Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu dupa doua masini cu distributie pe lant pot spune clar: merita pentru cine nu merge mult cu masina. Pentru cine face multi km e mai avantajoasa cureaua, schimbata cam de 1.5-2 ori mai des dar muuuuult mai ieftin si mai simplu.

    Comment


    • @horatiuc Corect!
      Last edited by abc; 20 November 2017, 11:56.

      Comment


      • Asta trebuie să facă parte din cultura românașului, îți iei ce îți satisface nevoile auto. Dacă ești ghiolban și vrei mulți cai și "dizal" și tu mergi doar in weekend până la piata , nu prea are rost sa te mai plângi. Mașina o alegi in funcție de cum urmează să o folosești. Dacă nu, devii frustrat și postezi pe aici că ce nașpa e Dacia. Ar trebui și dealerul sa ajute la alegerea mașinii corecte dar ei au target-uri și sunt subiectivi.

        Comment


        • Mașina o alegi in funcție de cum urmează să o folosești.
          Dacă nu, devii frustrat și postezi pe aici că ce nașpa e Dacia.
          Nu vad legatura dintre cele doua.
          O masina poate fi naspa si pentru ca are diverse probleme tehnice, nu doar pentru ca n-ai stiut ce vrei si ai ales o anumita marca.
          Last edited by mr.K; 20 November 2017, 12:52.

          Comment


          • @sadicu, discutia a plecat de la lantul de distributie de la 0.9TCe ce aparent a picat, la @stoianu, la fiecare aprox. 100.000km desi constructorul nu specifica un interval de intretinere al acestuia.

            Ori cand ai distributia pe lant te astepti sa tina cel putin 200.000-300.000km (daca nu mai mult) ca doar de aia se foloseste lant si nu curea; nu neaparat garantie pe viata dar totusi suficient de mare incat sa nu trebuiasca intretinere pentru utilizatorii normali.

            Prin urmare aici avem o problema daca el cade din 100.000 in 100.000km. 100.000km nu e un rulaj deloc mare pentru un utilizator normal.

            Oricum deocamdata avem doar un caz cunoscut si nu cred ca putem generaliza, cum e cazul Easy-R unde e deja demonstrata problema, pe forum cel putin.
            I have no special talent. I am only passionately curious.

            Comment


            • Eu zic ca este foarte important regimul de exploatare. Adevarat ca Easy-R pare un esec total dar acum nu orice problema aparuta trebuie generalizata.

              Probleme sunt la toate, indiferent de nume dar sunt si multe din cauza ca oamenii cumpara ce nu li se potriveste.

              Comment


              • @sadicu din nefericire la Easy-R + 0.9 putem. Deja sunt multi cu probleme...de fapt, cam toti de pe forumul asta cu 0.9+Easy-R si cu rulaj peste 10k s-au plans de probleme. De 0.9 adevarat, avem doar un caz confirmat (motor remapat si o exploatare destul de intensa)+ unul din auzite. deci nu putem generaliza

                Comment


                • Oare in ce fel nu li se potriveste celor masina care au ales-o cu Easy R?
                  O strica ei, prin stilul lor de conducere?

                  Comment


                  • 100.000 e cam putin pentru un lant de distributie dar 150-200.000 e o valoare normala. Si cum nu il schimbi iar pe la revizii nu se uita nimeni la el, se intampla ca se rupe subit, cu pagubele de rigoare. Nu intotdeauna isi anunta viitorul deces si cu zgomote. Practic pe la 150-200.000 km e inteligent sa il schimbi singur, preventiv. Cauti pe net cam pe la cat li s-a rupt oamenilor mai putin norocosi si iti iei o marja de eroare cat te tine curajul.

                    Caz concret: Fiat Doblo 1.3 MultiJet. Exemple de lanturi rupte pe la 170-180.000 pe net o gramada. Eu am vrut sa il schimb de la 150.000 da mecanicii ca nu trebuie boss, daca nu face zgomot n-are nicio problema. Si la 200.000 fix - pac!

                    La curea e simplu: la 80.000 in cazul Logan o schimbi si gata.
                    Last edited by horatiuc; 20 November 2017, 15:14.

                    Comment


                    • La Easy-R nu incape urma de indoiala ca e o problema tehnica: ori de repere neconforme ori de proiectare.

                      On topic: sunt momente in care cand maneta de semnalizare trece de pe semnal pe neutru, cand indrepti volanul, se intrerup ledurile de zi pentru o fractiune de secunda. Nu tot timpul ci doar cand are tendinta sa "agate" la schimbare in neutru.

                      A mai intalnit cineva aceasta problema? Am reusit sa si reproduc prin multiple incercari de mutare manuala a manetei. Am observat dimineata la iesirea din parcare si in trafic dar cand lumina este mai scazuta si se vede lumina ledurilor reflectata in fata.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • Ca sa ma citez pe mine

                        Originally posted by sadicu View Post
                        Adevarat ca Easy-R pare un esec total
                        Dar daca iti iei pantofi si tu vrei sa faci ture de stadion sa nu te plangi pe urma ca aluneci cu ei, ca iti fac batai etc, nu a fost facut pentru asa ceva. La fel si la masini. Nu poti sa ceri la motorul 0.9 sau 1.0 sa iti urce pe serpetine si sa faca si depasiri ca unul de 2.0 De aia sunt motoare diferite, clase de masini diferite.

                        Nu contest ca exista probleme, Easy-R e una dovedita. Dar daca mie sa zicem nu-mi mai merg ledurile nu trebuie sa generalizam.

                        Comment


                        • Chiar daca mai apar trepidatii , easy-r este departe de a fi un "esec total" atat ca functionare cat si ca fiabilitate.

                          Comment


                          • Eu recunosc ca sunt fan Dacia si pentru faptul ca la Loganul meu nu am schimbat decat bateria (+7 ani) si placutele de frana pana la 30.000 Km si 10 ani. Evident nu pun la socoteala filtrele. Totusi mi se pare total inacceptabil ca la nici 20.000 Km sa apara probleme la cutie (chiar daca este automata) fie ele si izolate.

                            Comment


                            • Părerile sunt împărțite dar per total eu zic că easy-R nu e ceea ce au vrut să fie. Însă,mă repet,ideea era sa nu generalizam orice problema apărută.

                              Comment


                              • "Buna, Logan Prestige 1.0 sce 2017, 2500km rulati preponderent in oras si pe distante scurte.Astazi la o verificare a nivelului uleiului, pe capacul jojei si pe filetul din interior a acesteia am observat o spuma(gen cafea cu lapte).Uleiul este in parametrii nivelului,culoare normala,vasul de expansiune aspect si nivel normal.Sa fie doar condensul datorat drumurilor scurte si faptul ca joja este la un nivel mai inalt si se incalzeste mai greu?Si a doua problema, in sase luni am observat in doua randuri,chiar in prima zi de cand am cumparat-o si de curand, dimineata la pornire stand in relanti acul vitezometrului oscileaza usor timp de cateva secunde apoi e ok.Sunt motive de ingrijorare?Repet 2500 km,mers ok,in limita a 3500 ture"

                                Revin la postarea mea, nu a verificat nici un coleg cu 1.0 sce nivelul uleiului perioada aceasta ?.Sunt curios daca au mai intampinat si altii aceasta situatie si daca e normala.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google