Uite, dom`ne,ce oameni răi şi invidioşi, ce să mai spun, fără comentarii... !
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
@bogdan și aris
Este clar ca unele componente pot fi clar incadrate în cele 2 categorii insa: lanțul de distributie, o siguranta automata dintr-u tablou electric, sau alte componente care trebuie schimbate la un anumit număr de cicluri pot fi usor incadrate într-o categorie sau alta.... Cel putin dpdv contabil.
Comment
-
Originally posted by Cavaleru View Postarticol din 2010...
@sebibv, lantul de distributie NU se schimba la un anumit rulaj, conform manualului Dacia.
Cureaua de distributie se schimba, lantul nu.
Lantul poate fi privit ca piesa de schimb, nicidecum un consumabil.
Economic, iesi mai bine cu 2 schimburi de curea (120k) decat cu un schimb de lant (90-100k).Last edited by mr.K; 19 November 2017, 17:49.
Comment
-
Eu am luat masina in 2010 si pot spune ca articolul e fix apa de ploaie, efectiv jurnalistii cu pricina bat campii..
Astfel, dupa aprox 7 ani si jumatate, masina mergea impecabil fara vreo problema mecanica sau de alt tip, nici chiar rugina. Intretinerea a fost conform manualului (si putin mai mult: ceara cavitati la 3 ani, ceara caroserie de doua ori pe an, doar piese de origine, BATERIA ORIGINALA)..fara scurgeri de ulei, fara martori luminosi, fara interventii la ITP, fara alte probleme.
Si am avut motorul de 1.2 16v.
Acum cand vad acelasi articol, merg pe ideea "cainii latra, caravana trece"..nemtii si ceilalti europeni importa la greu Dacia, iar "meseriasii" nostri importa cazanele din afara, pe ideea ca "nu conteaza cati km au , ca sunt facuti in afara" si "masinile din afara nu se strica"..
Am luat acum un Prestige cu motor de 1.0 SCE la un pret super decent, cu garantie, cu multe dotari fata de precedentul (precedentul Loganera varianta Kiss Fm), cu un consum jenant de mic, si chiar nu este "lesinata", isi face treaba cu brio.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostEconomic, iesi mai bine cu 2 schimburi de curea (120k) decat cu un schimb de lant (90-100k).Last edited by abc; 19 November 2017, 22:03.
Comment
-
Nu toti merg precum dumneata, doar 5000 km/an. Eu am schimbat cureaua de distributie la 60k intotdeauna, n-a apucat sa faca 4 ani.
2 schimburi de curea distributie costa mai putin decat un schimb de lant, care e aprox. 2000 de lei.
Nu amestecam accesoriile, alea le tratam separat, oricum la L2 sunt de 2 ori mai scumpe ca la L1.
Iar lantul, repet, e pe viata. Doar ca e o viata asa, mai scurta.Last edited by mr.K; 19 November 2017, 22:09.
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostNu toti merg precum dumneata, doar 5000 km/an. Eu am schimbat cureaua de distributie la 60k intotdeauna, n-a apucat sa faca 4 ani.
2 schimburi de curea distributie costa mai putin decat un schimb de lant, care e aprox. 2000 de lei.
Nu amestecam accesoriile, alea le tratam separat, oricum la L2 sunt de 2 ori mai scumpe ca la L1.
Iar lantul, repet, e pe viata. Doar ca e o viata asa, mai scurta.
Nu-i mai pun la socoteala pe cei care la fiecare schimb al distributiei schimba si pompa de apa - asa preventiv.
Comment
-
Am inteles, tu preferi lantul, oricum nu o sa atingi cu nicio masina pe care o sa o ai acel prag cand e posibil sa intervina problema, iar lantul nu imbatraneste precum cureaua.
Parerea mea e ca dai degeaba bani pe masini, la ce rulaj ai, dar fiind banii tai, n-ai decat sa faci ce vrei cu ei, pacat de locul de parcare ocupat cuiva care chiar ar avea nevoie de masina.
Comment
-
Prefer motoarele pe benzina (cat mai mici ca putere si cilindree si cat mai simple d.p.d.v. tehnic). Lant sau curea? Nu stiu ce sa zic. Sa fie fiabile, silentioase, cu intretinere simpla si bani cat mai putini. Eu am invatat ca enorm conteaza sa ai propria masina de care sa dispui cand ai nevoie, chiar si in situatia in care pentru o perioada de timp mai lunga sau mai scurta ai masina de la firma. Este de preferat sa nu depinzi de nimeni.Last edited by abc; 19 November 2017, 23:09.
Comment
Comment