Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 2 saptamani de stationare nu e mare lucru
    Am pornit tico dupa 2 ani de stationare si a pornit la a3a cheie
    sigpic

    Comment


    • Bun, acum ma gandesc ca ar fi cateva lucruri care ar putea influenta pornirea si am de gand sa vad daca se comporta diferit in vreuna din ele. Apropo, eu parchez mereu cu spatele:
      - sa astept cateva secunde dupa stingerea martorilor la pornire (multumesc torque pentru atentionare)
      - sa opresc motorul si sa iau contactul contactul, brusc, dupa ce masina a fost oprita (mda, stiu ca e bine sa lasi turbina sa isi piarda din inertie dar cand parchezi ai in jur de 2000 de ture cred)
      - sa las motorul sa mai mearga 10-15 secunde dupa ce am parcat
      - sa mai las contactul pus 10-15 secunde dupa ce am oprit
      Ultimle 3 sunt chestii de facut cand parchezi seara...
      Poate ca sunt tampenii aceste aspecte....poate ca nu. Interesant ar fi de vazut daca poate fi repetat comportamentul masinii...


      -

      Comment


      • Originally posted by sebibv View Post
        ...(mda, stiu ca e bine sa lasi turbina sa isi piarda din inertie dar cand parchezi ai in jur de 2000 de ture cred)
        Nu e vorba de inertie in cazul asta ci de racirea turbinei, dar e o procedura recomandata la oprirea dupa mers pe perioade lungi la turatii mari, cum ar fi pe autostrada.

        Comment


        • Mda, nu ma pricep deloc la motoare insa ma gandesc ca poate are vreo influenta asupra modului in care isi face amestecul...ma astept sa primesc o replica de la cei mai stiutori ca mine (torque, bogdan)....

          Comment


          • Este posibil ca atunci cand vremea este mai rece afara anumite setari ale amestecului , vvt-ului si cine stie ce se sonde pe acolo sa nu fie tocmai optimizate
            Si eu am patit sa mi se opreasca dupa prima cheie
            Dar la a doua cheie a mers brici
            Si mie mi sa intamplat ca dupa prima pornire fiind mai rece afara sa mearga sacadat motorul in sarcina dar dupa prima trecere peste 2500 rot/min isi revine imediat
            Dar nu sa intamplat niciodata in 230.000 km si aproape 5 ani sa ma lase pieton
            sigpic

            Comment


            • incep sa cred ca sunt mai stresat decat este cazul...insa mie imi place sa stiu cauza....

              Oricum, se pare ca daca calci un pic acceleratia nu mai moare...pot trai cu asta...

              Comment


              • sebibvSi eu zic ca te stresezi degeaba! De cate ori ai avut problema la pornire pana acum?

                Comment


                • de 1.5 ori

                  O data a cazut tare turatia dar s-a redresat iar o data am dat la cheie de 3-4 ori pentru ca murea motorul....
                  Am folosit 7 ani un logan 1.4 si a fost impecabila masina. O singura data a facut o figura...cred ca ceva nu a fost ok ori cu o bujie ori cu benzina...in rest este impecabil motorul...

                  Comment


                  • Cu cat motoarele sunt mai tehnologizate cu atat vor fi mai multe probleme
                    Dacia 1300 nu avea nici unul
                    Cateva sonde si cam atat
                    sigpic

                    Comment


                    • dacia 1300 avea carburator si delcou, reglarea benzinei se facea cu cui pontou in camera de nivel constant, imbogatirea in accelerarea se facea cu pompa de sprit mecanica, avansul se controla centrifugal si prin vacuum. aia masina, zero electronica, zero probleme, daca e sa ne luam dupa principiul ca multa electronica incurca. paradoxal, dacia 1300 nu era exemplu de fiabilitate
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Ipocritii de la Renault vand 1.6 16 V pe masinile cu romb, iar Dacia o vand cu 0.9 tce la acelasi pret cat costa inainte cu 1.6 16V.

                        Cum sa nu strangi niste bani in plus si sa-ti cumperi Megane decat Logan?

                        Cam toate turbatele mici, 0.9 tce, 1.2 tce, 1.2 tsi, 1.4 tsi, 1.0 ecoboost- semiesecuri tehnice, succese comerciale.
                        Last edited by mr.K; 23 November 2017, 20:56.

                        Comment


                        • Pretul unei masini inseamna mai mult decat costul motorului! Sunt cateva chestii in plus pe L2 fata de L1 care (dupa parerea mea) isi merita banii!

                          Comment


                          • Dar daca ar fi acelasi pret la 0,9 cu 1.6 16v si 1.0 cu 1.2 16 v cine ar mai lua polizoare in 3 pistoane? Inca sunt nedumerit de ce Renault vinde 1.2 16v cu Euro 6 pe Clio, motor pe care l-au scos de la Logan pentru ca nu mai scostes noxele Euro 6..

                            Comment


                            • Si Megane are cateva chestii in plus fata de Logan,care merita toti banii in plus.
                              De la tabla (calitate si design) pana la confort si siguranta.

                              Plus ca ala porneste.
                              Last edited by mr.K; 23 November 2017, 21:47.

                              Comment


                              • Și Loganul pornește, că are 8 luni sau 10 ani si 9 luni tot la prima cheie o ia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google