Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 0,9 tce euro 5. Pornit de dimineata la 0 grade + ploaie. Nicio problema. Plecat imediat fara sa astept sa se incalzeasca

    Trimis de pe al meu F5321 folosind Tapatalk

    Comment


    • Euro6 începând cu decembrie 2015-ianuarie 2016
      Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

      Comment


      • Patita de o ora, ies de la munca, masina era parcata in panta cu fata. Am pornit, am iesit din parcare si cand sa iau curba acceleram si...a murit motorul(a inceput sa se balbaie cum face el de obicei cand e frig afara si a murit, am incercat sa accelerez da nu vroia). 0.9TCe din 2014.

        Comment


        • Cred ca ar trebui sa facem un topic nou: "Ce figuri a mai facut TCe-ul meu azi!"
          Btw, al meu a fost cuminte de atunci si a pornit perfect.

          Comment


          • A doua zi eram la Dacia când nu mi-a pornit prima data motorul la cald. A doua și a treia ora la fel, încât credeam ca asa o sa meargă motorul. Ma gândeam, pornește motorul sau nu la fiecare cheie care o dădeam. Ultima oara a pornit la 4 cheie, supărat fiind, am pus mana și am sunat la Dacia m-a programat la service.
            Una peste alta, în primăvara am sesizat ca sunt probleme la 0,9 m, dar câțiva useri pe aici au zis ca sunt cazuri izolate și v-au îndemnat sa cumpărați în continuare. Acu fie ii boscoroditi pe cei care v-au influențat sau acceptați ca 0,9 e cu probleme și sa va rugați de Renault sa facă un soft ca să nu mai aveți emoții la pornire.

            Comment


            • Originally posted by DannyMC View Post
              Cred ca ar trebui sa facem un topic nou: "Ce figuri a mai facut TCe-ul meu azi!"
              ...
              0.9 TCe roulette.

              Comment


              • Pai nu stiu ce sa zic...cu toata supararea de rigoare...cred ca sunt cazuri izolate. Evident, nu cred in conceptul de "random" sau "aleator". Nu exista asa ceva. Sunt cauze care provoaca acest comportament dobitoc.
                Este cat se poate de frustrant sa cumperi o masina noua, sa platesti rate (cazul meu) si sa nu...porneasca cum trebuie. Speram ca am scapat de emotiile avute cu 1310....

                Urmeaza sa schimb benzina...nu stiu ce sa fie: rompetrol, OMV sau Mol. Oare benzina Petrom = Benzina OMV?

                Comment


                • Originally posted by aris86 View Post
                  Eu as scrie la VC Dacia să-i întreb de spuma, deoarece anul trecut m-au trimis la plimbare la reprezentanta, unde am făcut revizia.
                  Sunt nou pe acest forum, am citit postarile altor membrii legate de aceasta spuma depusa pe capacul jojei in perioada rece si am inteles ca " e un lucru normal pt un benzinar utilizat pe distante scurte), drumuri de 10/20 km in oras.Masina are 2400km, nici nu vreau sa aud inca de VC sau "meseriasii" de la reprezentanta.In trecut am avut Vw 1.9 tdi, Astra classic twinport 1.4(luat-a din reprezentanta), si timp de 5 ani Dacia solenza 1.4.Ultima, a fost o masina de care m-am declarat multumit ptr nevoile mele.Momentan acest 1.0 sce este acceptabil , sper sa nu ma dezamageasca.

                  Comment


                  • Ok, revin cu info. Dimineata aceeasi temperatura (ba chiar un pic mai multa umezeala). Masina a pornit cum trebuie si nu a mai murit...degeaba o duc la reprezentanta...vor zice aia ca-s nebun.

                    Comment


                    • Originally posted by sebibv View Post
                      Ok, revin cu info. Dimineata aceeasi temperatura (ba chiar un pic mai multa umezeala). Masina a pornit cum trebuie si nu a mai murit...degeaba o duc la reprezentanta...vor zice aia ca-s nebun.
                      Stai linistit, o sa mai faca asa.
                      A mea a facut la fel si ieri si azi.
                      Am schimbat benzina, alimentat de la OMV, ambreiajul apasat iese din discutie, este easy-r, deci nu iti face sperante.

                      Comment


                      • Originally posted by aris86 View Post
                        A doua zi eram la Dacia când nu mi-a pornit prima data motorul la cald. A doua i a treia ora la fel, încât credeam ca asa o sa mearg motorul. Ma gândeam, pornete motorul sau nu la fiecare cheie care o ddeam. Ultima oara a pornit la 4 cheie, suprat fiind, am pus mana i am sunat la Dacia m-a programat la service.
                        Una peste alta, în primvara am sesizat ca sunt probleme la 0,9 m, dar câiva useri pe aici au zis ca sunt cazuri izolate i v-au îndemnat sa cumprai în continuare. Acu fie ii boscoroditi pe cei care v-au influenat sau acceptai ca 0,9 e cu probleme i sa va rugai de Renault sa fac un soft ca s nu mai avei emoii la pornire.
                        Nu cred ca le-a pus nimeni cutitul la gat sa cumpere 0.9 tce
                        Una peste alta 0.9 este peste 1.2 16 v din toate punctele de vedere
                        Maine daca ma duc sa cumpar una noua tot 0.9 aleg
                        sigpic

                        Comment


                        • Daca iei si cu easy-r chiar esti curajos :-))

                          Comment


                          • Nu mi-a pus nimeni cutitul la gat, dar am luat o masina NOUA ca sa nu am probleme cu ea cativa ani. Este frustrant, trist si cum mai vreti voi sa ziceti.
                            In acest moment nu regret achizitia (cred) insa nu mai sunt la fel de multumit, asa-i clar.
                            Totusi, cel ami tare ma enerveaza ca nu stim cauza. Torque zice de umiditate dar nu cred...cred ca mai e ceva, ceva ce ne scapa. Totusi, se pare ca sutn extrem de izolate cazurile.

                            Easy-r am vrut sa iau dar forumul m-a facut sa imi schimb parerea...

                            Comment


                            • Extrem de izolate nu sunt, iaca sunt eu, esti tu, mai erau pe aici parca cativa, tind sa cred ca la euro 6 apare problema.
                              Prea grav nu este, apesi un pic pe acceleratie cand porneste motorul, eu oricum am sesizat problema la VC, dar este dificil de demonstrat in reprezentanta aceasta problema cu prima pornire la anumite temperaturi .

                              Comment




                              • O pornire dup 2 sptmâni de staionare
                                Logan 2 1.2 Euro 6 73 CP septembrie 2016 data de fabricaie.

                                Trimis de pe al meu PRA-LX1 folosind Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google