul datorat drumurilor scurte si faptul ca joja este la un nivel mai inalt si se incalzeste mai greu?Si a doua problema, in sase luni am observat in doua randuri,chiar in prima zi de cand am cumparat-o si de curand, dimineata la pornire stand in relanti acul vitezometrului oscileaza usor timp de cateva secunde apoi e ok.Sunt motive de ingrijorare?Repet 2500 km,mers ok,in limita a 3500 ture.
Comment
Comment