Probleme Tehnice Logan II

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Plus cenepeu si grupa sanguina.
    Las-o tu cum cazut, nu eu pun conditii pe forum, tu conditionezi.
    Ai vreun Logan/Sandero cu motor de 0.9 ca sa comentezi despre porniri ratate sau nu?
    Pe mine ma doare-n cheia de treis'pe daca ai sau nu 0.9.
    Daca ai, sper ca ti-a pornit. Sau ai liber la metrou?
    Last edited by mr.K; 24 November 2017, 10:30.

    Comment


    • Cheia de treispe e aia cu care-ti pornesti tu masina? Hai ca am pierdut destul timp cu prosteala asta!

      Comment


      • Rugam moderatorii ( adminii ) sa mute disputele personale in alta parte .

        Trimis de pe al meu SM-G901F folosind Tapatalk

        Comment


        • Eu n-am nicio disputa personala, unii o transforma in versus.
          Disputa mea e cu Dacia.

          Comment


          • Eu va recomand prieteneste tuturor sa-l lasati in pace pe mr.K. Are o disputa personala cu Dacia, foarte bine. Este alegerea lui si macar stiti cu totii cum stau lucrurile. Daca are atata timp liber la dispozitie pentru a se razboi cu o marca pe care nu o mai detine, care-i problema? Fiecare dispune cum vrea de timpul sau. Daca el a ales sa zica de rau de Dacia (justificat sau nu), va merge voua mai bine sau mai rau masina proprie? N-as crede. Hai sa ne vedem de problemele cu masinile personale si sa continuam sa furnizam informatii utile pe forum.
            Daca totusi unii dintre voi luati prea personal comentariile dumnealui aveti posibilitatea de a raporta iar moderatorii au sarcina de a vedea daca au fost depasite anumite limite si vor actiona in consecinta. Sau macar asa ar trebui sa faca.
            Last edited by gabrieln1960; 24 November 2017, 12:39.

            Comment


            • Cata vreme comentez masina si nu o persoana, cred ca orice om intelept stie ca nu am ceva personal cu el, ca detinator de Dacia.
              Si sunt detinator de Dacia.

              Informatii utile pe forum.
              Exemplu: nu mi-a pornit dimineata masina.
              Rapsuns: e de la umezeala, Atentie la data postarii.

              Concluzia mea: de asemenea informatii "utile" te lipsesti.
              Last edited by mr.K; 24 November 2017, 12:46.

              Comment


              • daca moderatorii ar actiona dupa litera regulamentului, ati ramane vreo 10 useri pe forum...
                si ca tot veni vorba, k si danny, ma gandesc ca ati terminat disputa. altfel o termin eu si se lasa cu eliminari.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • Cui nu-i place se poate muta pe softpedia.

                  @ mr.k
                  Atitudinea zeflemitoare, anti-orice, sindromul miorița (în sensul că orice e bun trebuie denigrat, și oricine scapă trebuie tras în noroi) te caracterizează - păcat de poza de la avatar
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • Toti va victimizati și credeți ca Mr. K are ceva cu voi, în loc sa vedeți realitatea asa cum este ea. De exemplu, bolovan în primăvara spunea de easy-r ca sunt cazuri izolate cu probleme. Iată că acu câteva zile a recunoscut ca sunt probleme.
                    E o mașină, ați ajuns sa va certați cu oamenii pe un brand, dați-o naibii de treaba. Dac Renault nu face o mașină fiabila, ce să-i facă Mr. K, să-i dea cu tămâie sa va pornească bine motorul. În loc sa sunați la Dacia, sa faceți reclamații la ANPC, VC,va lamentări si victimizati în loc sa luați lucruri ca atare. Mulți dintre voi va identificați cu mașina, în loc sa conștientizați ca e doar un utilaj de care va folosiți, nu invers.
                    @sadicu, nu sunt certat cu K, ca nu am de ce din moment ce Dacia face mașini proaste și nu m-am documentat suficient și nici ascultat de alții care spuneau ca mai cumpăr altceva.

                    Comment


                    • @aris86, nu se victimizeaza nimeni. Dar unu intrece masura mereu. Nu poti sa zici ceva ca el gata "ce de ***** e Dacia". Ia arunca tu o privire si pe forumurile celorlate marci, ia vezi gasesti topicuri cu probleme? Oho si inca cate. Ideea e ca aici discutam despre probleme si poate cineva ne mai da un sfat, oricum problemele nu se rezolva pe forum. Eu prefer un sfat si nu sa aud ca ce masina de kkt e.
                      Prefer sa renunt la acest forum daca stau sa-l vad pe mr. KKpebatz cum face spume la adresa Dacia in loc sa vina cu ceva contructiv.

                      Comment


                      • Corect @aris86 dar cu un mic amendament: ar putea si mr.K sa renunte cateodata la disputele inutile, mai ales ca are atata experienta pe aici pe forum si stie ca nu e bine sa porneasca sau sa intretina un “flame” :-)


                        Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
                        I have no special talent. I am only passionately curious.

                        Comment


                        • Și dacă zice, problema o rezolva Dacia, nu eu sau tu pe forum. Oameni buni trebuie citiți contractele la ce semnați și apoi va prezentați la reprezentanta cu problema. Pe mine au încercat sa ma facă sa plătesc 33% din valoarea volanului. Inițial mi-am dat acceptul, însă după ce am citit mai bine ce scrie în foi, am făcut sesizare și l-au înlocuit conform garanției. Deci, uitați de drepturi și comparația cu alte mașini e doar sa va dregeti ego-ul, și dacă e proasta/bună proprietarul merge cu ea, nu unul de pe strada.

                          Comment


                          • ultima strigare: daca peste weekend vad vreun post in care cineva ataca o persoana, nu masina sau o idee, ban direct si n-aveti decat sa ma raportati pentru comportament abuziv din partea moderatorilor. cred ca moderatorii de aici va suporta destule, pe alte forumuri, vorba unora, erati demult "istorie", atat aia care incep scandaluri, cat si cei care raspund cu scandal la flame. pe undeva o fi bine asa, revine gecmc94 si pleaca K si mai vreo doi, o sa mai avem inca o saptamana de liniste. daca asta va doriti, asta facem...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Revin cu un update asupra pornirii 0.9 tce.

                              Dupa cum am spus in postarile anterioare, "problema" mea se referea la modul in care se comporta motorul dupa pornire, la relanti (pana acum nu am experimentat problema ca motorul sa nu porneasca la prima cheie): fluctueza usor si aparent merge in 2 cilindri.
                              Situatia este urmatoare:
                              - motorul porneste, relantiul incepe sa scada spre 1000 rpm si apoi creste la 1100-1200 rpm si ramane cateva secunde in aceasta zona;
                              - la aceasta turatie pare ca merge in 2 cilindri.
                              Constatarea mea:
                              - la aceasta turatie se simte o vibratie mai mare in caroserie si un zgomot mai pronuntat al motorului - parca e diesel. Aspectul l am constatat si in mers (din prima zi, de noua), cand ma apropriu de semafor si reduc viteza spre 0, iar turatia scade si trece prin zona 1200 - 1100 rpm (doar la aceasta plaja de turatie). In zona asta mi se pare mie ca apare sintomul de 2 cilindri. Doar ca in mers, e mai greu sesizabil pt ca turatia scade si trece rapid prin plaja respectiva;
                              - daca plec imediat dupa pornire, fara sa mai astept, relantiul se regleaza rapid la prima oprire (cum ar fi primul semafor), chiar daca sunt parcursi doar cativa zeci metrii. Singurul inconvenient in acest caz este ca, la schimbarea treptei din 1 in 2, da putin in nas (la fel imi facea si la logan 1 1.4, insa mai putin sesisabil).

                              Comportamentul motorului in zona 1100 - 1200 rpm l am vazut sesizat si pe alte forumuri si banuiesc ca in zona respectiva motorul intra intr o rezonanta, rezultand astfel un zgomot diferit.
                              Last edited by cyrusmddd; 24 November 2017, 21:19.

                              Comment


                              • toate au turatii de rezonanta, asta e ceva firesc. trebuie numai sa fii sigur ca e vorba de asa ceva si nu de vreun alt defect.
                                pina la toata urma pare o problema de alimentare; ori pompa da rateuri ori e o problema cu debitmetrul de aer. sau, cel mai grav, o greseala in alinierea distributiei.
                                incercati cu debitmetrele: grupati-va cite doi (unu` cu problema, unu` fara problema), schimbati-le intre voi si asteptati dimineata ca sa vedeti cum porneste.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google