S-a mai discutat, e normal
Probleme Tehnice Logan II
Collapse
X
-
Originally posted by Bogbil View Post"Buna, Logan Prestige 1.0 sce 2017, 2500km rulati preponderent in oras si pe distante scurte.Astazi la o verificare a nivelului uleiului, pe capacul jojei si pe filetul din interior a acesteia am observat o spuma(gen cafea cu lapte).Uleiul este in parametrii nivelului,culoare normala,vasul de expansiune aspect si nivel normal.Sa fie doar condensul datorat drumurilor scurte si faptul ca joja este la un nivel mai inalt si se incalzeste mai greu?Si a doua problema, in sase luni am observat in doua randuri,chiar in prima zi de cand am cumparat-o si de curand, dimineata la pornire stand in relanti acul vitezometrului oscileaza usor timp de cateva secunde apoi e ok.Sunt motive de ingrijorare?Repet 2500 km,mers ok,in limita a 3500 ture"
Revin la postarea mea, nu a verificat nici un coleg cu 1.0 sce nivelul uleiului perioada aceasta ?.Sunt curios daca au mai intampinat si altii aceasta situatie si daca e normala.
Comment
-
Sunt de acord cu mr k... Si-au băut joc de daciile modelul nou.
0 grade afara, am pornit motorul și a murit imediat. A făcut la fel de 3 ori... Ultima oara l-am ajutat cu acceleratia.
Nu era pornit nimic, doar medianav-ul, drl și... Becul e la usa...
Comment
-
Bun venit in preistorie. Parca 0,9 TCe era cel mai bun motor de la dacie, lumea super incantata, si alte cele.
Insa când te trezesti din vis, motorul nu porneste la rece, ce-i drept aleatoriu, porneste in 2 cilindrii, pica lantul la 100000 km, easy-r cu 0,9 TCe o catastrofa si toate impachetate si vandute publicului ca o tehnologie revolutionara.
Dacia se aude, reparati si voi ce ati stricat odata cu lansare X52 Ph2, sau vreti sa vi se confirme clasamentul din TUV la probleme?????
Comment
-
Eu ce pot sa reprosez la 0.9:
- cand e 10+ grade afara porneste si merge balbait vreo 2 minute (deranjant dar pot trece peste)
- daca nu schimb la 4K RPM in sus, da in nas grav pana sare de 2K RPM, si aia ma dispera zi de zi
In rest multumit.
Comment
-
Bah e nasol ce citesc pe aici de 0.9 le ăsta.
Ce dracu, dacia 1310 gadilata lunar sau mai des la avans, cu bujii, fise și capac de delcou în mințile lor, pornea pe orice vreme și la orice temperatura superb.
Ce-au făcut astia mah nene mah....
Comment
-
Originally posted by darksun View PostEu ce pot sa reprosez la 0.9:
- daca nu schimb la 4K RPM in sus, da in nas grav pana sare de 2K RPM, si aia ma dispera zi de zi
Am zis eu ca Tce e mai mult masina de vara, iarna...nu-i place
Comment
-
guys, nu stiu daca are rost sa ne "haraim" intre noi.
Torque zicea deva de umiditate. Poate ca are dreptate. Combinatia de umiditate + temperatura scazuta nu ii place. De asemenea am inteles de pe forum ca la temperaturi mai scazute nu face figuri...iar cand afara sunt -15 grade, umiditatea e mica...
Eu pun o intrebare tampa de tot: prima data cand era sa moara (acum vreo 2 saptamani) pornisem fara sa calc ambreiajul si fara sa ma asez pe scaun. Acum la fel. Oare are vreo legaura? Exista senzor prezenta in scaunul pasagerului? Stiu ca nu are aparent legatura insa in software orice chestie e posibila....
Comment
-
Originally posted by Amiralul View PostPe asta n-o inteleg. Nu da in nas...cel putin nu la Tce-urile pe care le-am condus eu.
Comment
-
Mașina se pornește cu ambreiajul apăsat, efort mai mic pentru demaror și comsum mai mic de curent - asta se învăța din școala de șoferi
Injecția, monitorizează pentru partea de S&S ce se vede în poze, după cum se observă știe dacă șoferul e pe scau, are centură, ușă și sau capotă deschisăPentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.
Comment
-
Sebibv, eu o pornesc de multe ori fara să calc ambreiajul și fără să mă așez pe scaun. Că am multe de băgat în portbagaj A mers din prima de fiecare data. Ba de multe ori i-am pus doar contactul sa meargă radio și după 5 min mă așez și ii dau cheie. Deci nu cred că are legatura
Comment
-
Incep sa ma bucur ca nu am luat 0,9 TCe, la cate bube incep sa apara odata cu utilizarea mai intensa. Sa vedem si cat de fiabil o sa fie, poate renunta la el si scot motorul de 1,0 Tce, mai robust. Macar la 1,2 s-a rezolvat cu pornirea la cald, insa nu pentru toti muritorii de rand, cum ar fi fost normal ca Dacia/Renault sa fi facut rechemare generala, altfel inca mai sunt posesori de 1,2 carora inca le mai dau rateuri pornirea la cald.
Comment
-
Nu stiu ce sa zic... Cert e ca A-ul nu era tăiat...cand era motorul oprit... Nu stiu dacă e sau nu normal. O sa pornesc mereu cum am fost obisnuit.....
@torque...dacă pana la sfarsitul anului nu mai face fugyri ai 2 beri de la mine (nu stiu cum le prinedti dar vedem)
Comment
Comment